Poromagia

Kirjoittaja Aihe: U/B mylläys  (Luettu 6580 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Murhe

U/B mylläys
« : 02.09.13 - klo 20:15 »
Lähin rakentelee Consuming aberrationin ja Mind Grindin ympärille pakkaa ja sain aikaseks tälläsen pläjäyksen, tein tarkotuksella siitä standardi kelposen, vielä siten että kestää rotaationkin. Side on tosin vielä huomattavan kesken ja kaipaa ehdotuksia. Muutenkin persiissä sellanen tunne että jotain pikku tunea kaipailisi.

Dimir guildgate:t vaihtuu suorilta Therosin myötä tulevaan dualiin olkoon kivulla tai ilman, sen näkee kunhan landit tulee. Playtestiä en on päässy tolle vielä vetelemään missään vaiheessa, mutta tuntuu että vauhtia kaipais hieman jostain. En tosin keksiny mitään hyvää sitä varten.
Aiheena tämä olisi saattanut kuulua jo standardin puolelle mutta, tein tänne koska en juuri turnauksissa käy pelailemassa ja muutenkin keittiönpytä tasoa vetelen taikakorttien kanssa.

// edit: ylimääränen setti pilfered plansia otettu pois ja korvattu Dimir charmilla joka siinä oikeasti oli, nykynen koko siis 60 edelleen.
« Viimeksi muokattu: 02.09.13 - klo 20:59 kirjoittanut Murhe »

Poissa Masa88

Vs: U/B mylläys
« Vastaus #1 : 02.09.13 - klo 20:19 »
Listassasi näytti olevan 8 kpl Pilfered Planssia. Varmaan poistoa pelaisin niiden 4 ylimääräsen tilalla ettei ihan alkupeliin häviä. Hirveästi en tiedä nykystandardin metasta, mutta veikkaan että kyllä että ne poistot osuu aina.
Deck lists and tournament results are like guns and killing people. The fact that you managed to kill somebody isn't proof that your gun is the best.

Poissa Wrakis

• Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Karplusan Forest, punaista, Birds of p... Eiku vit
« Vastaus #2 : 02.09.13 - klo 20:21 »
Sun deckissä on kaksi setillistä Pilfered plansia. Ei taida olla laillinen decki. :)

Edit: Damn, Masa ehti ensin.

Poissa Khormag

« Vastaus #3 : 02.09.13 - klo 22:50 »
Jee myllytystä. Itsekkin pelaan tällä hetkellä standardissa vastaavanlaista pakkaa. Oma listani:

Varmaan rotaation myötä tulee sisään Thoughseizejä setti, jos ne nyt on oikeasti tulossa. Duressia voisi tosiaan pelata mainissa, mutta en ole kokenut sitä itse tarpeelliseksi. Sideltä sisään sitten jos tarvis. Paranoid Delusions on myös oikeasti hieno kortti sidellä. Cipheröit sen esim. Jace's Phantasmiin niin alkaa vastustajalla pakka ohenemaan aika tehokkaasti jos ei löydy jotain vastausta. Wightejä mainissa vain 2, koska ne ei oikein tee mitään controllia vastaan.

Itse en tuota Nightveil Specterä ole niin hirvittävän hyödylliseksi kokenut. Onhan se oikein pätevä, mutta itse olen tykännyt pelata pienellä määrällä creatureja. En kyllä ole myöskään hirveästi kerennyt vielä pelaamaan pakkaa, mutta hyvin on toimnut tähän asti. Hyvältä näyttää tuon sinunkin lista, creaturejen määrä taitaa olla enempi vain makukysymys. Se Aberraatio sen pelin kuitenkin lopettaa aikanaan. Tai sitten myllytys. Poistoa toisaalta voisi tuo listasi ehkä hieman lisää kaivata, mutta en sitten tiedä että millaisia pakkoja vastaan pelaat.
« Viimeksi muokattu: 03.09.13 - klo 01:05 kirjoittanut Khormag »

Poissa Murhe

« Vastaus #4 : 03.09.13 - klo 00:15 »
Tosiaan, Jace's phantasmia ihailin itekkin pakkaan mukaan mutta tosiaan poistuu rotaatiossa, ja tänään kävin hakemassa kortit siihen. Olisi pitänyt heti parin viikon päästä kikkailemaan.

Far // away olin unohtanut kokonaan ja tulee lisäyksenä ehdottamasti vähintään sideen tohon kyllä. Dimir Charmia lähen ensin kokeilemaan tarpeeksi hyvänä poistona, mutta lisäilen varmaan doom bladea sideen vähintään jotta saa poistoa kehiin enemmän. Toinen vaihtoehto on tiputtaa pois noi Nightveil specterit ja ottaa tilalle poistoa pakkaan. Siinä tapauksessa tosiaan jää pienelle creaturet.

wight of precinct sixiä otin täyden setin ihan sen takia koska ei ole yhden manan droppeja cretu puolella ollenkaan, enkä keksinyt muutakaan mikä tukisi pakan ajatusta, Duress on lähinnä alkukäden pienennystä varten jotain nopeesti käyntiin lähtevää pakkaa vastaan(esim elffi combo, vaikkakaan duress ei sitä estä lähtemästä käyntiin kun ei kumminkaan ukkoja voi poistaa)

Tosiaan tänään vasta kasaan saatu pakka joten ei ole neitsyt matsiakaan vielä pelattu. Mutta jos toi sun lista toimii, niin eiköhän tämäkin ainakin jonkun verran pure.
« Viimeksi muokattu: 03.09.13 - klo 00:25 kirjoittanut Murhe »

Poissa Khormag

« Vastaus #5 : 03.09.13 - klo 01:05 »
Jee myllytystä. Itsekkin pelaan tällä hetkellä standardissa vastaavanlaista pakkaa. Oma listani:

Varmaan rotaation myötä tulee sisään Thoughseizejä setti, jos ne nyt on oikeasti tulossa. Duressia voisi tosiaan pelata mainissa, mutta en ole kokenut sitä itse tarpeelliseksi. Sideltä sisään sitten jos tarvis. Paranoid Delusions on myös oikeasti hieno kortti sidellä. Cipheröit sen esim. Jace's Phantasmiin niin alkaa vastustajalla pakka ohenemaan aika tehokkaasti jos ei löydy jotain vastausta. Wightejä mainissa vain 2, koska ne ei oikein tee mitään controllia vastaan.

Itse en tuota Nightveil Specteriä ole niin hirvittävän hyödylliseksi kokenut. Onhan se oikein pätevä, mutta itse olen tykännyt pelata pienellä määrällä creatureja. En kyllä ole myöskään hirveästi kerennyt vielä pelaamaan pakkaa, mutta hyvin on toimnut tähän asti. Hyvältä näyttää tuon sinunkin lista, creaturejen määrä taitaa olla enempi vain makukysymys. Se Aberraatio sen pelin kuitenkin lopettaa aikanaan. Tai sitten myllytys. Poistoa toisaalta voisi tuo listasi ehkä hieman lisää kaivata, mutta en sitten tiedä että millaisia pakkoja vastaan pelaat.