Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Oudoin lukuvirheesi?  (Luettu 4732 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa CK

Oudoin lukuvirheesi?
« : 23.05.06 - klo 14:39 »
Tällaista vain ajattelin, että en varmaankaan ole ainut, jolle välillä tulee virheitä korttien tekstejä lukiessa. Ajattelin sitten kysyä teiltä, minkälaisia virheitä te olette tehneet, jos olette?

Viimeisimmät omat virheeni:

Bond of Agony - X pitää maksaa myös manalla. Sen tosin huomasin vasta puolen tunnin mietiskelyn jälkeen...

Stoneshaker Shaman - Pitkän aikaa luulin tätä 2/2 creatureksi, ja mietin, miksei kukaan käytä sitä....

Shirei, Shizo's Caretaker - Tämäon jo hieman vanhempi, mutta aiemmin luulin että kunhan creature vain menee gravelle, Shirei nappaa sen. Mutta ei, sen piti mennä omalle gravelle!

Mutilate - Tämän näin ensi kertaa 15min ennen tämän kirjoittamista, ja luulin sitä enchantmentiksi! (Eli en huomannut tuota "until end of turn" -juttua)
EDH-pelaaja. Entinen judge.

Poissa Titus

Lukuvirheet
« Vastaus #1 : 23.05.06 - klo 15:48 »
Minulle ei ole ainakaan muistaakseni sattunut kovin montaa lukihäriötä MtG:n saralla, mutta muutamia kumminkin:

Nightwind Glider Olen omistanut  näitä pari jo nelisen vuotta, mutta huomasin vasta muutama viikko sitten kortin nimen olevan Nightwin*d*, ja olin luullut sen olevan Nightwing. Pieni moka... Ei ihme etten saanut Gathereria löytämään tätä...  (9)

Riptide Shapeshifter Näitä vaihdoin aikoinaan Jyväskylän korttikulmasta pari kappaletta juuri tuolloin, kun Onslaught ilmestyi. Huomasin kortit kansiossa ja pikaluvulla missasin tuon "Sacrifice Riptide Shapeshifter" -kohdan. Ilman tuota riviä luulin korttia kohtuullisen hyväksi  (9), mutta vaihdon jälkeen kotona todellisuus iski naamaan...

Raise Dead Ensimmäisessä mustassa pakassani pelasin 4th editionin versioita tästä kortista lähes joka pelissä, tosin Instanttina. Olin silloisena newbienä loogisesti ajatellut, että kortti kuuluu Lightning Boltin, Unsummonin, Healing Salven ja Giant Growthin kanssa "instanttisykliin". Tämä ei ole siis suoranainen väärinluku, mutta monesti olin silmäillyt korttia ja aina katsonut sitä kuin instanttia.

Wyluli Wolf Hankin juuri huuto.netistä muutama päivä sitten näitä pari Arabian Nightsistä ja 5th editionista. Ennen kohteen huutamista olin aina luullut kortin nimen olevan Wyliuli. Eli yksi i liikaa. Pieni moka tämäkin.

Thunderbolt Kun joskus kauan sitten hankin setin näitä kortteja ja laitoin ne bolttidekkiini, luulin kortin tekevän "3 damage to target creature or player, or 4 damage to target flying creature". Pidin kortteja Incineratea vastaavina, mutta myöhemmin siirsinkin kortit sideen kun Boltti ei lyönytkään maajoukkoja...

Että tällaisia.
Kuoppa se on joka kannattaa.

Poissa Nastaboi

Oudoin lukuvirheesi?
« Vastaus #2 : 23.05.06 - klo 15:52 »
Debtors' Knell maksaa 1 W/B W/B W/B tiskiin. No, onneksi treidasin kortin pois itseltäni tässä uskossa enkä toisinpäin.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa sCL

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • For a few seconds, this place was Armageddon.
Oudoin lukuvirheesi?
« Vastaus #3 : 23.05.06 - klo 16:30 »
Deep Analysistä tuli pelattua joskus kolme korttia nostavana versiona. Varsin tehokas oli kyllä.

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Oudoin lukuvirheesi?
« Vastaus #4 : 23.05.06 - klo 21:06 »
Kivoin oli, kun ostin huuto.netistä Pandemoniumin, ja vasta kun kortti tuli postista, huomasin, että se toimii joka pelaajalla, ei vain minulla :P

Poissa Burnsaber

Oudoin lukuvirheesi?
« Vastaus #5 : 23.05.06 - klo 21:11 »
Lainaus käyttäjältä: "sCL"
Deep Analysistä tuli pelattua joskus kolme korttia nostavana versiona. Varsin tehokas oli kyllä.


Ei varmaan tarvinnut saman blockin Concentratea vilkaista toista kertaa.. ; )

On kyllä noita lukuvirheitä tehtyä monta kertaa. Miten olisi Flametongue Kavu joka voi tehdä lämää pelaajiin?
Mottoni: Jos elämä antaa sinulle vaihtoehdot A ja B, keksi vaihtoehto C ja toteuta se.

H/W

Poissa rayenni

Oudoin lukuvirheesi?
« Vastaus #6 : 23.05.06 - klo 22:35 »
Oudoin lukuvihre joka on tullut tehtyä on kyllä todennäköisesti taannoisesta Lapin Kulta-mainoksesta, jossa oli Sloganina "Tuntupurojen raikkautta", jonka nohevasti luin useampaankin otteeseen "Tunturiporojen rakkautta". Mitä kortteihin tulee, niin eipä kyllä mitään erityisen hassunhauskaa tule mieleen.

Poissa Icirtus

Oudoin lukuvirheesi?
« Vastaus #7 : 23.05.06 - klo 22:42 »
No joskus tuli paukuteltua Lava axea kaverin ukkoon.. :V

Mutta monta vuotta luin Hymn to tourachin Hymn OF tourcahkiksi. Korttia ei meinannu löytyä netistä sitten millään.
Listani

Yksin olen yksinäinen

Poissa Maukka

Oudoin lukuvirheesi?
« Vastaus #8 : 24.05.06 - klo 18:25 »
Ostin huutonetistä 4x temple of the false godia, jostain syystä olin kuvitellut että se antaa kolme manaa jos sinulla on kolme maata.

Eihän se ihan niin mennyt.

Poissa Phyrexian

Oudoin lukuvirheesi?
« Vastaus #9 : 24.05.06 - klo 19:45 »
Fangren firstborn lausuin kauan aikaa Fistborniksi...

Poissa Anssi

Oudoin lukuvirheesi?
« Vastaus #10 : 25.05.06 - klo 08:50 »
Ptq:n ekalla kierroksella huomasin, ettei Leyline of Lightningini teekään vahinkoa miehiin.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Oudoin lukuvirheesi?
« Vastaus #11 : 25.05.06 - klo 10:03 »
Lainaus käyttäjältä: "Andar"
Ptq:n ekalla kierroksella huomasin, ettei Leyline of Lightningini teekään vahinkoa miehiin.


Tästä pointsit himaan (9) Hyvä paikka huomata virheensä (9)

Poissa jooniz

Oudoin lukuvirheesi?
« Vastaus #12 : 25.05.06 - klo 11:27 »
Lainaus käyttäjältä: "Andar"
Ptq:n ekalla kierroksella huomasin, ettei Leyline of Lightningini teekään vahinkoa miehiin.


Heh, huomasin tuon vasta luettuani tämän viestin.  (9)

Ja viime vuoden smq:iden ekan rundin alkaessa tajusin, että jitte on LEGENDARY artifact.

Poissa kolatatti

Oudoin lukuvirheesi?
« Vastaus #13 : 25.05.06 - klo 12:52 »
Lainaus käyttäjältä: "jooniz"

Ja viime vuoden smq:iden ekan rundin alkaessa tajusin, että jitte on LEGENDARY artifact.


No hyvä että nyt minäkin sen tiedän.. :D
EHLO you say? I'm interested...

Poissa hall0n

Vs: Oudoin lukuvirheesi?
« Vastaus #14 : 28.05.06 - klo 18:35 »
ei tule tässä nyt mitään kovin outoa mieleen, Goblin Grenadea on tullut pelailtua instanttina aika paljon, kukaan peliporukasta ei huomannut sen olevan sorcery ;) . toinen mitä tulee mieleen on että shadet saavat +1/+0.. :)