Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Tiimi porotourille, 2 pelaajaa hakusessa!  (Luettu 2905 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Telkku

Tiimi porotourille, 2 pelaajaa hakusessa!
« : 09.02.16 - klo 14:07 »
Hieman myöhässä tajuttiin, että tällainenkin pitäisi kasata, joten 2 pelaajaa hakusessa. Jos tunnet, että saattaisit pärjätä ja olet kokenut pelaaja niin ota yhteyttä yv:llä, kirjoita threadiin tai facebookissa löydät nimellä Lauri Pispa.

Poissa JopeSane

Vs: Tiimi porotourille, 2 pelaajaa hakusessa!
« Vastaus #1 : 10.02.16 - klo 00:10 »
Saattasin olla kiinnostunut, täytys vaan päättää mitä pakkaa pelaan (Naya burn tai Naya Company, täytyy vaan valmistautua sitä yhtä pakkaa vastaan)

Poissa WoRMaSTeR

« Vastaus #2 : 10.02.16 - klo 00:25 »
Saattasin olla kiinnostunut, täytys vaan päättää mitä pakkaa pelaan (Naya burn tai Naya Company, täytyy vaan valmistautua sitä yhtä pakkaa vastaan)
Ei tavallaan liity tähän, mutta haluun nyt muillekkin sanoa että Bogles on ainakin mun testauksessa tuhonnut lonkerohirviöt aika vakuuttavasti. En ole toki kerennyt kaikkia deckejä testaamaan, mutu on myös että Storm saattais olla aika hyvä jos niillä ei oo Relicejä mainissa.

Niin ja tuu ihmeessä tiimiin, täydellä joukkueella on parempi taistella voitosta kuin alivoimalla.
« Viimeksi muokattu: 10.02.16 - klo 00:29 kirjoittanut WoRMaSTeR »

Poissa JopeSane

« Vastaus #3 : 10.02.16 - klo 01:43 »
Jos pääsen niin tuun kyllä :p. Täytyy varmaan mennä jollakin omista deckeistä kun on eniten kokemusta niistä (joskin Kiki Chord lienee aivan liian hidas tällä hetkellä)-

Poissa Anssi

« Vastaus #4 : 10.02.16 - klo 09:08 »
Ei tavallaan liity tähän, mutta haluun nyt muillekkin sanoa että Bogles on ainakin mun testauksessa tuhonnut lonkerohirviöt aika vakuuttavasti. En ole toki kerennyt kaikkia deckejä testaamaan, mutu on myös että Storm saattais olla aika hyvä jos niillä ei oo Relicejä mainissa.

Niin ja tuu ihmeessä tiimiin, täydellä joukkueella on parempi taistella voitosta kuin alivoimalla.

Bogles on varmaan hyvä sitä UR:ää vastaan, mut se monoVäritön on aivan karsea match-up Boglesille. Dekissä on mainissa Chalicet ja Spellskitet joita et voi oikeastaan ikinä biitata drawilta tai t1 SSG:ltä ja Ratchet Bomb on myös erinomainen. Ei ne ~4 sidekorttia loputtomasti tee.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa hallava

« Vastaus #5 : 10.02.16 - klo 09:43 »
Luulen että Affis olis paras dekki, jos ei ole Eldrazia. Sekin tosin syö tomua Chalicelta kohtuu rankasti draw:lta (playllä sillä ei juurikaan liene väliä).

PS: Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi tiimiin, olin jo pistänyt telkulle YV:tä.

Poissa WoRMaSTeR

« Vastaus #6 : 10.02.16 - klo 10:11 »
Bogles on varmaan hyvä sitä UR:ää vastaan, mut se monoVäritön on aivan karsea match-up Boglesille. Dekissä on mainissa Chalicet ja Spellskitet joita et voi oikeastaan ikinä biitata drawilta tai t1 SSG:ltä ja Ratchet Bomb on myös erinomainen. Ei ne ~4 sidekorttia loputtomasti tee.
Kyllä niillä on aseita, mutta ei se decki niihin voi mulligoida varsinkaan g1 kun normiasetelma on se ettet tiedä mitä vastus pelaa. 4 Pathia mainissa eli Spellskite on ihan voitettavissa, T1 Chalice on periaatteessa gg game1. Siden jälkeen Seal of Primordium ratkaisee kaikki sun luettelemat ongelmat. Olen siis modossa pelaillut jossa tuntuu RG/UR Eldrazin tulevan useimmiten itselle vastaan, lisäksi colorless listat ovat jo ruvenneet leikkaamaan Chaliceja mainista koska kortti on niin kamala mirrorissa. Ei oo tarkkaa recordia mutta tyyliin 10-2 olen mennyt Tournament Practise Roomissa (tiedän että taso ei päätä huimaa siellä).

Saisivat laittaa Chalicen banniin koska se on hyvä oikeestaan kaikkea vastaan joka pystyisi kilpailemaan Eldrazin kanssa, ton efektin ei kuulu olla väritön ja kortti tekee peleistä todella epämiellyttäviä pelata.