Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Settle the Wreckage ilman hyökkääviä kretuja  (Luettu 762 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jamu

Tämä tilanne tuli eteen MTG Areenassa, ja tuli vaan mieleen että toimiiko tämä interaktio oikein.

Eli mulla ei ole kretuja tiskissä, vastustaja castaa minuun Settle the Wreckage. Tästä tulee "Take Action" kysymys ja kun vastasin kyllä, niin lähdin etsimään 0 basic landia ja shufflasin deckin. Eli kysymys on, jos haluan sekoittaa pakkani (esim kuollut Settle the Wreckage kädessä ja hyvää tavaraa menny scrylla pakan pohjalle), niin voinko vain castata settlen itseeni, kun minulla ei ole yhtään hyökkäävää kretua ja todeta, että menen etsimään 0 basic landia, jonka jälkeen sekoitan deckin? Ja tässähän voi myös katsella omaa deckiä, että mitä siellä oikeasti vielä oli jäljellä.

Eli siis, voiko "then shuffle their library." osan suorittaa, jos exilettujen kretujen määrä on 0.
« Viimeksi muokattu: 30.08.18 - klo 21:46 kirjoittanut Jamu »

Poissa Gagis

Vs: Settle the Wreckage ilman hyökkääviä kretuja
« Vastaus #1 : 31.08.18 - klo 12:15 »
Kyllä voi.

Nolla hyökkäävää olentoa on mm. jos kastaat sen, kun ei ole edes taisteluvaihe.
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''