Poromagia

Kirjoittaja Aihe: MtG-vitsejä  (Luettu 5766 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kolatatti

MtG-vitsejä
« : 14.06.06 - klo 13:13 »
Hei vaan kaikki nassukat. Kolasetä täällä terve.

Tuolla toisaalla foorumilla kierrellessäni huomasin että vitsiketju on jo olemassa, mutta taitaapa se niin olla että MtG-aiheisilta vitseiltä puuttuu vallan oma ketju. Tai sitten ikä alkaa painamaan ja näkö heikkenemään. Kummin tahansa, tähän rykäisen nyt tämmöisen kuitenkin.

Ja aloittaakseni tämän huippuvakavan keskustelun, pelaan seuraavan kaskun:

Olipa kerran eräs pallo, joka kulki joka päivä bussilla töihin ja takaisin. Joka kerta se jäi bussista pysäkillä erään metsän laidalla ja jatkoi matkaansa kävellen. Puuelementaali asui lähellä pysäkkiä, jolla pallo jäi aina pois matkallaan töihin, ja sattui olemaan aina odottamassa bussia omaan työpaikkaansa tien toisella puolella. Se oli jo pitkään ihmetellyt miksi pallo teki kuten pallo teki. Erään kerran se päätti, ettei enää voinut elää tässä epätietoisuudessa ja kysyi pallolta: "Miksi sinä jäät aina siinä pysäkillä pois ja kävelet loppumatkan?". Tähän pallo vastasi surullisena että "Sinähän et sitä tiedä kun et ole koskaan ollut matkallakaan tuonnepäin, mutta tuo metsä on Vintage ja minulla on sinne porttikielto sillä nimeni sattuu olemaan Kaaospallo.."

Joo, tuota.. jos luit tuon vitsin niin muista ettet voi enää epälukea sitä.. :)

EDIT: toivon lisää myös ankeita vitsejä tänne siis..
« Viimeksi muokattu: 14.06.06 - klo 14:06 kirjoittanut kolatatti »
EHLO you say? I'm interested...

Poissa vodel

Vs: MtG-vitsejä
« Vastaus #1 : 14.06.06 - klo 14:06 »
Voi hyvä luoja  :P Nyt täytyy kyllä käyttää Death Wish ja epälukea tuo vitsi ;D
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa Nastaboi

« Vastaus #2 : 15.06.06 - klo 02:37 »
Rarevaara ja Andy pelasivat Keeper-mirroria muutama vuosi takaperin. Janne päättää pitää aloituskätensä:
Lainaus
"I'll keep, it's a keeper. Got it, it's a Keeper! KEEPER!"

Koska en löydä Jarin sitä artikkelia, jossa mm. pohdiskeltiin huoltoasemien kyseenalaista kahvimainontaa, pyydän Duracelia kertomaan "ei voi ajaa Tarpania päin" -jutun mahdollisimman alkuperäisessä muodossaan.
« Viimeksi muokattu: 15.06.06 - klo 02:42 kirjoittanut Nastaboi »
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Rancid-

« Vastaus #3 : 16.06.06 - klo 15:18 »
Minäpä yritän, kun olin pelkääjän paikalla. Tilannehan oli se, että olimme tulossa Seinäjoelta PTQ Prahasta, Jari kuskina. Pimeällä maantiellä sitten piti vastaantulijoiden takia renkata pitkiä ja lyhyitä ajovaloja miten sattuu. Tilanne eteni jotakuinkin näin:

Takapenkki: "Voisit laittaa ne pitkät päälle aikaisemmin, ei ne vastaantulijaa enää häikäise"
Jari: "No mut onko siihen joku erityinen syy?"
Takapenkki: "No sieltä metsästähän voi juosta eteen vaikka Tarpan.. eikä sitä päin kyllä halua ajaa!"
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Nastaboi

« Vastaus #4 : 16.06.06 - klo 15:35 »
Olen aloittamassa T2-FNM-matsia huomattavasti nuorempaa MtG-pelaajaa vastaan, hänellä Broodstar Affinity, itselläni BW control.

Nassikka (ottaa nopan käteensä): Isompi päättää. (Heittää jotain isoa.)
Minä: Isompi päättää, eli siis minä. Päätän, että aloitan. (Alan nostaa aloituskättä.)
Nassikka (hermostuu ja alkaa änkyttää tavallista pahemmin): Eikun... mä siis... tarkoitin... että isomman HEITTÄNYT saa päättää.
Minä: Joo joo, pelataan.

Häviän matsin 2-0 alle kymmenessä minuutissa. Noin puolen tunnin kuluttua nassikka tajuaa, että onkin oikeastaa minua kymmenen senttiä pidempi.

Asianomaisen nimi on muutettu.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa kolatatti

« Vastaus #5 : 16.06.06 - klo 15:45 »
Voin kuvitella tuon Tarpan-tilanteen sopivassa väsymyksen tilassa tuottaneen mukavat naurunremakat.. :)
EHLO you say? I'm interested...

Poissa jkk

• L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
« Vastaus #6 : 16.06.06 - klo 15:47 »
Inquest-lehdestä varastettu:

Grizzy Bear ja River Boa heräävät pimeässä kellarissa eivätkä muista omaa nimeään. Hetken ahdinkoaan pohdittuaan keksivät, että kohtalotoveria tunnustelemalla he saavat selville keitä ovat. Ensin River Boa tunnustelee Grizzlyä:

"Sinulla on pehmeä turkki, terävät hampaat ja maksat kaksi manaa."

"Ahaa! Taidan siis olla Grizzly Bears" huudahtaa nalle helpottuneena. Sitten Grizzly kopeloi River Boaa:

"Hmm...hämmentävää. Olet limainen ja niljakas, sinusta on hankala päästä eroon, enkä pysty erottamaan päätäsi takapuolestasi"

River Boa lannistui.

"Voi helvetti, olen Gerrard Capashen!"

LOLOLOLOLOLOL
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Tempodaddy

« Vastaus #7 : 16.06.06 - klo 17:27 »
Ja minä kun luulin ettei Gerrard Capashenista komeempaa miestä oo olemasskaan, sob, cry, tears.
Awesome to the max.

Poissa -Deathshade-

« Vastaus #8 : 02.07.06 - klo 15:14 »
Noh, tää nyt ei varsinainen vitsi oo mutta kuitenkin...

Kivi! Sakset! Paperi! Counterspell!