Se ~300€ on myös aika iso lovi budjettiin, jolla katetaan tilat, tuomarit, palkinnot ja muu mukava. Kuukkaconin tuottomarginaali on äärimmäisen kapea.
Mä oon varmaan organisaatiosta viimeinen, joka muistaa nähneensä boksin. Mun reppu oli siinä vieressä, ja mulla on hämärä muistikuva, että oon saattanu nähdä EMA:n muun produktin seassa, kun kävin viemässä lainaamani pakan talteen, ennen kuin ensimmäinen 8-man modern alkoi. Boksin puuttuminen huomattiin viidennen tai kuudennen kierroksen aikana, kun alettiin katsella, josko droppaajia alkaisi kiinnostaa modernin lisäksi myös draftaaminen. Tässä vaiheessa EMA pitikin ottaa pois side-event listalta. Välissä on karkeesti arvioiden nelisen tunnin ikkuna, jonka aikana tuo boksi on voinut hävitä, olettaen että en muista ihan höpöhöpöjä.
Deck checkit tehtiin tuossa samassa pöydässä, mutta tuomarishenkilöt eivät olleet niiden ääressä läheskään koko aikaa, joten kellä tahansa pelaajalla on periaatteessa ollut tilaisuus nyysiä boksi. Ulkopuolisia tiloissa ei ole juuri pyörinyt, tieto boksin olemassaolosta on ollut organisaation ulkopuolella vasta sen jälkeen, kun side-eventeistä alettiin huudella ja lokki on ymmärtänyt poimia rojukasasta juuri sen kalleimman esineen, joka kassiin mahtuu, joten viejä on todennäköisesti ollut joku läsnä ollut pelaaja. Muihin bokseihin tai tavaraan, jota samassa nurkassa säilytettiin, ei oltu kajottu.