Tota, kun yritän lisätä conspiracyn boksia ostoskoriin, se lisää sen, mutta näyttää silti summana 0€. luulin alkuun että se ei vain lisää sitä joten kokeilin uudesdtaan ja uudestaan ja nyt minulla on varmaan joku 8-10 boksia korissa. Ilmeisesti se antaa minun tilata ne kuitenkin, vaikka eivät näy listassa, koska "tilaa" nappia voi silti painaa (mutta en oikein uskalla etten tilaa vahingossakaan 8 boksia kerralla) .. onkohan joku yllättäen tullut bugi...?
Hmm, outoa. Kokeile poistaa ne kaikki ja laita vaan 1 koriin. Ootko kirjautunu vai ei?
hmm.. taisin selittää liian heikosti siis:
Ongelma on siis tällainen: lisään boksin koriin. ilmoitus pompahtaa että "tuote on lisätty koriin". Päivityksen jälkeen ylänurkassa näyttää silti 0.00€ ja kun menen ostoskoriin näyttää tältä:
tuote on siis lisätty kyllä sinne, mutta mitään jälkeä että se olisi siellä ei näy. En myöskään pysty tyhjentämään ostoskoria itse. En tiedä miltä siellä näyttää että miten niitä on lisäilty ostoskoriin, mutta tällä hetkellä minulla saattaa siis olla itse ostoskorissa joku 5-8 boksia. ja kirjautunut siis olen ihan