Elikkä CBtToSoA "Can't be the target of spells or abilities." (Olipa hieno deckin nimi.) =)Olen ihan aikani kuluks pikku hiljaa rakennellut T2 Elffiä, Mahosen innoittamana. Kun näin tuon Elvish Championin ja Simic Guildmagen ni olin aikas valmista kauraa. Guildmagen toinen ability eli Graftaaminen on nyt unohdettu mut sitäkin enemmän olen kunnostautunut Enchantien vaihtamiseen. Siinä se sit tulikin, Can't be the target of spells or abilities mut voin pukata sille enchantteja. Giant Solifugestakin tulee kisanen tappaja kun sille tuikkaa Morldervine Cloakin tai jotain muuta hubaa. /Web
Landit:4x
Yavimaya Coast1x
Novien, Heart of Progress Simic Kiltamaagista kaikki irti.
6x
Island9x
Forestyht. 20kpl
Creaturet:3x
Silhana Ledgewalker Elffi: Jota ei voi kohdistaa spelleil ja hankala blokata.
3x
Plaxcaster Frogling Luovuttaa countereita ja suojelee.
4x
Llanowar Elves Elffi: Manaa.
4x
Simic Guildmage Elffi: Enchanttien siirtelijä.
2x
Elvish Piper Elffi: Champion,SSS tai Solifuge vastustajan vuoron loppuun. Inha yllätys.
2x
Coiling Oracle Elffi: Nostaa lapun,ja voi kiihdyttääkkin.
2x
Trygon Predator Enchantin tuhoamiseen
3x
Elvish Champion Elffi: Hieman voimaa muille säälittäville +Forestwalk (Ehkä joskus ihan hyödyllinen.)
2x
Giant Solifuge Voittolappu
3x
Simic Sky Swallower Voittolappu
Yht. 28kpl
Enchantit:2x
Shielding Plax Niille joiden haluan pysyvän hengissä. +Laputusta.
2x
Web Saan edes jonkun lenturin kiinni. Hinta on huokea hyötyyn nähden.
3x
Moldervine Cloak Tämä on vaikea poistaa pelistä jos sen nostan. Dredge ominaisuus tekee tästä jopa mauttoman.
2x
Privileged Position Kiitoksi Darkille,tämä lappu jyrää.
Yht. 9kpl
Muut:3x
Remand Onhan tämä kuningas lappu.
Yht. 3kpl
---
Yht. 60kpl
Kaikenlaisia mielenkiintosia lappuja haikailen jotka ovat jostain kummansyystä jäänyt hoksaamatta. Mietinnässä on vielä ainakin
Allosaurus Rider ja kunkin lappusen määrä/tarpeellisuus ylipäätänsä.
Ehdotuksia ja mielipiteitä tulemaan.