Kaikkihan nuo tuplaantuvat kaikki. Tämä vastaus löytyy suoraan Gathererista Panharmonicon - kortin Rulings-kohdasta ja vieläpä ylimpänä.
Yksittäisten, ns. jännien korttien toiminnan selvittämiseen Gathererista kurkkaaminen onkin varsin kätevä tapa. Joskus sääntöjen muuttuessa asiat eivät ole ajan tasalla, mutta tässä tuorein ruling on viime syyskuulta eli hyvinkin tuore.
Panharmonicon affects an artifact or creature’s own enters-the-battlefield triggered abilities as well as other triggered abilities that would trigger when an artifact or creature enters the battlefield. Such triggered abilities start with “when” or “whenever.”