Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Korttien myynti foorumilla  (Luettu 66 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Gerovit

Korttien myynti foorumilla
« : eilen kello 17:34 »
Morjensta! Oon pitkästä aikaa liikenteessä myymässä kortteja. Olisikin esittää hieman kysymyksiä siitä että miten homma toimii tätä nykyä.

Ajattelin siis listata aika nivaskan rareja ja jonkun verran unkkeja myyntiin tällaisella saatetekstillä:

"Tästä tarpeettomia kortteja myyntiin. Myyn vain isompia satseja kerralla, mutta laitetaan hyvällä hinnalla kiertoon. Kaikki kortit lähtevät hintaan 10 senttiä / kortti, ellen toisin mainitse.

Kortit ovat pääasiallisesti m/nm, mutta huonompikuntoisempiakin on mukana. Kerron sitten yv:llä jos kortti ei ole m/nm.

Laita mulle yv:llä tiedustelut ja tarjoukset korteista jotka haluat ostaa. Ethän tee tarjousta vain muutamasta kortista, ellet halua tulla hakemaan kortteja Turun Koivulasta, en jaksa postitusrumbaa."

Tarvitseeko mun mainita korttien perässä niiden kunnot ja sarjat vai hoituuko tämä puoli tosiaan ihan yv:llä mahdollisen ostajan kanssa?

Sitten vielä painava kysymys. Onko tässä mitään järkeä? Ostaako kukaan täällä kortteja tähän tyyliin?

Oisko vielä antaa jotain vinkkejä? Kiitos jos jaksat auttaa aloittelijaa!

Poissa WoRMaSTeR

Vs: Korttien myynti foorumilla
« Vastaus #1 : tänään kello 12:45 »
Näkisin järkevämpänä että kävisit kortit läpi. Magiccardmarket on tähän hyvä. Listaisit ne millä on arvoa setin ja kunnon kera. Näin saisit paremmin itsekkin mitä kasa on arvoltaan. Jos myyt hyvät kortit päältä 10 senttiä kipale niin joku varmaan ostaa ne ja sulle jää bulkit jotka tuskin kelpaa kellekkään. Toki kuvaamallasi tavallakin voi yrittää mutta näen että siinä käy juuri edellämainitulla tavalla eli et saa korteistasi niiden arvoa. Onko järkeä riippuu ihan omasta matikasta eli mitä menee aikaa versus mitä saat lapuista valuuttaa. Tätä ei oikein voi sanoa tietämättä enempää.