Hellou,
tällä kertaa kävi niin, ettei Poro Tour invitationaliin auennut paikkaa Magicissa pärjäämällä, joten otetaan sitten likaiset keinot käyttöön. Tässä on täysin satunnaisessa järjestyksessä syitä, miksi juuri sinun ei kannata tai kannattaa äänestää minua.
Olen pelannut kaikissa
kommunitationaaleissa, koska random formaatit ovat parasta parhautta ja todella testaavat pakanrakennustaitoja. Jaksan myös panostaa niihin sen verran, että joskus brewailuissa on osuttu voittamattomaan
herkkuun sekä olen ainoa, joka on onnistunut kahteen kertaan voittamaan tämän turnauksen. (ps. Mozzie voisi aktivoitua ja alkaa järjestämään näitä taas)
Viime vuoden Invitational jäi väliin, kun joku
retardi päätti sijoittaa sen päällekkäin WMC:n kanssa.
Kaikki aikaisemmat yleisön
suosikkiprinsessat ovat olleet Suomen mestareita. Jatketaan samalla kaavalla
Olen joskus kirjoitellut Magicista ja toisinaan
myös ”Magicista”. Eiköhän tästä viikonlopusta jotain tulisi raapustettua ja hyvinkin varmasti painottuen ”Magiciin”.
Suklaacooperissa minulla on edelleen hallussa
Suomen ennätys, vaikka muutamia (säälittäviä) yrityksiä on ollut sen rikkomiseen. Ennätyssuoritustani sabotti joku
retardi tuomalla toiseksi vapaavalintaiseksi patukaksi Marsin Twixin sijaan. Tämän takia ajattelin Invitationalseissa pistää ennätyksen uusiksi. (Olen myös Lasipalatsin perinteisten all-you-can-eat –blinien
ennätyksen haltija)
Hostaan lauantain pelien päätyttyä Invitationals after gamet. Jos en ole pelaamassa Invitationaleissa, joudun sukuloimaan ja jää nämä after gamet pitämättä.
Joudutte kuuntelemaan minua boothissa sunnuntaina, jos en ole pelaamassa (ja Porot ottaa minut sinne).
Merkittävissä määrin haluan pelata Invitationalissa pelaamisen ilosta. Jos jostain syystä saan paikan siellä ja vielä sattuisin voittamaan, passaan palkinnon (GP-matka?) eteenpäin ja lupaan vielä kaupan päälle lähteä seuraksi GP:lle (olisin kuitenkin muutenkin menossa).