Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [Turku] joukkuepelit 2019 formaatit: Legacy, Commander, Highlander, Modern  (Luettu 1842 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Matrix2014

Nämä ovat (noin joka toinen viikonloppu pelataan) yksityistapahtumia Turun keskustassa ei avoimia kaikille koska ei mahtuisi yksityiskotiin jotain 20 pelaajaa. Ottakaa yhteyttä minuun jos kiinnostaa osallistua.

Selitys pelaajat arvotaan kahteen joukkueseen esim. 2 vs 2 tai 3 vs 3 tai 4 vs 4. Jos nyt välttämättä halua duellia niin voin minä pelata yhden sellaisen, mutta tämä on joukkuepeliä. Jokaisella pelaajalla on 20 life. Jokainen pelaaja mieluiten jos mahdollista vaihtaa dekkiä jokaisen pelin välissä että tule vaihtelua. Proxyt on täysin banned! Vaihdetaan joukkueita jatkuvasti joka pelin jälkeen. Miten hyökätään creatureilla tai annetaan direct damagea ja vuorojärestys se kerottaan tapahtumassa mutta todella yksinkertaista sen oppii alle minuutissa.
 
Meidän Legacy dekit eivät ole ihan Tournament tasoa se tekee sen että Commander, Highlander tai Modern dekki voi pärjätä ok tässä ympäristössä. Meillä on jo pelaajia ja me pelataan Turussa noin joka toinen viikonloppu.

Jos osallistuu Modern dekeillä niin ei voi sitten valittaa myöskään jos kaikilla muilla on Legacy tai Commander pakka siinä pelissä.

Pelit voitettaan joukkueena vaikka ympäristössä on myös kovia combo dekkejä jotka tappaa kaikki vastustajat nopeasti joskus jos onni suosii. Se ei ole niin casual että kannattaisi ottaa joku Draft dekki tai Turun fantasiapelit eniten casual dekkejä.

Lähettäkää yksityiviesti minulle jos kiinnostaa osallistua. Kahvia ja vettä tarjotaan jos halua juoda muuta mehua tai olutta niin sitten ottaa mukaan. Omat keksit, voileivät , ruoka ja sellaiset mukaan.

Viestin kannataa lähettää ainakin viikkoa ennen minulle.
Miten sitten samassa pelissä voi olla Commander dekki ja Legacy dekki. Kaikilla dekeillä meillä on 20 life myös Commander dekilllä. Commander dekki saa kuitenkin käytää Commander zone ja Commander sääntöjä paitsi että on 20 life ja ei 40 life.

Sideboardia ei käytetä jos ei esim Legacy tai Modern dekki käytä Wish loitsuja Living Wish, Cunning Wish, Burning Wish jne.

Commander dekit noudattaa Wizards of the Coast virallista multiplayer ban list. Highlander dekit noudattaa German Highlander ban list.
Lisäksi mitä formattia pelaa niin se että noudattaa sen formatin virallista ban listaa niin seuraavat kortit ovat banned meidän moninpeli ympäristössä.

House rules:
Banned completely:

Grasp of Fate
Oath of Liliana
Standstill
Vicious Rumors
Virtus's Maneuver
Vona's Hunger


Banned in 6 or 8-player:

Arterial Flow
Burgeoning
Chancellor of Annex
Counterbalance
Limited Resources

Mulligan rules? Oikeat mulligan rules siis 100 kortin pakat Commander on one free mulligan ja 60 kortit pakat ei mitään free mulligan, mutta tietenkin scry. Oikeat mulligan rules siis.
« Viimeksi muokattu: 17.04.19 - klo 10:18 kirjoittanut Matrix2014 »

Poissa Matrix2014

Low budget monogreen Stompy pärjäisi ihan hyvin tuossa ympäristössä. Dekkitaso vaihtelee aika paljon meillä.

Poissa Matrix2014

Me pelataan Pääsiässunnuntaina kello 15.30 yksityiskodissa. Meillä on riittävästi pelaajia sunnuntai tapahtumaan Pääsiäisenä, mutta jos jokua kiinnostaa osallistua ottakaa minun yhteyttä ennen Pääsiäistä niin katsotaan ainakin joku pelaaja voisi mahtua vielä. Maksimi on noin 8 osallistujaa.

Paikka on ihan Turun keskustassa.  Osoitteen kerron vain jos osallistuu. Jos tulee likaa osallistujia niin lohdutuksena voin pelata hieman duellia jossain kahvilassa. Ei me myöskään voida ottaa sinne 9+ pelajaa.
« Viimeksi muokattu: 17.04.19 - klo 10:24 kirjoittanut Matrix2014 »

Poissa Matrix2014

Jos haluaa tulla mukaaan Pääsiäis sunnuntai peliin 15.30 21.4.2019 niin laittakaa viestiä minulle hieman taustaa ainakin etunimi ja puhelinnumero ja sitten vaikka että minkälaisilla dekeillä haluatte osallistua.
Viesti pitää lähettää viimeistään Torstaina 18.4.2019 kello 22.00 niin koetan vastata.

Poissa Matrix2014

Ei ole mitään taetta kuinka kauan tuo linkki toimii alkaa ärsyttää kun tuon saitin linkit ei toimi edes 3 kuukautta.

Se sanottuna tuossa näette kuvan minun yhdestä Commander dekistä.... Commander dekki antoi turpiin Legacy Dredge deckille kun aloitin Leyline of The Void pöydässä.

https://i.postimg.cc/Y9CTHPQw/Magic-the-Gathering-April-22-2019.jpg

Me pelattiiin viime sunnuntaina sitä voi lähteä aikasemmin, mutta aloitus myöhästyi kello 16 ja me pelattiin jopa 00.30 asti.

Proyxa saa jos omistaa kortin (voi todistaa mukana vaikka) ja ei halua että dualland kuluu. Tuo Underground Sea on proxy ja omistan revised sellaisen.

Pyroclasm ylimpänä graveryardissa? Tämä on joukkuepeliä tapoin vastustajan pienet creaturet. Mikä on alin kortti graveyardissa en paljasta, mutta kädessä oli nuo kortit kun vastustajat kaikki kuoli kun pelaajat minun jokkueessa tappoi kaikki vastustajat Legacy combo dekillä, mutta silloin oli jo vuoro 6 ja en saanut nopeasti 4 landia.
« Viimeksi muokattu: 23.04.19 - klo 23:21 kirjoittanut Matrix2014 »