Poromagia

Kirjoittaja Aihe: True Name Nemesis+The abyss?  (Luettu 3844 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Nekron

True Name Nemesis+The abyss?
« : 27.11.13 - klo 14:27 »
Eli tnn on nimennyt minut ja minulla on abyss, voinko tuhota sitä omassa/vihun upkeepissa?

Koetan selventää hieman, pelaaja A omistaa abyssin ja pelaajalla B on tnn. Kuoleeko tnn pelaajan B upkeepissa jos hänellä ei ole muita ukkoja ja tnn:ssä ei ole mitään kiinni. Entä Kuoleeko tnn jos siinä on prot musta, Entä jos tnn on nimennyt pelaajan A, Entä "judge keksii jotain tyhmää tähän"
Voisitko vastata painamalla "lainaus nappia" Kitos :)

Samaan sekavaan ketjuun postaaminen Nekronin ja kumppanien kanssa on tosin tunnetusti pelivirhe.

Poissa luma

Vs: True Name Nemesis+The abyss?
« Vastaus #1 : 27.11.13 - klo 14:32 »
The Abyssilla ei voi targetoida mitään, jolla on protection mustalta/enchantmenteilta/The Abyss -nimisiltä korteilta/The Abyssia kontrolloivalta pelaajalta/keksi jotain tyhmää tähän.

Bonusinfo: vastustaja ei voi myöskään valita targetiksi omaa olentoaan, jolla on hexproof, koska abilityn kontrolloija on edelleen The Abyssin kontrolloija, vaikka joku muu valitseekin abilityn targetin.