Juu, eipä kestä - ne eivät vaan oikeissa peleissä ole enää ollenkaan niin kovia;)
Mutta mutta, nuo Supreme Inquisitorit voisi ottaa pois, ne ovat kalliita ja niiden efektin käyttämiseen tarvitset paljon pakan muista resursseista. Vielä kun ilmeisesti vastassasi ei kuitenkaan komboja ole, niin niiden tehokin jää pieneksi - vaikka veisit aggrolta viisi kriittistä lihaa/boostia/polttoa pois, niin ei vielä kaada sitä. Mielummin itse pelaisin esim.
Information Dealereita, jotka auttavat sinu löytämään ne tarvitsemasi laput ja jos kerran olet Inkvisiittoria päässyt käyttämään, niin myös ID:n tehon pitäisi olla melko miehekäs. Tämä olisi myös curven kannalta parempi ratkaisu, sillä kakkosvuoron dropit ovat pakassasi hyvin vähissä (Voidmage Apprentice ja Willbender joita et tahdo pelata kahdella ja Voidmage Prodigy, jonka voit käyttää myös Morphina), kun taas esim. kolmonen on aivan täynnä juuri Morphien vuoksi.
Suosittelisin myös jotain nostoa, jolla saat tarvitsemiasi kortteja käteen, esimerkiksi
Impulse sattuisi kakkosvuorolle tai
Brainstorm ensimmäiselle. Manaa tuntuu yhä olevan melko vähänlaisesti, itse nostaisin landimäärän ainakin 22:een, etenkin kun tahdot käytännössä joka vuorolla pelata landin, että saat vitosvuorolla Scalepelexiksen tai Rullaneidin ja kutosella pari morphia/morphi ja back up sen kääntämiselle/pari muuta 3cc wizuja.
Lonely Sandbar on vain yksinkertaisen huono tässä pakassa, landia on muutenkin vähänlaisesti, joten et tahdo cyclata niitä ellei mana todella floodaa, jolloin taas cyclaamisen sijaan suosittelisin scooppaamista. Myös väritöntä manaa voisi olla mukava saada, jotta morpien pelaaminen nopeutuu, esim.
Sol Ring tulisi ensimmäisellä vuorolla ja nopeuttaisi Morpin peluun toiselle vuorolle...