Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Redirect-kortin säännöt  (Luettu 730 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kyösti

Redirect-kortin säännöt
« : 05.01.19 - klo 10:09 »
Hei

Voiko enchantmenttejä (ym. vastaavia) siirrellä Redirectillä? Instantit ja sorcceryt luonnollisesti onnistuu. Kiitos vastauksesta etukäteen!
Bannatkaa Mana leak!!!

Poissa Samsson

Vs: Redirect-kortin säännöt
« Vastaus #1 : 05.01.19 - klo 10:52 »
Gatherer on (tuomarinkin) ystävä:

Redirect
"Redirect can target any spell, not just an instant or sorcery spell. For example, you could use it to change the target of an Aura spell. However, if the targeted spell has no targets (for example, if it’s an instant or sorcery spell that doesn’t specifically use the word “target,” or if it’s a creature spell), Redirect won’t have any effect on it."

Poissa Kyösti

Vs: Redirect-kortin säännöt
« Vastaus #2 : 05.01.19 - klo 11:16 »
Eli lyhennettynä, mikä tahansa spelli jossa lukee "target".
Bannatkaa Mana leak!!!

Poissa Samsson

Vs: Redirect-kortin säännöt
« Vastaus #3 : 05.01.19 - klo 14:47 »
Käytännössä kyllä

Poissa Gagis

Vs: Redirect-kortin säännöt
« Vastaus #4 : 05.01.19 - klo 15:23 »
Aurojen sana target lukee sääntökirjassa eikä lainkaan kortissa. Täsmälleen kaikessa muussa mikä targetoi, se lukee selkeästi tekstissä. Enchantmentit on tässä aika ruma poikkeus.
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa aaglo

Vs: Redirect-kortin säännöt
« Vastaus #5 : 05.01.19 - klo 17:55 »
Aurat käytännössä "targetoivat" vain castattaessa. Ei muullloin (esim jos tulee pöytään librarysta, gravesta tai kädestä.

Poissa Kyösti

Vs: Redirect-kortin säännöt
« Vastaus #6 : 05.01.19 - klo 21:39 »
Eli kaikki kortit joissa lukee target, poislukien aurat jostain muualta paitsi kädestä?
Bannatkaa Mana leak!!!

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Redirect-kortin säännöt
« Vastaus #7 : 06.01.19 - klo 12:00 »
Kaikki, joissa on sana "target", targetoivat.
Lisäksi aurat targetoivat castattaessa (ja esim. Future Sight antaa castata niitä muualta kuin kädestä, mutta ne castataan -> targetoivat)


Aura, joka tulee peliin muutoin kuin castaamalla (esim. Show and Tell, Boonweaver Giant ), ei targetoi (riippumatta siitä, tuleeko aura kädestä vai dekistä/graveyardilta)
« Viimeksi muokattu: 06.01.19 - klo 12:02 kirjoittanut malin »
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.

Poissa Kyösti

Vs: Redirect-kortin säännöt
« Vastaus #8 : 06.01.19 - klo 19:41 »
Tämä selvensi paljon. Kiitokset kaikille vastanneille.
Bannatkaa Mana leak!!!