Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Proxy-korttien väsäilijä hakusessa  (Luettu 6863 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vähämielinen

Proxy-korttien väsäilijä hakusessa
« : 26.07.15 - klo 04:35 »
Innostuin väsäilemään proxyja*, kun satuin löytämään hyvän setin photaritemplateja ja fontit. Nyt etsiskelen jotakuta, joka voisi (sopivaa korvausta vastaan) jeesiä tässä hommassa. Mulla nääs ei ole puuhaan sopivaa tulostinta. Tarkoitus olis saada photarilla kyhätyt kortit** tulostetuksi suoraa tyhjätyille (ja pintakäsitellyille) MTG-korteille. Jos haltsaat tän vaiheen, eli matkan photarista kortille, niin laita vaikka yksäriä ja keskustellaan lisää.

Tietty, jos täällä on joku Tamperelainen veijari, joka omistaa hommaan mahdollisesti soveltuvan tulostimen ja jota kiinnostais väsätä proxyja, mut ei oo niit aiemmin tehny, niin sopii myös ottaa yhteyttä, voidaan koittaa yhdessä saada jotain aikaseksi. Ohjeita on ja mä haltsaan tätä photaripuolta oletettavasti riittävästi tähän yhteyteen.

* Tarkoitus ei ole saada aikaan jäljennöksiä, vaan erimoisella artilla varustettuja laadukkaita proxy-kortteja epävirallisiin peleihin.
** Tällä hetkellä kaks erilaista, joista tarve tulostaa yhteensä 6-8 korttia.

Poissa de-layer

Vs: Proxy-korttien väsäilijä hakusessa
« Vastaus #1 : 26.07.15 - klo 05:59 »
Proxyt on saatanasta. Älä pelaa semmosilla korteilla mitä et omista <piste>

Poissa vhirvela

• Porttikiellossa
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Can do a little dance. (but not huge)
« Vastaus #2 : 26.07.15 - klo 10:08 »
ite suosittelen kyllä proxaamaan hupipeleihin!:)
Jos ei kaverit omista niin, että pääsee kokeileen niin kiva pistää sokkona joku yli 500e johonkin esim. jundiin modernissa jos ei sitten yhtään tykkääkkään deckistä kun on ostanut.
tai jos vaikkapa legendsin The Tabernacle at Pendrell Vale kokeilu omassa deckissa one offina kiinnostaa niin proxaisin ja testaisin ennekuin pistäisin joku yli 600e sokkona efektiin jollaista en ole koskaan kokeillut vain huomatakseni, että unohdan itse aina maksa omien äjien upkeepintai muuta typerää XD

Toivottavasti löytyy joku kiva äijä jolla on tulostin. itse en omista.
-Väinö Are you ready?
-I was fabricated, programmed and built ready.
-I can also do a little dance.

Poissa Vicard

« Vastaus #3 : 26.07.15 - klo 10:26 »
Minkälaista tulostinta tässä tarkalleen ottaen tarvitaan?

Poissa vähämielinen

« Vastaus #4 : 26.07.15 - klo 15:44 »
Älä pelaa semmosilla korteilla mitä et omista <piste>
Teitsi ja "likettäjät" ei vissiin pelaa sit ollenkaan MTGonlinea.  :)

Minkälaista tulostinta tässä tarkalleen ottaen tarvitaan?
Jonkinmoista mustesuihku-/mustepistetulostinta. En tarkkaan ottaen tiedä, miksi lasertulostimet ei löytämäni ohjeistuksen mukaan kelpaa, mut oletan sillä olevan jotain tekemistä tulostuksen laadun ja kortin pintaesikäsittelyn kanssa.

Poissa chlb

« Vastaus #5 : 26.07.15 - klo 17:49 »
Voisiko vaihtoehtoratkaisuna toimia proksyjen tulostaminen esim. tarralle, ja sen liimaaminen korttiin? Muuten voi olla edessä visiitti painotaloon, koska en ainakaan itse keksi miten kortin kohdistamisen ja seikkailun tulostimen läpi saisi nätisti hoidettua.

Poissa Otus

« Vastaus #6 : 26.07.15 - klo 19:13 »
Itse olen tehtaillut muutaman proxydekin pääosin proxylekaturneita ja testaamista varten. Magiccards.info:sta olen tulostellut A4:lle, leikannut irti ja laittanut roskacommonin kanssa samaan sleeveen. Joskus olen jopa liimannut ihan tavallisella askarteluliimalla paperin pahvin päälle, mutta tämä saa yleensä kortin käyristymään ikävästi kun liima kuivuu ja jossain vaiheessa kortit alkavat myös haisemaan pahalta.
"Life always shines brightest when people of like minds come together"

Poissa vähämielinen

« Vastaus #7 : 26.07.15 - klo 20:39 »
Voisiko vaihtoehtoratkaisuna toimia proksyjen tulostaminen esim. tarralle, ja sen liimaaminen korttiin? Muuten voi olla edessä visiitti painotaloon, koska en ainakaan itse keksi miten kortin kohdistamisen ja seikkailun tulostimen läpi saisi nätisti hoidettua.
Tulostaa ensin paperille pelkästään kortin kehykset, eli tekee asettimen. Sen jälkeen teippaa kortin kohdilleen kakspuolisella teipillä, iskee paperin ja kortin uusiks tulostimeen ja tulostaa framejen sijaa tällä kertaa koko kortin.
Itse olen tehtaillut muutaman proxydekin pääosin proxylekaturneita ja testaamista varten. Magiccards.info:sta olen tulostellut A4:lle, leikannut irti ja laittanut roskacommonin kanssa samaan sleeveen. Joskus olen jopa liimannut ihan tavallisella askarteluliimalla paperin pahvin päälle, mutta tämä saa yleensä kortin käyristymään ikävästi kun liima kuivuu ja jossain vaiheessa kortit alkavat myös haisemaan pahalta.
Oon törmänny hieman samanlaiseen lähestymistapaan tehdä foileja. Ne olis siinä mielessä helpompia väsätäkin, kun vois käydä tulostuttamassa artit "kalvolle" ja siitä sitten leikkailla ja liimailla. En vaan valitettavasti saa itteeni innostumaan foileista.

Poissa Pulli

« Vastaus #8 : 26.07.15 - klo 23:50 »
Jos saatte jotain kivaa aikaan niin itse olisin kiinnostunut tilamaan ainakin yhden kortin, jos on kiinnostusta tehdä enemmänkin :) pitäisi saada the abyss edh pakkaani ja mielellään jollakin tyylikkäällä lovecraft aiheisella kuvituksella ^^