Eli pelitilanne on tämä. Vihu haluaa ottaa pöydässä olevista
Viscera Seer + Kitchen finks + Anafenza, Kin-Tree Spirit.
3 biljoonaa lifea!
Minua ei hirveästi kiinnostaisi luovuttaa koska pelaan twiniä.
En oikein halua sanoa tuohon, että ok kato 3 biljoonaa kertaa sun deckin päällimmäinen kortti Go! koska se olisi selkeästi pelin hidastelua minulta.
Mutta jos taas vicera seerissa lukisi: sacrifice a creature draw 1 card. en hitossa antaisi vihun shortcutata tuota 3 biljoonaa lifea koska sehän deckkaisi itsensä alta aika yksikön.
Milloin siis ability pitää toteuttaa täysin kuten abilityssa lukee, alusta loppuun ja milloin sen saa turnaustilanteessa shortcutata?
onko lailllinen shortcut, että vihu ettii pakastaan yhden kortin jonka haluaa sekoittaa muuten lopun pakkansa ja pistää haluamansa kortin pakan päälle ja minä merkkaan hänen lifensa 3 biljoonaan. Vai miten tämä käytännössä pitäisi tehdä?
Mitkä on ne tapaukset jossa voin pyytää vihua suorittamaan abilityjen toteuttamisen alusta loppuun yksitellen ja missä kohtaa taas voi vaan merkata lopputuloksen paperille ja sen lopullisen gamestaten joka on sen x määrän aktivaatiota jälkeen. (jota voi joissain tapauksissa olla vaikea edes määrittää. ESim. laskeppa nopeasti päässäsi, että montako kertaa vicera seer pitää tuossa tilanteessa aktivoida, että deckin päälle jää tasan tarkkaan tietty kortti esim. murderous redcap jää pakan päälle ja pelaajalla on lopputilanteessa TASAN 3 biljoonaa lifea.) Koska mielestäni twini pelaajana mun on hyvä tietää montako biljoonaa keijua kopiota teen, että voitan pelin.