Periaatteessa kauppa on sitova ja myyjä on velvoitettu myymään kortit, mitkä on listattuna ja myyty. Tässäkin voi vähän miettiä, ihminen on kuitenkin vain ihminen.
Jos luulet että myyjällä on kortit, mutta ei halua lähettää lappuja "halpaan" hintaan, niin ilmoita Customer Serviceen ja vaadi että ne on saatava (Etenkin jos kyseessä on professional seller). Ja seuraa heidän ohjeistusta.
Jos taas luulet, että kyseessä on vain yksityishenkilön väärinkäsitys (esim.osa tilauksesta on jäänyt vahingossa listaukseen, vaikka on jo myyty muuta kautta) niin voi katsoa läpi sormien ja cancellata tilauksen. Turha sitä on lähteä vääntämään kättä väärinkäsityksien takia, pahimmassa tapauksessa myyjä lähettää jotain ihan muuta tai sitten tahallaan pakkaa huonosti. Sitä onkin sitten kiva setviä, kun on sana sanaa vastaan.
Itse olen peruuttanut kahdesti tilauksen, koska myyjä on ilmoittanut että joku kortti tilauksesta puuttuu ja ehdottanut, jospa listalta löytyisi jotain tilalle. Enkä siis ole suostunut ottamaan korvausta ja häneltä on mennyt kauppa sivuun. Nämä molemmat olivat ihan kohtuuhintaisia kauppoja, eikä ollut mitään syytä epäillä vilunkia.
Kauppaanhan voi ostaja ehdottaa peruutusta, jos sitä ei ole vielä merkattu lähetetyksi. Oli se certified tai ei.