Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Saltcrusted Steppe  (Luettu 4449 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Tsodmi

Saltcrusted Steppe
« : 13.11.13 - klo 00:50 »
Sori näin etukäteen jos täällä jo tämmönen aihe.

Eli siis, minulla pöydässä Saltcrusted Steppe ja Forest. Sillä on yksi stogare counter jos valmiina ja se on tällä hetkellä ainut landi mitä controlloin. Haluan siis kysyä että toimiiko tämä tilanne: Täppään kyseisen kortin että voisin aktivoidan sen viimeisen abilityn jotta saisin itselleni vihreän ja valkoisen manan ja kutsun kädestä vaikka kaksi sol ringiä. Onnistuuko tämä?
« Viimeksi muokattu: 13.11.13 - klo 01:12 kirjoittanut Tsodmi »
...

Poissa Yms

Vs: Saltcrusted Steppe
« Vastaus #1 : 13.11.13 - klo 02:20 »
Jos Saltcrusted Steppellä on vain yksi storage counter, voit saada sen viimeisellä abilityllä vain yhden manan, vihreän tai valkoisen.
Lightning Bolt, when cast,
Deals three damage to target
Creature or player.

Poissa Kide

« Vastaus #2 : 13.11.13 - klo 07:24 »
Eli siis, minulla pöydässä Saltcrusted Steppe ja Forest. Sillä on yksi stogare counter jos valmiina ja se on tällä hetkellä ainut landi mitä controlloin. Haluan siis kysyä että toimiiko tämä tilanne: Täppään kyseisen kortin että voisin aktivoidan sen viimeisen abilityn jotta saisin itselleni vihreän ja valkoisen manan ja kutsun kädestä vaikka kaksi sol ringiä. Onnistuuko tämä?

Hetkinen, onko sulla nyt siis sekä Steppe että Forest vai pelkästään ensimmäinen?
Jos sulla on sekä-että, saat toki kaksi manaa ja tilanne on helppo kunhan tappaat molemmat manaksi.
Jos sulla on vain Steppe yhdellä counterilla, Yms kertoikin jo vastauksen.
Taaai sitten voit aktivoida Steppen värittömäksi manaksi, pelata yhden Sol Ringin ja ottaa siitä manat toiseen.

Teach a man to reason and he'll think for a lifetime.

Poissa skuup

« Vastaus #3 : 13.11.13 - klo 07:33 »
Käsitin että tässä kysyttiin voiko Steppestä saatua väritöntä manaa käyttää sen oman "remove counters" abilityn aktivoimiseen. Kyllä voi ja kuten aiemmin sanottu, värillistä manaa saa maksimissaan sen verran kuin stepellä on storage countereita.

Poissa Tsodmi

« Vastaus #4 : 13.11.13 - klo 12:29 »
Ööö... Siis ajatelin sitä että voiko itse Salcrusted Steppellä maksaa sen manaa siihen että käyttää sen viimeistä kykyä, jolla saisi sitten ne manat mitä se antaa. Kirjoitin tuon väsyneenä ja meille kavereiden kanssa tuli siitä kiistaa, koska itse en näe siinä mitään väärää että voisit aktivoida korttien abiliteja vaikka ne on täpätty, koska mielestäni tuon voisi aktivoida vaikka kortti olisi miten päin.

EDIT: Joo, luinkin tuon ylemmän tekstin tarkemmin ja kiitosta vastauksesta.
« Viimeksi muokattu: 13.11.13 - klo 12:31 kirjoittanut Tsodmi »
...

Poissa Nastaboi

« Vastaus #5 : 13.11.13 - klo 12:42 »
itse en näe siinä mitään väärää että voisit aktivoida korttien abiliteja vaikka ne on täpätty

Juurikin näin, eli jos permanentin aktivoitavan abilityn hintaan ei sisälly sen täppäämistä, voidaan ability aktivoida myös kyseisen permamentin ollessa täpissä.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM