Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Snapcaster Mage ja Curse of Death's Hold  (Luettu 3535 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kriisi

Snapcaster Mage ja Curse of Death's Hold
« : 22.03.12 - klo 04:44 »
Eli, vastustajani on pelannut jossain vaiheessa oletettua matsia Cursen minuun, ja pelaan Snapcasterin, ehdinkö valita haudasta spellin vai en?
normal guy normal walk

Myyntilista

Poissa luma

Re: Snapcaster Mage ja Curse of Death's Hold
« Vastaus #1 : 22.03.12 - klo 04:56 »
Lyhyt vastaus: kyllä.

Pitkä vastaus:
Tässähän tilanteessa tapahtuu seuraavaa:
- Snapcaster resolvaa ja tulee peliin 1/0:na. Koska se tulee peliin, sen ability triggeröityy.
- State-based actionit tarkastetaan, ja huomataan, että pelissä on Snapcaster jolla on 0 toughnessia. Snapcaster kuolee.
- Snapcasterin ability menee stackiin ja valitset sille targetin.
- Snapcasterin ability resolvaa ja antaa kohteelleen flashbackin.

Poissa jupu_

Re: Snapcaster Mage ja Curse of Death's Hold
« Vastaus #2 : 22.03.12 - klo 15:24 »
Jos flashbackkaan snapcasterilla zenithin, sekoittuuko se pakkaan vai meneekö exileen?

Poissa Rancid-

Re: Snapcaster Mage ja Curse of Death's Hold
« Vastaus #3 : 22.03.12 - klo 15:38 »
Menee exileen:

Lainaus käyttäjältä: Comprehensive Rules
702.31a Flashback appears on some instants and sorceries. It represents two static abilities: one that functions while the card is in a player's graveyard and the other that functions while the card is on the stack. "Flashback [cost]" means "You may cast this card from your graveyard by paying [cost] rather than paying its mana cost" and "If the flashback cost was paid, exile this card instead of putting it anywhere else any time it would leave the stack." Casting a spell using its flashback ability follows the rules for paying alternative costs in rules 601.2b and 601.2e-g.

Lisäinfo - pakkaa ei myöskään sekoiteta, koska:

Lainaus käyttäjältä: Comprehensive Rules
701.15d If an effect would cause a player to shuffle one or more specific objects into a library, and a replacement or prevention effect causes all such objects to be moved to another zone instead, that library isn't shuffled.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.