Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Invitational ehdokas: Kaitila  (Luettu 2286 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kaitsu

Invitational ehdokas: Kaitila
« : 18.10.15 - klo 17:00 »
Terve kaikille. Mä olen Aleksi ja olen al...isuorittanut Poro Tourilla. Invitational häämöttää ja jäin tavoitteestani päästä pelillisillä ansioilla mukaan. Eli mitä voin luvata jotta Sinä äänestäisit minut mukaan?

Lupaisin pelata hyvin, mutta Limitedin puolella melko saletisti kämmäilen ja kai sekin käy viihteestä.

Lupaan brewata jotain hyvin omintakeista. Minut tuntevat ihmiset eivät tästä ylläty tippaakaan. Tänä vuonna Poro Tourin ulkopuolella meni ihan hyvin, esimerkiksi PPTQissa tänä vuonna saavutin sijat 1., 2. ja 4.. Näissä pelasin Esper Giftsiä (Modern), 4color Demonic Pact Controllia ja 5color Aggroa (Standard). Mikään näistä ei taatusti edes käynyt vastustajien mielessä turnauspreparaatiossa. Uusien pakkojen tekeminen on ihan hemmetin hienoa ja suuri syy miksi haluaisin mukaan.

Jos pääsen mukaan, niin tietysti kirjoitan todella in-depth turnausraportin, sisältäen tajunnanvirtaa pursuavan brewaamisprosessin conssiformaatteihin, pelien ulkopuoliset jutut ja kaiken muun mistä ikinä keksinkään kirjoittaa.

Pelaan Poroilla joka viikko, eli mun äänestäminen on kuin tukisi Poroja, tai jotain.

Jos haluat äänestää kohteliasta, hyvän peli-ilmapiirin ja Modernin puolestapuhujaa joka saattaa rikkoa nämä constructed-formaatit, niin selkeästi Aleksi Kaitila on ainoa oikea ehdokas. Lähetä siis mun nimi sekä oma nimesi ja DCI-numerosi sähköpostilla vaalilautakunnalle osoitteeseen [email protected] äänestysaikana 20.10-27.10.

Poissa Kaitsu

Vs: Invitational ehdokas: Kaitila
« Vastaus #1 : 20.10.15 - klo 15:55 »
On ilo todeta, että olen saanut paljon kannatusta. Äänestämällä mua äänenne ei mene hukkaan!

Poissa Otus

Vs: Invitational ehdokas: Kaitila
« Vastaus #2 : 27.10.15 - klo 18:52 »
Viimeinen päivä äänestää oikea henkilö invitationaleihin. Do it!
"Life always shines brightest when people of like minds come together"