Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Päivän pickin pohdiskelua  (Luettu 952178 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.


Poissa Spinefist

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #3661 : 09.02.17 - klo 12:31 »
Kai tuossa Oath of ajanissa on jotain rare houkutusta, mutta ei kai nyt silti hyvän vehiclen, hyvän poiston tai setin parhaan manafixin yli?

Pikkaan kartan, koska loputtomat synergiat ja splash mahdollisuudet :).

Poissa Rhianne

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #3662 : 09.02.17 - klo 12:53 »
Oath of Ajani on aika huono kortti limitedissä, ottaisin tästä pussista first pickinä 8-9 muuta korttia sen yli. Vaikka olisin jo lukittuna vihreälle ja valkoiselle esim kakkospussissa, niin ottaisin tästä mieluummin jonkin uncommoneista tai Renegade Mapin.

Muuten tämä pussi onkin todella mielenkiintoinen, ja sisältää useita hyviä vaihtoehtoja. Daredevil Dragster, Chandra's Revolution ja Renegade Map ovat kaikki varteenotettavia pickejä, joiden välillä ei paljon eroa ole. Chandra's Revolution on varmaan pussin vahvin kortti, mutta näistä kolmesta ainoa joka committaa millekään värille. Kaksi muuta vaihtoehtoa menee pakkaan kuin pakkaan. Itse ottaisin varmaan silti Chandra's Revolutionin, koska tykkään paljon punaisesta formaatissa ja sillä on suurin upside.



Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #3665 : 11.02.17 - klo 00:39 »
Boosteri, josta mikään ei oikein ole hyvä first pick. Otan siis kortin, joka mahdollistaa splashauksen -> Spire of Industry
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.

Poissa deviant

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #3666 : 11.02.17 - klo 01:13 »
Druidi on mielestäni ihan puolusteltassa.
Tarkoitin siis tällä tuumauksella ... idioottimaiseksi laskettavaa












Poissa kitsunebi

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #3678 : 22.02.17 - klo 17:56 »
Tämä oli erittäin mielenkiintoinen boosteri. Mitä itse olen päässyt näkemään limitedissä on se, että Aether Chaser on yksi voimakkaimmista 2-dropeista mitä revoltissa voi draftata. Servo generaatio antaa nopeasti tempo-edun alkupelissä, ja Chaseri itse voi estää jopa joitain 4-droppeja ajamasta. Muut pickit mitä uskaltaisi valita tuosta boosterista olisi: Hinterland Drake joka voisi ehkä mennä first pickinä jos haluaa ottaa pienen riskin. Metallic Rebuke kanssa en lähtisi ottamaan riskiä, ja Rogue Refiner voi olla first pickinä liian suuri riski. Tässä boosterissa oli yllättävän paljon erittäin hyviä drafti-pickejä. Mutta itse henkilökohtaisesti en ottaisi Greenwheel Liberator tästä boosterista. Olen yhden kerran oikeassa draftissa avannut Liberatorin ja muistaakseni taisin pickata tuolloin Hinterland Drake parempien valintojen puutteessa.

Poissa Vladi

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #3679 : 22.02.17 - klo 22:09 »
Ottaisin Rogue Refinerin ja olisin todella tyytyväinen että ekaksi napattu kortti antaa selkeää suntaa draftille. Olen aina ollut sitä mieltä että melkein minkä vaan formaatin draftissa kannattaa pickata alkuun kortteja jotka takaavat osuessaan todella hyvän deckin. Refinerin tapauksessa se mahtuu aina deckiin jos päävärit on ug. Muutenkin multicolor korttien first pickkaaminen on tosi paljon turvallisempaa kuin yleinen uskomus on (näin siis jos niillä on selkeä payoff verrattuna yksi värisiin commoneihin). Chaser ois kyll toinen vaihtoehto jos haluaa yrittää päästä punaiselle.
« Viimeksi muokattu: 22.02.17 - klo 22:14 kirjoittanut Vladi »

Poissa deviant

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #3680 : 22.02.17 - klo 23:39 »
Imo helppo aether chaser. Jos sitä ei ois pickaisin holtittoman ralikuskin. Mulle boosterissa oli joku ~3-4 lappua mitä pickaisin multicolormiehen yli e
P1P1..
Tarkoitin siis tällä tuumauksella ... idioottimaiseksi laskettavaa