0 jäsentä ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.
+0
Meiän kylän pojat ossaa tehä hupaisaa settiä Juntti oon
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.
Opetin tyttöystävän pelaamaan mtg ja kovasti näytti tykkäävän. Tuskin aloittaa itse omaa keräilyä, mutta saapahan peliseuraa. Vielä kun olis itsellä vähän monipuolisempia pakkoja.
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
Eilisen Joensuun Legacyn judgeeminen oli aikas kivaa. Samoin netin takaisin saaminen.
Lainaus käyttäjältä: Babu - 19.09.11 - klo 16:30Eilisen Joensuun Legacyn judgeeminen oli aikas kivaa. Samoin netin takaisin saaminen.Ootko sä nykyään judge ?
Lainaus käyttäjältä: jupu_ - 19.09.11 - klo 17:26Lainaus käyttäjältä: Babu - 19.09.11 - klo 16:30Eilisen Joensuun Legacyn judgeeminen oli aikas kivaa. Samoin netin takaisin saaminen.Ootko sä nykyään judge ?En, mutta jelppasin tuota paikallista tuomarismiestä.
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?
Siistit banskut. (click to show/hide)ModernBlazing Shoal is banned.Cloudpost is banned.Green Sun's Zenith is banned.Ponder is banned.Preordain is banned.Rite of Flame is banned.ExtendedJace, the Mind Sculptor is banned.Mental Misstep is banned.Ponder is banned.Preordain is banned.Stoneforge Mystic is banned.LegacyMental Misstep is banned.
Lainaus käyttäjältä: mairou - 20.09.11 - klo 07:05Siistit banskut. (click to show/hide)ModernBlazing Shoal is banned.Cloudpost is banned.Green Sun's Zenith is banned.Ponder is banned.Preordain is banned.Rite of Flame is banned.ExtendedJace, the Mind Sculptor is banned.Mental Misstep is banned.Ponder is banned.Preordain is banned.Stoneforge Mystic is banned.LegacyMental Misstep is banned.+1
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.
The following monsters were vanquished: 1 ElDeR cHaOs GoDyay!
Voisin tarjota kaljat tuosta suorituksesta. +∞
Wd Peikko, oot vaan kymmenen vuotta jäljessä Millä race/class-yhdistelmällä suoritit?
Wd Peikko, oot vaan kymmenen vuotta jäljessä Millä race/class-yhdistelmällä suoritit?Ontopic: työpäivä josta ainakin neljä tuntia menee neukkarissa viimeisten parin kuukauden onnistumisia läpikäydessä
Wd Peikko, oot vaan kymmenen vuotta jäljessä
Oon saleen muistamassa vuonna 2001 tehdyn roguelike runin tallennusmääriä.
Lähinnä tarkoitin sitä että veditkö pelin lävitse HC tavalla (jos kuolet niin aloita peli uudella hahmolla) vain perinteisellä backup save suunnitelmalla jos hahmo yhtäkkiä kuolee?
Lainaus käyttäjältä: Lochness - 22.09.11 - klo 18:36Lähinnä tarkoitin sitä että veditkö pelin lävitse HC tavalla (jos kuolet niin aloita peli uudella hahmolla) vain perinteisellä backup save suunnitelmalla jos hahmo yhtäkkiä kuolee?Jälkimmäinen tapa on kusetusta ja heikoille.