Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [Outokumpu] 22.9.-23.9. Outocon syksy 2018: Modern, Legacy, Highlander, Standard  (Luettu 6498 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Juzam Djinn

Millaista metajakaumaa Highlanderissa oli, ja mikä/kuka voitti turnauksen? Olisi hienoa tietää, kun en itse päässyt paikalle pelailemaan  :P

Tämä, oliko haikussa minkäänlaista dekki informaatiota ylhäällä?

3-2 B/G Deliriumilla. Voitot Jund midrangesta, elffista ja izzet temposta, tappio uw controllille sekä sultai landsille.

Poissa Me_From_Finland

Millaista metajakaumaa Highlanderissa oli, ja mikä/kuka voitti turnauksen? Olisi hienoa tietää, kun en itse päässyt paikalle pelailemaan  :P

Tämä, oliko haikussa minkäänlaista dekki informaatiota ylhäällä?
Itse tahkosin 4-1 BUG-lands henkisellä deckillä. Voitot G/B delirium, Izzet, B/W midrange lifegain?, G/R ramp, tappio Naya Zoo:lle.
Elämä on yhtä helvettiä, eikä se muutu juuri paremmaksi sen jälkeenkään.

Poissa barros

  • Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Totuus iski kuin salami.
Huomasin, että inventaariota tehdessä 2 kpl fetch lääniä olisi vaihtanut vahingossa omistajaa. Bloodstained mire ja Polluted Delta ovat kadonneet tyystin ja tunteeko joku kyseenalaisen "piston" jossain sielun sopukoissaan, että näinikkään meillä päin. /(yv tavoittaa parhaiten!)

- Riihisärkänkatu 1 F 33
- Joensuu 80160
- Suomi/Mika Puoskari
https://mtgsuomi.fi/listat/barros/ Scratching wall with claws.

What I learned there, during those weeks of rehearsal, would serve me for the rest of my life. - J. Huston