-vampire: the masquerade bloodlines
-onneksi olkoon, olet saanut opiskelupaikan (tieto ja viestintätekniikka)
tiedän että tämä on ketju iloisille, aurinkoisille, ja kukilta tuoksuville asioille, ja siksi pistin kaiken mustan spoileriin. älä siis avaa, jos et halua paskaa niskaan. (paitsi että paskastakin kasvaa kukkasia, mut joo) huom. se on silti ilon asia minulle itselleni henkilökohtaisesti, sillä mieleni on niin synkkä, että vaaleampi sävy on hyvä asia.
mikäli avaat spilerin, riskeeraat oman hyvinvointisi. painotan etten halua pilata kenenkään päivää edes vahingossa.
-pakotin itseni lopettamaan toisessa pelissä grindin, jolla ei ollut merkitystä ja säästin itseltäni kärsimystä
-minusta tuntuu hyvältä, kun suhtaudun parisuhteisiin negatiivisella tavalla. ei haittaa jos toiset menee naimisiin ja hymyilee vuorokauden ajan seremonian jälkeen, koska se kovin suurella todenäköisyydellä loppuu elämisen aikana biokemiallisesta/psykologisesta syystä, ja kaikille osallisille tulee niiiiin paha mieli.
-hauskaa puhua eri näkökulmien kanssa pään sisällä. ei tarvitse ihmisiä jotka ilomielin puukottaisivat selkään. minä olen se, jolla on pienin todennäköisyys vahingoittaa minua (vilkaisee arpea ranteessa) no kuitenkin. kaikki muut ovat vaarallisia ja arvaamattomia, eikä kehenkään pitäisi luottaa enempää kuin mitä on todistettu ja osoitettu. eikä välttämättä edes sitäkään. vuosienkin jälkeen, "tuttu" voi olla myrkyllisen vaarallinen.
tuntematon voi lyödä sua nyrkillä, tai kuristaa. ihminen voi deluusiossaan pahoinpidellä sua, ja kuvitella, että se on oikeutettua.
jotkut muuttuvat eri ihmisiksi mm. alkoholin vaikutuksen alaisena. he eivät ymmärrä monenkaan virheen jälkeen, että juominen ei ole heille sopiva huvitus.
he eivät vain ymmärrä, että läheisen ihmisen satuttaminen on väärin. saattavat olla pahoillaan, mutta anteeksipyyntö ei riitä sillä asian eteen on tehtävä jotain. no, se on vain minun mielipide.
jos jää"mme" yksin, voi"mme" syyttää itseä"mme" epäkohteliaisuudesta, eikä tarvitse riskeerata päin tulevaa myrskyä jota ei ennustettu missään vaiheessa.
edit:
kiitos!ketjun aiheeseen liittyen lisään että mietin monta tuntia (about 3-5, menetin ajantajuni) nimeä hahmolleni, ja "Religion" osoittautui vapaaksi. (hahmon backstory on uusi "jumala" joka halkes naiseksi ja mieheksi jonkun pahiksen takia)
https://youtu.be/hKRUPYrAQoE *ilon kyyneleet*