Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Infect Symbol + Commander pakat  (Luettu 4166 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tsodmi

Infect Symbol + Commander pakat
« : 19.09.14 - klo 23:58 »
Heipä hei.
Itse olen miettinyt pitkään että saanko pelata missä tahansa pakassa niin Infect symbolilla olevia kortteja? Esim. Gitaxian Probe.

Kuulin joskus juttua että nämä väri määräykset tulee symboleista. Kortteja missä on ability Extort jne. voi pelata vaikka kyseiset värit eivät sovi commanderin väreihin. Minulle selitettiin että kerta ne ovat vain flavor textissä eikä itse kortin abiliteissä eikä kortin manana, Extortin tapaisia kortteja saa pelata pakassa.
Eli lasketaanko tämä Infect Symbol niin Mana Symboliksi vai onko tämä taas niitä juttuja mistä pitää päättää kaveriporukan kanssa?
...

Poissa luma

Vs: Infect Symbol + Commander pakat
« Vastaus #1 : 20.09.14 - klo 00:42 »
Commanderin värirajoitus koskee kortin mana costissa tai tekstissä olevien mana symbolien värejä (sekä color indicatoria). Extortissa manasymbolia ei ole kortin tekstissä, mutta phyrexian mana -symbolit ovat tietyn värisiä joten ne lasketaan kun mietitään commanderin värirajoituksia.

Saat siis pelata Gitaxian Probea vain jos commanderisi on sininen.

Poissa Samulai

« Vastaus #2 : 20.09.14 - klo 10:19 »
Minulle selitettiin että kerta ne ovat vain flavor textissä...

Aiheen vierestä sen verran että tämähän ei käsittääkseni ole flavorteksti. Osaako joku kertoa miksi tätä tekstinpätkää kutsutaan?

Poissa Kide

« Vastaus #3 : 20.09.14 - klo 10:51 »
Minulle selitettiin että kerta ne ovat vain flavor textissä...

Aiheen vierestä sen verran että tämähän ei käsittääkseni ole flavorteksti. Osaako joku kertoa miksi tätä tekstinpätkää kutsutaan?

Reminder text. Muistakaa myös Duh.
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime.