Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2291007 kertaa)

0 jäsentä ja 9 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3990 : 10.10.12 - klo 21:53 »
Se mitä ihmisolento katsoo televisiosta vaikuttaa hänen psyykeensä ja käytökseensä.
Jos vaikka esimerkiksi tuijaa aggressiivisella äänensävyllä riiteleviä suomalaisia näyttelijöitä, alkaa itsekin sitä muistuttamaan pienestäkin avaavasta kipinästä.
Television ohjelmia pitäisi rajoittaa tiukemmin. Negatiivisuus ihmisten keskuudessa ei tee heille hyvää. Minäkin kärsin toisten alteroituneesta käyttäytymisestä.
Stressi on vaarallista. Jos päätän pitää taukoa koulusta, pitäisi ymmärtää että se on tärkeä asia. Se, että yhdestä päivästä huutaa minulle, lisää minun ikuisen elämän lykkääntymisen riskiä.
Minä haluan oman talon ja työn ja että minut jätetään rauhaan.
Suomen laki tuhlaa minun aikaani kunnes päätän asiani metallipuolella, tosin siitä saattaa haussa hiukan olla hyötyä. Muuten, ajantuhlausta, suomen laki. Vaikka minulla onkin aikaa riittämiin, en ole vielä vajonnut tuhlaamaan sitä.
En pidä siitä kuinka kaunista kiitos-sanaa väännellään seuraaviin inhottaviin muotoihin: kitoos, kittos, kiitoss
Kiitti on rento, mutta sitä ei sovi käyttää koskaan silloin kun sinut vaikka pelastetaan kuolemalta. Jos sanot silloin kiitti, on varmaa että kuolema tulee pian takaisin luoksesi.
Minä en tykkää kun en tajunnut ottaa hattua pois päästä nähdessäni tyylikkään miehen. Hän vielä haisi paremmalta kuin suurin osa ihmisistä joita olen joutunut haistamaan. Hajuvetensä sopi. Ja minun on pakko haistaa koska on pakko hengittää koska tämä keho tarvitsee sitä toimintoa pysyäkseen käyttökelpoisena.
Yhtä tyyppiä varmaan hermostuttaa kun saa odotella piirrustustaan.
Vituttaa jo valmiiksi kun tiedän että en saa nukkua tarpeeksi hyvin Helsingin hotellissa koska äiti herättää minut joka tapauksessa aamuisilla toimillaan.
HALUAN RAUHAN.
Kauan saa kärsiä ennen kuin sen saan. Enkä tarkoita kuolemalla.
Rauhan, jossa ei ole mitään velvollisuutta, tai velvollisuus on siirretty myöhemmälle, tarpeeksi etäälle että voi tuntea itsensä rentoutuneeksi.
Ei ihmisiä. Rauhalliset eläimet kylläkin sopisivat. Kaiken täydellisyys. Hyvää kakkua, hyvää juomista ja kaapit täynnä hyvää ruokaa. Hyvä suihku. Kaikki puhtaana. Asiat kunnossa. Rahaa taskussa.
Ja tämä kupla jonka poksahtamista odotan, joka tuli siitä kun varsin lämmintä rautaoksidia hyppäsi minun kämmenselälle.

Poissa jupu_

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3991 : 11.10.12 - klo 00:10 »
Hei yeou, minäkin olen sitä mieltä että liika väkivalta televisiossa on pahasta, siksi katsonkin vastapainoksi my little pony friendship is magic sarjaa, korostaa hyviä arvoja ja on muutenkin mukavaa katseltavaa  :)


oikeesti en suosittele sarjaa kenellekkään

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3992 : 11.10.12 - klo 17:55 »
Ei vituta tämä linkki, mutta osittain ärsyttää pari juttua, mitä se paljastaa maailmasta.

http://sane-kuusamossa.blogspot.fi/2012/10/case-joutsenella-lentava-kissa-eli-nain.html

Muttapa tuota toisaalta. Tämä linkki olisi voinut yhtä hyvin olla myös ilahtumisketjussa. Mukana maininta: Tuli hyvä mieli, kun törmäsin tämän tapauksen jäljiltä tuollaiseen hyvin kirjoitettuun ja järkevään pohdiskeluun.

-- Nute
Oulu

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3993 : 11.10.12 - klo 18:01 »
Hei yeou, minäkin olen sitä mieltä että liika väkivalta televisiossa on pahasta, siksi katsonkin vastapainoksi my little pony friendship is magic sarjaa, korostaa hyviä arvoja ja on muutenkin mukavaa katseltavaa  :)


oikeesti en suosittele sarjaa kenellekkään

olen itsekin katsastellut alkujaksoja, mielestäni sitä pitäisi alkaa julkaisemaan koko maailmassa...

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3994 : 11.10.12 - klo 18:12 »
Tiedätte kyllä mikä vituttaa.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Enterorrhexis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3995 : 11.10.12 - klo 21:26 »
Tiedätte kyllä mikä vituttaa.
Otan osaa, että joudut vittuuntumaan moisesta. :(
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa ElfRiderX

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3996 : 11.10.12 - klo 21:53 »
Tänään liiga sealedissa avaama ihan paska pooli.

Poissa Farseer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3997 : 11.10.12 - klo 21:54 »
"Valitettavasti emme hyväksy esittämäänne korvausvaatimusta lähetyksen katoamisesta, koska kirjeen lähettämistä, kuljettamista ja jakelua ei voida yksilöllisesti seurata tai todeta BLAABLAABLAA" ja tämä kertaa kaksi.

Eli taas vitutusta aiheuttaa Posti-Itellan harrastama laillistettu kusetus. Tällä kertaa ovat ilmeisesti vielä tahallaan hukanneet lähetyksen jämät jonnekin roskikseen, etteivät joudu maksamaan korvauksia toheloinnistaan. Vittu mitä paskaa, ihan oikeasti.

Ja sitten vielä "Tavalliset kirjekuoret on tarkoitettu vähäiselle määrälle asiapapereita". Tälläistä paskaa tulee perusteluina kun on käytetty helposti-kuoria joita posti itse kauppaa että lähettäkää tavaraa puolen kilon edestä.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3998 : 11.10.12 - klo 22:47 »
Vituttaa kun naapuri jyräsi pari viikkoa sitten laitetun pihani paskaksi kaivurillaan. <enters Teppo Tulppu -mode>
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3999 : 12.10.12 - klo 00:02 »
Sain postitse sudokun jonkin vaalimainoksen mukana ja lähdin ratkaisemaan, helposti kun lähti alkuun. Tuntia myöhemmin havaitsin kämmänneesi sen jossakin vaiheessa kun ratkaisu oli melkein valmis mutta mission impossible siinä vaiheessa.

Enemmän harmittaa se, että oisin vaan voinu mennä nukkumaan univelan kasvattamisen sijaan, kuin kämmätty pulma.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4000 : 12.10.12 - klo 11:16 »
Mut joo, Tibalteista vois hienosti tehdä vessapaperia.

Saatana.
(jos teidän Tibalt-kauppanne ovat tällaista kuraa, laittakaa minulle viestiä että haluatte antaa sen minulle ja kysykää jopa adressia että pääsette eroon ''vessapaperistanne'', kirjekuoren ja postimerkin hinnalla.)

Poissa Farseer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4001 : 12.10.12 - klo 17:04 »
Tänään(kään) ei pääse näillä näkymin draftaamaan :(
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa Lightstorm

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4002 : 13.10.12 - klo 01:43 »
Modossa ei nyt mitään vikaa vaan Wizardsissa.

Draftasin kivan dekin, submittaan pakan ja peli heittää pihalle hetken päästä. Yritän kirjautua takaisin ja servut on päivityksen (RtR:n) takia maissa. Onko kukaan saanut näistä mitään korvausta?

Poissa Nastaboi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4003 : 13.10.12 - klo 10:46 »
Onko kukaan saanut näistä mitään korvausta?

Olen saanut toistaiseksi joka kerta korvauksen kun olen pistänyt pyynnön, oli syy mikä tahansa.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Kertsu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4004 : 13.10.12 - klo 13:33 »
Vituttaa työvuorot.
Eilen 23.00-5.00
Tänään 16.00-5.30
Huomenna 10.00-22.00

Onkohan tommoset ajovuorot edes laillisia kun eihän tässä kerkeä nukkumaan ollenkaan  :o

Poissa Thalian

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4005 : 13.10.12 - klo 13:46 »
Vituttaa työvuorot.
Eilen 23.00-5.00
Tänään 16.00-5.30
Huomenna 10.00-22.00

Onkohan tommoset ajovuorot edes laillisia kun eihän tässä kerkeä nukkumaan ollenkaan  :o

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1996/19960605#a605-1996

Minimilevon määrä riippuu jonkin verran siitä, mitä työtä teet. Kuitenkin 5 tuntia on ihan minimi, jonka alle ei voida mennä (ellet ole jollain poikkeusalalla tyyliin uittomies tai poronhoitaja). Pääsääntö on kuitenkin 11 tunnin lepo ja jos tuosta 11 tunnista tingitään, niin se pitää korvata kuukauden sisällä.

Poissa Reflektio

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4006 : 13.10.12 - klo 16:31 »
Vituttaa työvuorot.
Eilen 23.00-5.00
Tänään 16.00-5.30
Huomenna 10.00-22.00

Onkohan tommoset ajovuorot edes laillisia kun eihän tässä kerkeä nukkumaan ollenkaan  :o
Kuten Thalian sen sanoi... ja tuossahan näyttäisi olevan 4,5h vapaa-/nukkuma-aika "tänään"- ja "huomenna"-kohtien välillä, eli menee alle sen viiden tunninkin. Melkosen sairaat työvuorot, tuollaisesta pitäis tehä jo valitusta kun kusetetaan työntekijää ja revitään sen selkänahasta firmalle tulot oikein viimeiseen asti... Sopiiko kysyä missä oot töissä?
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa Wintersmith

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The Guilds of Ravnica Will Destroy Each Other
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4007 : 13.10.12 - klo 18:24 »
Myymäni kortti seikkailee jossain Ranskassa.

Poissa jotudin

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4008 : 13.10.12 - klo 19:04 »
Nilkan nivelsiteet vittuilee. Lisäksi poskiontelot vaatinevat punkteerausta, kun ei parit vahvat antibiootit ole tepsineet. Näiden vaivojen kanssa pitäisi sitten lähteä ensi viikoksi ulkomaan komennukselle. Fuu, en arvosta.

Poissa miinin

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4009 : 13.10.12 - klo 21:18 »
Nilkan nivelsiteet vittuilee.

Sama juttu täällä - salibandyvuorolla tallasin pallontavoittelutilanteessa vastustajan lavan päälle ja muljautin nilkkani... 10 minsa kylmää ja kohoa, jonka jälkeen tuntui siltä, että "eiköhän tässä voi vuoron loppuun pelata" - kyllä muuten kannatti... Seuraavana aamuna nilkka olikin sitten mallia pallo ja ainakin puolitoistaviikkoa sairaslomaa - ilmeisesti nivelsiteet poikki ja ihan varmaksi ei vielä murtumaakaan voitu rajata ulos, kun röntgenlääkäri ei kuvia ollut lausunut.

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4010 : 13.10.12 - klo 21:44 »
On vähän kaksijakoiset fiilikset uudesta x-comista, ehkä hieman enemmän vitutukseen kallistuvat. Peli sinällään on aivan mahtava mutta mutta...... 18 tuntia läpipeluuseen classic vaikeustasolla..... WTF?!
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4011 : 13.10.12 - klo 22:27 »
On vähän kaksijakoiset fiilikset uudesta x-comista, ehkä hieman enemmän vitutukseen kallistuvat. Peli sinällään on aivan mahtava mutta mutta...... 18 tuntia läpipeluuseen classic vaikeustasolla..... WTF?!

Itse en ole vielä peliä demoa enempää pelannut, mutta kyllä sen wanhan originaalinkin pääsee vaikeimmalla helposti kymmeneen tuntiin lävitse, tosin jotkut jutut jää tutkimatta ja tietysti vain base tai kaksi tulee koluttua.

Poissa weaselface

Vitutusketju
« Vastaus #4012 : 14.10.12 - klo 00:32 »
Nilkan nivelsiteet vittuilee.

Sama juttu täällä - salibandyvuorolla tallasin pallontavoittelutilanteessa vastustajan lavan päälle ja muljautin nilkkani... 10 minsa kylmää ja kohoa, jonka jälkeen tuntui siltä, että "eiköhän tässä voi vuoron loppuun pelata" - kyllä muuten kannatti... Seuraavana aamuna nilkka olikin sitten mallia pallo ja ainakin puolitoistaviikkoa sairaslomaa - ilmeisesti nivelsiteet poikki ja ihan varmaksi ei vielä murtumaakaan voitu rajata ulos, kun röntgenlääkäri ei kuvia ollut lausunut.

Mulla meni kanssa nivelsiteet sulkapallossa pari viikkoa sitten. Ei murtumaa, mut osittainen repeämä. Viikon saikke oli ja meni, mutta vieläkään ei pääse urheilemaan. Vituttaa.

Poissa jotudin

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4013 : 14.10.12 - klo 02:42 »
On vähän kaksijakoiset fiilikset uudesta x-comista, ehkä hieman enemmän vitutukseen kallistuvat. Peli sinällään on aivan mahtava mutta mutta...... 18 tuntia läpipeluuseen classic vaikeustasolla..... WTF?!

Lipsahti "minä vaan vähän kokeilen" -sessio, kolmetoistatuntiseksi. Toivottavasti tuossa on vielä ainesta enempään kuin muutamaan pelituntiin.

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4014 : 14.10.12 - klo 07:51 »
No labraan ei jäänyt mitään tutkimatta, vaulttiinkin vain s.i.v vehkeet.Satelliitkin kattoivat melkein koko maailman pimeintä afrikkaa lukuunottamatta. Psi voimien saamisen jälkeen peli helpottui huomattavasti (ainakin omalla pelityylillä, 3x support+fast movement+brain fry nyt vain kahden sniperin kera angelic armoreilla murhasi isommankin keskittymän sektopodeja lukuunottamatta) dont die on me käytännössä varmisti että sotilaani väistivät kuolemaa todella tehokkaasti kolmen field medikin kanssa.
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa Vilhis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4015 : 14.10.12 - klo 21:42 »
Perjantaina hampaaseen laitettu paikka irtosi ja nyt siihen sattuu aivan saatanasti. Huomenna pitää siis TAAS mennä hammaslääkäriin. Se on sitten viides kerta tänä syksynä. Protip: pitäkää hampaistanne huolta.
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa Kertsu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4016 : 15.10.12 - klo 11:50 »
Lainaus
Sopiiko kysyä missä oot töissä?

Taksia ajan. Nuo on kuulemma "normaalit työvuorot" tällä alalla.

Poissa Thalian

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4017 : 15.10.12 - klo 12:11 »
Taksia ajan. Nuo on kuulemma "normaalit työvuorot" tällä alalla.

Taksikuskien kanssa työaikalakia rikotaan monesti ja todella törkeästi (kannattaa googlata taksikuski työaika, niin asiasta tulee linkkejä melko älyttömästi). On kuitenkin oikeuden päätös vuodelta 2008, että taksikuskitkin ovat työaikalain piirissä (http://www.edilex.fi/oikeuskaytanto/tn/1428.html). Niinpä lepoajoista pitää pitää kiinni ja viisi tuntia on aivan ehdoton minimi, mikä pitää saada lepoa jokaisessa tilanteessa. Tavallisesti tuo on muuten 11h ja jos lepo on lyhyempi, niin tuo pitää korvata mahdollisimman nopeasti, vähintään kuukauden sisällä. Se, että jollain alalla normina on rikkoa lakia, ei kuitenkaan tarkoita sitä, että siihen tarvisi suostua.

Poissa sax

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4018 : 15.10.12 - klo 12:13 »
Yliviivatut kortit vaihto ja myyntilistoissa. Voiko joku kertoa mitä hyötyä tästä on kenellekään?
"He wished for a deck, but not for the skill to play it."

Poissa Wintersmith

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The Guilds of Ravnica Will Destroy Each Other
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4019 : 15.10.12 - klo 13:22 »
Meikäläisen cunning planit, miten säästetään aikaa ja saadaan kortit ajoissa. En siirtänyt viime viikolla rahaa MCM:ään, koska laskin, että saan myymästäni lapusta tilille katetta loppuviikosta, jolla maksan varaamani ostokset ja saan kortit ajoissa turnausta varten. Nyt myymääni korttia ei saada toimitettua asiakkaalle, en saa rahoja, tilisiirtoon menee muutama arkipäivä ja kortit eivät tule saapumaan ajoissa Tampereen Telakan turnaukseen mennessä.