Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Poro Tour 2013 Invitational osallistujalista ja äänestys  (Luettu 6187 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Retardi

Odotus on ohi ja nyt meillä on vihdoin 15 nimen lista Poro Tour Invitationaliin osallistujista, enää puuttuu yleisön suosikki. Listan nimet enemmän tai vähemmän satunnaisessa järjestyksessä ovat tällä hetkellä:

Anton Lagerstedt (Poro Tour Helsinki voittaja)
Jontte Tauschi (Poro Tour Espoo voittaja)
Anssi Alkio (Poro Tour Tampere voittaja)
Joni Niemi (ranking)
Teemu Rantanen (ranking)
Juha Ihonen (ranking)
Miikka Niemi (ranking)
Markku Rikola (ranking)
Tommi Heikinniemi (ranking)
Juho Juntti (ranking)
Jani Eskelinen (ranking)
Ville Heinonen (ranking)
Jori Hukka (ranking)
Sami Häggkvist (ranking, varasija)
Joona Tiinus (ranking, varasija)
Ville Hallavo (ranking, varasija)
Andre Häyrynen (ranking, varasija)
Tomi Kaapro (ranking, varasija)
Jani Lindroos (yleisön suosikkimissi)

Siinäpä siis kivikova viidentoista lista, kuudennentoista paikan ratkaisette tosiaan te rakkaat katsojat/kuulijat/lukijat. Nimilista ehdokkaista löytyy osoitteesta http://porotour.com/standings/ ja sen verran jo tässä vaiheessa paljastettakoon että Jaakko Louhiota, Osmo Somerojaa tai Ville Kaukorantaa ei kannata äänestää sillä he ovat jo tässä vaiheessa ilmoittaneet luopuvansa saamastaan kutsusta henkilökohtaisiin syihin vedoten.

Oman äänensä voi antaa lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected], viestin otsikoksi Poro Tour äänestys ja viestin sisältö esimerkiksi tällä tyylillä:

Hei, olen Pertti Perusjätkä ja annan ääneni Kai Buddelle.

Äänestysaika alkaa heti ja päättyy 11.11 kello 21.00 jonka jälkeen suoritetaan tarkistuslaskennan tarkistus ja tulosten julkistus (ja yritetään mahdollisuuksien mukaan varmistaa voittajan halukkuus osallistua). Mikäli koet kovaa halua osallistua Invitational turnaukseen ja löydät itsesi ehdokkaiden listalta niin suosittelen palavasti kirjoittamaan itsestäsi mainospuheen joko tähän ketjuun tai omaksi ketjukseen ja perustelemaan miksi juuri sinua kannattaisi äänestää.
« Viimeksi muokattu: 10.12.13 - klo 20:33 kirjoittanut Retardi »
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa Rancid-

Vs: Poro Tour 2013 Invitational osallistujalista ja äänestys
« Vastaus #1 : 07.11.13 - klo 19:47 »
Ratkiriemukkaan irkkikeskustelun jäljiltä muistuttaisin kaikkia listalla olevia ja äänestyksessä voittoa tavoittelevia pelaajia, että invitational-tyyppisissä turnauksissa droppaaminen ilman erityisen painavaa syytä on yleisten käytöstapojen vastaista silloinkin, kun mahdollisuus voittoon on jo karannut käsistä.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa skuup

« Vastaus #2 : 07.11.13 - klo 21:20 »
Hei kaikki!

Mä oon Jani setä. Mä olen tosi kiva ja oon joskus voittanutkin jotain Magickissä.

Henkisesti olen jo qualifoitunut invitationaliin. Kummallakin constructed porotourilla mun dekki olisi mennyt top kasiin, mutta minä en osannut pelata. En ole vieläkään oppinut pelaamaan, mutta haluaisin silti kovasti Poro invitationaliin. Siihen kaipaisin nyt apua yleisöltä.

Seuraavassa luettelen hieman syitä äänestää minua:

Lupaan kirjoittaa turnausraportin, jos kaikki muutkin lupaavat niin lupaan kirjoittaa myös raportin testauksesta.

Lupaan pelata comboa vähintään yhdessä formaatissa.

Lupaan aiheuttaa päänvaivaa tuomaristolle. En tee tätä tahallani, mutta minulla on edelleenkin  eniten warningeja ja game losseja tässä maassa. Ja niistähän yleisö tykkää.

Tällä kertaa lupaan pokata paikalla olevan naistoimittajan (ja ottaa foorumibännit seksismistä).

Oon ollut koko vuoden tosi kiltti ja reilu ja kaikkea ja kerännyt karmaa pankkiin. Nyt olisi aika lunastaa sitä.

Pelasin legacyssä Stasista.

Kukaan ei jaksa kuunnella Rikolaa jos se voittaa, joten antakaa mun mennä biittaamaan se.

Olen laihtunut joten näytän entistä paremmalta striimissä!

Lopuksi muistuttaisin kaikkia että ainoa oikea vaihtoehto äänestyksessä on Jani Lindroos. Kuin Venäjän vaaleissa konsanaan, muodon vuoksi on otettu muutama vastaehdokas. Vastaehdokasta äänestämällä voi voittaa ilmaisen menomatkan Siperiaan.

Kiittäen Jani Lindroos

ps. Mä ihan aikuisten oikeasti haluan sinne invitationaliin.

« Viimeksi muokattu: 07.11.13 - klo 21:54 kirjoittanut skuup »

Poissa Masa88

« Vastaus #3 : 07.11.13 - klo 21:59 »
Seuraavassa luettelen hieman syitä äänestää minua:

Lupaan aiheuttaa päänvaivaa tuomaristolle. En tee tätä tahallani, mutta minulla on edelleenkin  eniten warningeja ja game losseja tässä maassa. Ja niistähän yleisö tykkää.

Pelasin legacyssä Stasista.

Nyt tiedätte kenelle minun ääni meni. Toivottavasti pääsen lukemaan myös testiraporttia
Deck lists and tournament results are like guns and killing people. The fact that you managed to kill somebody isn't proof that your gun is the best.

Poissa jkk

• L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
« Vastaus #4 : 07.11.13 - klo 23:04 »
Pitäisköhän tulla paikalle toimittajaksi
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa rayenni

« Vastaus #5 : 08.11.13 - klo 11:12 »
Olen laihtunut joten näytän entistä paremmalta striimissä!
Äänestin, mutta odotan streamissa kuultavan ruokavaliovinkkejä!

Poissa Kaitsu

« Vastaus #6 : 08.11.13 - klo 14:43 »

Henkisesti olen jo qualifoitunut invitationaliin. Kummallakin constructed porotourilla mun dekki olisi mennyt top kasiin, mutta minä en osannut pelata. En ole vieläkään oppinut pelaamaan, mutta haluaisin silti kovasti Poro invitationaliin. Siihen kaipaisin nyt apua yleisöltä.

Lupaan kirjoittaa turnausraportin, jos kaikki muutkin lupaavat niin lupaan kirjoittaa myös raportin testauksesta.

ps. Mä ihan aikuisten oikeasti haluan sinne invitationaliin.

Tää on vähän semmonen "Jani 5v tahtoo kovasti Lintsille" but you had me at turnausraportti. Sait ääneni.

Poissa deviant

« Vastaus #7 : 08.11.13 - klo 18:05 »
Kiittäen Jani Lindroos

Sait ääneni. Moraalisia lisäpisteitä jaossa jos formaatti on kilobox sealed.
Tarkoitin siis tällä tuumauksella ... idioottimaiseksi laskettavaa

Poissa Warma

« Vastaus #8 : 11.11.13 - klo 14:01 »
Kukaan ei jaksa kuunnella Rikolaa jos se voittaa, joten antakaa mun mennä biittaamaan se.

Näissähän oli jokaiselle jotakin.

Poissa Ninave

« Vastaus #9 : 11.11.13 - klo 20:11 »
Tällä kertaa lupaan pokata paikalla olevan naistoimittajan (ja ottaa foorumibännit seksismistä).

Ja Johannahan on ilmeisesti ainakin paikalla. Yritystä siis ainakin odotetaan, vaikka lopputulos taitaakin silti olla jo tiedossa.

P.S. Ääni lähti.

Poissa Retardi

« Vastaus #10 : 12.11.13 - klo 00:55 »
Äänet on nyt annettu ja laskettu, ja tuloksia seuraa.

Ääniä annettiin yli 60 kappaletta, ensimmäiset gallupit näyttivät kisassa olevan kaksi muita selkeästi suositumpaa puoluetta, Tamperelainen Auvolaisuus-puolue ja Porvoosta lähtöisin oleva Limppulais-liikkeen edustaja Limppu-puolue. Muut ehdokkaat jäivät jo kättelyssä statistin rooliin.

Jani Lindroos 50% äänistä, Invitational kutsu
Auvo Salmenharju 25% äänistä ja seuraavaksi Tampereen kaupunginhallitukseen
Tuomas Nyberg 7,8% äänistä
Antti Malin 3,1% äänistä
Simo Lagerspetz 3,1% äänistä
Esko Virri 3,1% äänistä (enemmän kuin kunnallisvaaleissa??)
Joonas Koskelo 1,5% äänistä
Jesse Juote 1,5% äänistä
Max Sjöblom 1,5% äänistä
Ville Hallavo 1,5% äänistä
Markku Heikkilä 1,5% äänistä

Invitationalin nimilista on siis lopullinen ja kaikki odottavat paikalle naistoimittajien ryntäystä kunhan vaalilupaukset on lähetetty kaikkiin mahdollisiin lehtiin/tv-kanaville.

Poissa skuup

« Vastaus #11 : 12.11.13 - klo 08:10 »
Kiitos äänestäneille. Vaalilupaukset tullaan pitämään. Paitsi yksittäisille rahoittajille annetut.

Voin tässä välissä paljastaa että toisessa constructed formaatissa tullaan näkemään niin huonoja kortteja että nyt jo hävettää :)
« Viimeksi muokattu: 12.11.13 - klo 08:36 kirjoittanut skuup »

Poissa Avez

« Vastaus #12 : 12.11.13 - klo 10:22 »
Tahdon kiittää äänestäjiäni ja toivotan Janille menestyksekästä turnausta, olkoon jytky kanssasi!

Auvo

Poissa Farseer

« Vastaus #13 : 15.11.13 - klo 03:29 »
Esko Virri 3,1% äänistä (enemmän kuin kunnallisvaaleissa??)

Joo, enkä edes tällä kertaa äänestänyt itseäni. Onnea Janille!

Jos sellaisen toiveen saa esittää niin laittakaa mahdollisimman paljon limited-sivuturnauksia molemmille Invitationalsin päiville kun liikkeellä on kuitenkin porukkaa. Toivon itse että olen silloin Tallinnassa pelaamassa pokeria, mutta jos se ei lykästä niin tulen silloin kyllä paikalle.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa Retardi

« Vastaus #14 : 02.12.13 - klo 10:45 »
Viimehetken peruutuksen vuoksi yksi vaihdos rosteriin.

Poissa Retardi

« Vastaus #15 : 07.12.13 - klo 16:52 »
Viimehetken peruutuksen vuoksi yksi vaihdos rosteriin.

Ja vielä viimemmän johdosta toinen, Heikinniemi is out and Häyrynen is in.