Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [Tampere] Commander-peliporukkaa Tampereelle (R.I.P. Pussy Cat)  (Luettu 3642 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Karvainen_Vauva

Tervehdys!

Olin aikoinaan Tampereen Pussy Catin legendaarisissa tissibaaricommandereissa vaihtelevasti mukana. Nyt vuosien jälkeen olen taas kaivanut kortit naftaliinista ja innostunut commanderista oikein kunnolla. Myös nykyiset kämppikseni pelaavat MTG:tä ja nimenomaan commanderia.

Olen yrittänyt löytää tietoa mahdollisista peliporukoista, mutta heikoin tuloksin. Meitä on neljä pelaajaa + satunnaisia vierailijoita ja haluaisimme pelata tasaisin väliajoin vähän isommalla ja vaihtelevammalla porukalla. Uudessa asunnossamme ei kuitenkaan ole tarpeeksi tilaa minkään suuremman illan järjestämiseen.

Kysynkin nyt teiltä, onko kellään tiedossa valmiita commander-peliporukoita, ideoita peli-iltojen pitopaikaksi, tai ihan vaan halukkaita pelaajia? On sääli että Tampereen commander-skene on viilentynyt sitten Pussy Catin loistonpäivien. Koitetaan siis yhdessä taas saada jotain tapahtumaan :)

Poissa chillygel

protip: joka kuun viimeisenä perjantaina on Fantsussa commander fnm, ja nyt tulevana pitäisi olla. Itse olen menossa sinne parin kaverin kanssa, joten heti kun ilmottautumislista tulee niin nimeä vain ylös!

Poissa mora

Minua kiinnostaa liittyä seuraan kun ei EDH:tä pääse pelaamaan niin usein kuin haluaisi. Tosin tällä hetkellä vähän nihkeämmin kun on vastasyntynyt talossa mutta varmasti jossain vaiheessa vuoden mittaan.

Poissa l4hlborg

Saatan ilmaantua ehkä paikalle pelaamaan jos joskus jotain on jossain.

Poissa psyno

Minulle sopisi commanderpelit mainiosti! Ehkä josain rennommassa paikasa kuin fantsussa...  ::)

Poissa Lunic

Myös ehkä joustavampi aikataulu kuin fantsun FNM. :P Näitähän voisi keskittää vaikka Artturiin tai 931:een, jos halutaan baariympäristöä, kun ne on todettu MtG:lle myötämielisiksi paikoiksi ja muutenkin toimiviksi.

Poissa Karvainen_Vauva

Mulla on muutama tuttu Artturissa... Voisin ehkä yrittää ehdottaa sinne jotain ensi kuun puolella, jahka uuteen asuntoon muutto ja koulusta valmistuminen eivät enää vie kaikkea aikaa :P

Poissa Karvainen_Vauva

Lähetin Ravintola 931:seen sähköpostia commander-illan järjestämisestä. Ehdotettu ajankohta on tiistai 19:00. Se menee Artturin draftin kanssa päällekkäin, mutta sellaista päivää ei ollutkaan jolloin jotain muuta ei tapahtuisi samaan aikaan :P

Katsotaan miten hanke etenee!

Poissa Lunic

Lähetin Ravintola 931:seen sähköpostia commander-illan järjestämisestä. Ehdotettu ajankohta on tiistai 19:00. Se menee Artturin draftin kanssa päällekkäin, mutta sellaista päivää ei ollutkaan jolloin jotain muuta ei tapahtuisi samaan aikaan :P

Katsotaan miten hanke etenee!

Ei vaatimuksena myöskään ole, että pitäisi olla joku 'virallinen' tilaisuus. Kyllähän noissa baareissa ihmiset istuskelee ja pelaa lautapelejä ihan muuten vaan. Joku viiden hengen Commander-porukka vie jopa sen yhden pöydän tilaa.

Poissa Karvainen_Vauva

Ei vaatimuksena myöskään ole, että pitäisi olla joku 'virallinen' tilaisuus. Kyllähän noissa baareissa ihmiset istuskelee ja pelaa lautapelejä ihan muuten vaan. Joku viiden hengen Commander-porukka vie jopa sen yhden pöydän tilaa.

Tottahan se on, että näin pienellä porukalla voisi vaan mennä pelailemaan niin kun baareissa tehdään. Laitoin kuitenkin sähköpostia, koska paikan pitäjien kanssa kommunikointi on aina kotiin päin :)

Poissa mora

Artturikin on niin iso, että sinne mahtuu varmasti pelaamaan arkisin, kunhan ei ole tietovisaa samaan aikaan. Nordicista pystyy varaamaan myös sen peräloossin ilmaiseksi omaan käyttöön jonne mahtuu pari Commander-peliä pyörimään. Myös Tammelan Kahvilla-baarissa onnistuu oman loossin varaaminen.

Poissa Karvainen_Vauva