Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [Tallinna, Viro] PTQ San Diego (Dragon's Maze) 23.02.2013, Modern  (Luettu 2785 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tarmo

Hei! Ajattelin, että viikko on vielä aikaa ja postitan myös tänne turnauksen infon, ehkä jotakuta kiinnostaa :)

Milloin: 23.02.2013
Missä: Tallinna, Viro, paikka vielä TBD, mutta todennäköisesti keskustassa Solaris-keskuksen ja Viru-keskuksen vieressä Rävala-nimisellä katulla.
Formaatti: Modern
Alkaa: kello 11.00
Osallistumismaksu: 8 euroa
Rules Level: Competitive
Head Judge: Kaupo Liiv – Level 2
Prize: Voittaja saa kutsun ja lentoliput San Diegon Pro Tour-kilpailuun. Lisäksi buusteripalkinnot, pottiin menee 2 buusteria/pelaaja.

Lisätietoa: Jos on kysyttävää, niin minut tavoittaa esimerkiksi yksityisviestillä :) Itse olen sinä päiväna Solaris-keskuksessa töissä.

Seuraavana päivänä on vielä Gatecrashin Gameday Standard-formaatissa ;)

Edit: Aloitusaikaa liikutettiin tunnin verran myöhemmäksi, joten myös aamulla tulevalla laivalla ehtii turnaukseen. Uusi aika on siis 11:00
« Viimeksi muokattu: 16.02.13 - klo 19:08 kirjoittanut Tarmo »

Poissa Rancid-

Huomenta,

tamperelaisinvaasio kaipaisi tällaisia lappuja vielä tähän turnaukseen:
1 Bloodhall Ooze
2 Ghor-Clan Rampager
1 Oboro, Palace in the Clouds
1 Talisman of Dominance
1 Mindslaver
1 Condescend
« Viimeksi muokattu: 18.02.13 - klo 09:57 kirjoittanut kivi »
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Negotiator

Hei,

Ajattelin tulla syrjäkyliltä pelaamaan isommille kylille.

Samalla varasin hotellihuoneen läheltä satama-aluetta Helsingistä (pe-su, 2 yötä). Tarkoituksena on pelata lauantaina PTQ Tallinnassa ja sitten poroilla GPT Utrecht sunnuntaina. Koska omalta syrjäkylältä (Joensuu) ei ollut muita lähtijöitä, etsin toista pelaajaa jakamaan majoituskustannuksia.

Hotelli on mallia Sokos-hotelli ja kustantaa 60 eur per yö --> 60 euroa sinulle ja 60 euroa minulle.

Poissa Tarmo

Paikka on selvinnyt, osoite on Rävala 8, huone C-608. Jos ette itse sinne löydä, niin voitte tulla ennen turnauksen alkua Solaris-keskuksen WePlay-kauppaan ja joku vie teidät perille :)

Poissa jkk

• L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Jos tuo on se sama paikka josta minä yritin kerran löytää prellua/julkaisuturnausta (ei pelaamistarkoituksessa, olin muuten vaan Tallinnassa), niin laittakaa jotain opasteita ulko-ovelle koska tyhmä ulkomaalainen ei vaan kertakaikkiaan löytänyt perille asti...
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Kaupo

There will be guiding signs in lobby, but if you have any problem finding the place, you can call +37256702568

Poissa Anssi

Jos joltain löytyis mulle huomiseksi pari Grim Lavamanceria olisi tosi kiva.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä