Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Banding ja Exalted  (Luettu 3231 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Samulai

Banding ja Exalted
« : 10.04.12 - klo 11:19 »
Kun joskus jostain vanhasta kortista luin rules tekstin että "they attack and can be blocked as an one creature".

Lisäksi, koska menen helposti sekaisin bandingin kanssa ja se on nykyisin poistunut "sallittujen" effectien joukosta, en voinut olla varma siitä mitä se on silloin joskus tarkoittanut ja miten se nykyään menee.

Hämmennys iski. Eihän tämä voi toimia. Eihän...

Poissa luma

Re: Banding ja Exalted
« Vastaus #1 : 10.04.12 - klo 11:48 »
Banding löytyy edelleen Comprehensive Rulesista. Se vaikuttaa ainoastaan blokkaamiseen ja damagen jakoon; jos hyökkäät kahdella äijällä jotka muodostavat bändin, olet hyökännyt kahdella äijällä joten exalted ei toimi. Vanhoja reminder textejä ei kannata juuri tuijotella jos haluaa tietää mitä ability nykään toimii (tosin eipä monissa tapauksissa kannata luottaa edes kortin tekstiin).