Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2291105 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5580 : 25.05.14 - klo 23:24 »
Oikeastaan koko turnauksen jatkunut umpisurkea tuomarityöskentely vietiin huippuunsa. Ja venäläiset ovat aina osanneet kaatua, niin tänäänkin. Ottelu olisi voinut olla tasaisempi ilman näiden tunareiden puuttumista pelaamiseen.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5581 : 25.05.14 - klo 23:28 »
Tuomarit.
Ei tähän muuta voi todeta, että vituttaako nami nami?

Kyllä Rikola-setä nyt saa paukutella henkseleitään ja kyllä se vaan on myönnettävä. Vituttaa. Hillitysti. Hopea on helvetin hieno saavutus, sanoi vihaajapellet mitä hyvänsä.

Mutta, jos joku väittää, että Venäjä ansaitsi tämän voiton sataprosenttisesti, niin on kaverilla kyllä hyvin mielenkiintoinen käsitys siitä mitä tarkoittaa tasavertainen ja -arvoinen peli.

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5582 : 25.05.14 - klo 23:45 »
Eihän tässä voi ottaa tätä koko skodacup-tilannetta vakavasti millään tasolla. Olihan toi nyt niin selvästi pedattu, kuten taisin ketjun avausviestissä mainitakin, Putin-larpiksi. Siksi lopputulos ei jaksa harmittaa - kenenkään muun kuin pelaajien itsensä puolesta.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa WoRMaSTeR

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5583 : 28.05.14 - klo 12:43 »
Mtgsuomi - tervetuloa keskustelemaan politiikasta ja markkinataloudesta. Sinänsä ihan mukavaa että on laaja-alaista keskustelua, mutta eiköhän tämä ole väärä foorumi jos oikeasti on tavoitteena kehittää näitä asioita eikä vain jauhaa paskaa.

Poissa AlmsBeast

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5584 : 28.05.14 - klo 13:02 »
Mtgsuomi - tervetuloa keskustelemaan politiikasta ja markkinataloudesta. Sinänsä ihan mukavaa että on laaja-alaista keskustelua, mutta eiköhän tämä ole väärä foorumi jos oikeasti on tavoitteena kehittää näitä asioita eikä vain jauhaa paskaa.

True.
"Jos et sä Kiki-Jikii tajuu, se meinaa et sulla ei oo tyylitajuu"

Poissa ramela

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5585 : 28.05.14 - klo 13:10 »
Mtgsuomi - tervetuloa keskustelemaan politiikasta ja markkinataloudesta. Sinänsä ihan mukavaa että on laaja-alaista keskustelua, mutta eiköhän tämä ole väärä foorumi jos oikeasti on tavoitteena kehittää näitä asioita eikä vain jauhaa paskaa.

No se asiasta paskan jauhaminen antaa tunne-elämyksiä niinkuin muukin viihde ja on siksi itsessään arvokasta.

Jos haluaa puhua Magicistä sille on tällä foorumilla omat alueensa.

Poissa Thalian

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5586 : 28.05.14 - klo 13:11 »
Mtgsuomi - tervetuloa keskustelemaan politiikasta ja markkinataloudesta. Sinänsä ihan mukavaa että on laaja-alaista keskustelua, mutta eiköhän tämä ole väärä foorumi jos oikeasti on tavoitteena kehittää näitä asioita eikä vain jauhaa paskaa.

Ilmeisesti sun selain pakkoaukaisee nuo politiikkaketjut, kun ne noin haittaavat?

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5587 : 28.05.14 - klo 13:15 »
Mtgsuomi - tervetuloa keskustelemaan politiikasta ja markkinataloudesta. Sinänsä ihan mukavaa että on laaja-alaista keskustelua, mutta eiköhän tämä ole väärä foorumi jos oikeasti on tavoitteena kehittää näitä asioita eikä vain jauhaa paskaa.

Kokonaisia alueita voi laittaa ignoreen jos noin närästää.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa WoRMaSTeR

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5588 : 28.05.14 - klo 13:23 »
Eihän se nyt niin vakavaa ole. Hengaan kuitenkin sen verran paljon täällä että kaikki postaukset tulee luettua, eikä tämä nyt ollut suunnattu kenelläkkään yksittäiselle henkilölle. Keskustelisin itse mielelläni jostain muusta kuin tyhjänpäiväisistä maailmanparannus ideoista, mutta tällä hetkellä ei ketään muuta näemmä kiinnosta puhua esimerkiksi magicista. Mikä on toki ihan ok, mutta aiheuttaa henkilökohtaista harmistusta.

Poissa mork

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5589 : 28.05.14 - klo 20:12 »

ei muista niin ei muista :(
bye bye ~120€ päivän kurssilla

Poissa Nekron

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5590 : 28.05.14 - klo 20:26 »
Vastaavatussa riisisäkissä oli jotain toukkia, vittu.
Voisitko vastata painamalla "lainaus nappia" Kitos :)

Samaan sekavaan ketjuun postaaminen Nekronin ja kumppanien kanssa on tosin tunnetusti pelivirhe.

Poissa jambo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5591 : 29.05.14 - klo 02:01 »
* 2011 ostin Razerin hiiren, joka meni alle vuodessa (2012) rikki (left button otti kaksi klikkausta yhden hinnalla) -> takuusta uudempi malli 5€ välirahalla.
* 2013 uusikin meni vuodessa rikki (sama vika) -> sain vielä uuden tilalle, mutta Verkkokauppa.com sanoi, että tällä ei enää ole takuuta ja jos se alkaa oireilemaan, pitää olla yhteydessä Razeriin.
* 2014 uuden hiiren button4 alkaa tekemään samaa tuttua huttua ja kaupan päälle scrolli alkaa tekemään sitä ihanuutta, että alaspäin scrollauksen päätteeksi scrollataankin aina X yksikköä takaisin ylöspäin! Razerille laitettu juuri viestiä, sallittu 500 merkkiä ei meinannut riittää valitukseen millään.
Jos sul on kaks nakkia ja sä jaat ne kahtia, mitä sää saat?!

Poissa SalaHyena

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5592 : 29.05.14 - klo 02:17 »
Toi skrollijuttu on ollut jokaikisessä ostamassani hiiressä. Ei tule hiirestä, tulee tietokoneesta. Hiiressä ei ole mitään vikaa, tietokone vaan luulee hiiressä olevan jojo.
Irkki on kaiketi nykyään vain vasemmistolaisille.

Poissa JuGe

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5593 : 29.05.14 - klo 02:22 »
Omat Razerin hiiret kesti juurikin sen vuoden.


Nyt on Roccatin hiiri kädessä niin katsotaan miten pitkään se kestää.

Poissa Gagis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5594 : 29.05.14 - klo 02:48 »
* 2011 ostin Razerin hiiren, joka meni alle vuodessa (2012) rikki (left button otti kaksi klikkausta yhden hinnalla) -> takuusta uudempi malli 5€ välirahalla.
* 2013 uusikin meni vuodessa rikki (sama vika) -> sain vielä uuden tilalle, mutta Verkkokauppa.com sanoi, että tällä ei enää ole takuuta ja jos se alkaa oireilemaan, pitää olla yhteydessä Razeriin.
* 2014 uuden hiiren button4 alkaa tekemään samaa tuttua huttua ja kaupan päälle scrolli alkaa tekemään sitä ihanuutta, että alaspäin scrollauksen päätteeksi scrollataankin aina X yksikköä takaisin ylöspäin! Razerille laitettu juuri viestiä, sallittu 500 merkkiä ei meinannut riittää valitukseen millään.

Mulla tuli samat tuplaklikkausvitutukset Logitecin hiirien kanssa. Niitä tuli käytyä läpi useampi. Nyt on Qpadin hiiri testissä, jos tuossa ei olisi tietoista valmistusvirhettä. Toistaiseksi se on kestänyt, mutta en uskalla vielä kehua valmistajaa.

Monissa hiirissä siis se nappina toimiva läppä on hyvin pehmeää muovia, ja sen alla virtapiirissä oleva kytkin, jota se läppä painaa, taasen on hyvin kovaa muovia, joten se hiljalleen kaivertaa siihen läppään itselleen kolon. Lopputuloksena hiiri ei enää reagoi painalluksiin kunnolla, ja joudut ostamaan uuden. Tämän voi korjata täyttämällä sen kolon vaikka sähköteipillä tai jollain hartsilla... mutta kun noita korjauksia on tehnyt riittävän moneen hiireen, haluaa vain heittää ne ikkunasta ulos ja ostaa mitä tahansa muuta kuin Logitechia tai Razeria.

On hyvin vaikea uskoa, että valmistajat olisivat tietämättömiä tästä vuosi vuodelta toistuvasta suunnitteluvirheestä. Vähempikin vituttaa. Älkää ostako Logitekkiä.
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa Meltyman

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5595 : 29.05.14 - klo 09:44 »
Itellä ollut 5 eri Logitechin pelihiirtä käytössä ja jokaisella tullut pelattua naksuttelupelejä enemmän kuin ihmisen pitäisi, eikä yksikään niistä ole rikki mennyt. Yleensä olen vaihtanut uudempaan, koska olen halvalla myynyt kaverille joka ei ole vielä tajunnut pelihiirtä hommata / antanut vanhan emännälle tai ostanut heräteostoksena uudemman mallin.

Yhteen näistä pelihiirestä emäntä puotti appelsiinimehut rullan reiästä sisään ja se siltikin toimi. :D

Poissa Naabi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5596 : 29.05.14 - klo 12:15 »
humpappaa~

On hyvin vaikea uskoa, että valmistajat olisivat tietämättömiä tästä vuosi vuodelta toistuvasta suunnitteluvirheestä. Vähempikin vituttaa. Älkää ostako Logitekkiä.

Hmh, en edes enää muista kuinka vanha tuo minun logitech mx518 on, mutta vieläkin pelittää aivan kuin alkuaikoina. Jotakuinkin viisi vuotta varmaan vanha ja ei ole vielä näkynyt tuommoisia nappiongelmia. Onko uudet sitten eri tavalla tehty?
"A little learning is a dangerous thing; drink deep, or taste not the Pierian spring"

Poissa Gagis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5597 : 29.05.14 - klo 12:30 »
humpappaa~

On hyvin vaikea uskoa, että valmistajat olisivat tietämättömiä tästä vuosi vuodelta toistuvasta suunnitteluvirheestä. Vähempikin vituttaa. Älkää ostako Logitekkiä.

Hmh, en edes enää muista kuinka vanha tuo minun logitech mx518 on, mutta vieläkin pelittää aivan kuin alkuaikoina. Jotakuinkin viisi vuotta varmaan vanha ja ei ole vielä näkynyt tuommoisia nappiongelmia. Onko uudet sitten eri tavalla tehty?
Todennäköisesti. En muista törmänneeni tähän ongelmaan kuin vasta muutama vuosi sitten. Ei välttämättä koske kaikkia malleja. Mulla oli muistaakseni joku M70* ja oliskohan ollut joku Anywhere MX.
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa rukif

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5598 : 29.05.14 - klo 12:41 »
Itsellä 6v vanha logitechin MX518, paras hiiri mitä mulla on koskaan ollut/oon testannut ja toimii niinku unelma vieläkin. Pahan päivän varalla mulla on avaamattomana laatikossa toinen samanlainen.

Poissa Retardi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5599 : 29.05.14 - klo 13:01 »
Mulla tuppaa hajoamaan kerran vuodessa hiirestä joko rulla tai vasen nappi, täysin riippumatta valmistajasta ja hiiren hinnasta, niin olen nyt siirtynyt 20 euron 'halpis' hiiriin, tällä hetkellä ajossa CM Storm Xornet.
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa FailSafe

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5600 : 29.05.14 - klo 13:05 »
Ehtispä pelaan niin paljon, että sais hiiriä hajalle :P

Poissa mork

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5601 : 29.05.14 - klo 13:14 »
Mul on ollu 2* Logitechin MX400 ne kestää about 2.5-3vuotta
toiseen tuli tupla kilkki vasempaan ja toisessa rullasta toimivat sivunäppäimet meni paskaksi
Nyt on trustin halppis langallinen laser joka on toiminu toistaiseksi todella hyvin

Poissa Pifase

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5602 : 29.05.14 - klo 13:44 »
Itsellä 6v vanha logitechin MX518, paras hiiri mitä mulla on koskaan ollut/oon testannut ja toimii niinku unelma vieläkin. Pahan päivän varalla mulla on avaamattomana laatikossa toinen samanlainen.
Mulla on täsmälleen samanlainen hiiri. Toiminut moitteettomasti jo 8 vuotta :D

Poissa jambo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5603 : 29.05.14 - klo 14:02 »
Itsellä 6v vanha logitechin MX518, paras hiiri mitä mulla on koskaan ollut/oon testannut ja toimii niinku unelma vieläkin. Pahan päivän varalla mulla on avaamattomana laatikossa toinen samanlainen.
Mulla on täsmälleen samanlainen hiiri. Toiminut moitteettomasti jo 8 vuotta :D

Itelläni oli aiemmin tismalleen tuon muotoinen logitechin hiiri, mutta ilmeisesti ei ihan tuo malli (onko mahdollista?) ja tykkäsin käyttää sitä. Sain kuitenkin uuden pelikoneen mukana uuden hiiren, joka istui vielä mukavammin käteen, joten annoin tuon logitechin vanhemmilleni. Uusi hiiri meni ajan myötä rikki (kesti vuosia kuitenkin), jonka jälkeen siirryin tähän Razer-helvettiin. Ja vanhempien hiirihän toimii yhä moitteetta, ainoa vika on, etten enää tykkää sen möhkälemäisestä muotoilusta yhtään näihin Razerin muotoihin totuttuani, joten ei tee mieli ottaa sitä enää takaisin käyttöön. Fuck.

Seuraavaan vitutuksen aiheeseen: tuli sitten parkkisakko postissa viime viikolta, kun olin pysähtyny hetkeks puhumaan puhelimeen parkkiin. Siihen sitten tuli koputtelemaan ikkunaan lipuntarkastaja, jollon heilautin kättä ja käynnistin moottorin lähtemisen merkiks. Koputti uudestaan ja kun avasin ikkunan, niin sanoin että olin ollu ihan hetken siinä puhelimessa, se sano että "ota pysäköintilippu, 4minsaa maksaa 20senttiä" oikein vittumaisesti. Sanoin joo sori ja lähin ajamaan siitä, niin eikö tää mulkku ole kirjottanu sakkolapun ja pistäny postiin kun en menny ostamaan sitä sen pysäköintilippua. Eipä ole koskaan ennen lipuntarkastajat "varotuksesta" laittanu sakkoa perään (no ei ole tosin kauheasti kokemustakaan, mutta muutaman kerran perusteella), varsinkin kun minun ei ENÄÄ tarvinnut jäädä siihen saatanan parkkiin. Hän kuitenkin oli sen verran periaatteesta mulkku, että ei jättänyt asiaa siihen. Vitunvitunvittu.
Jos sul on kaks nakkia ja sä jaat ne kahtia, mitä sää saat?!

Poissa mork

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5604 : 29.05.14 - klo 14:13 »
Itsellä 6v vanha logitechin MX518, paras hiiri mitä mulla on koskaan ollut/oon testannut ja toimii niinku unelma vieläkin. Pahan päivän varalla mulla on avaamattomana laatikossa toinen samanlainen.
Mulla on täsmälleen samanlainen hiiri. Toiminut moitteettomasti jo 8 vuotta :D

Itelläni oli aiemmin tismalleen tuon muotoinen logitechin hiiri, mutta ilmeisesti ei ihan tuo malli (onko mahdollista?) ja tykkäsin käyttää sitä. Sain kuitenkin uuden pelikoneen mukana uuden hiiren, joka istui vielä mukavammin käteen, joten annoin tuon logitechin vanhemmilleni. Uusi hiiri meni ajan myötä rikki (kesti vuosia kuitenkin), jonka jälkeen siirryin tähän Razer-helvettiin. Ja vanhempien hiirihän toimii yhä moitteetta, ainoa vika on, etten enää tykkää sen möhkälemäisestä muotoilusta yhtään näihin Razerin muotoihin totuttuani, joten ei tee mieli ottaa sitä enää takaisin käyttöön. Fuck.

Seuraavaan vitutuksen aiheeseen: tuli sitten parkkisakko postissa viime viikolta, kun olin pysähtyny hetkeks puhumaan puhelimeen parkkiin. Siihen sitten tuli koputtelemaan ikkunaan lipuntarkastaja, jollon heilautin kättä ja käynnistin moottorin lähtemisen merkiks. Koputti uudestaan ja kun avasin ikkunan, niin sanoin että olin ollu ihan hetken siinä puhelimessa, se sano että "ota pysäköintilippu, 4minsaa maksaa 20senttiä" oikein vittumaisesti. Sanoin joo sori ja lähin ajamaan siitä, niin eikö tää mulkku ole kirjottanu sakkolapun ja pistäny postiin kun en menny ostamaan sitä sen pysäköintilippua. Eipä ole koskaan ennen lipuntarkastajat "varotuksesta" laittanu sakkoa perään (no ei ole tosin kauheasti kokemustakaan, mutta muutaman kerran perusteella), varsinkin kun minun ei ENÄÄ tarvinnut jäädä siihen saatanan parkkiin. Hän kuitenkin oli sen verran periaatteesta mulkku, että ei jättänyt asiaa siihen. Vitunvitunvittu.

Oliko yksityinen firma?
jos oli niin he tarvii vissiin nykyään valokuvan todisteeksi muuten voit riitauttaa "sakon"

Poissa Ksanen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5605 : 29.05.14 - klo 15:05 »
Itsellä 6v vanha logitechin MX518, paras hiiri mitä mulla on koskaan ollut/oon testannut ja toimii niinku unelma vieläkin. Pahan päivän varalla mulla on avaamattomana laatikossa toinen samanlainen.
Mulla on täsmälleen samanlainen hiiri. Toiminut moitteettomasti jo 8 vuotta :D

Itsekin ollut kyseisen hiiren onnellinen omistaja jo reilut 8 vuotta! Eikä mitään ongelmia tänä aikana.
Kaverit mainostaneet ja ostelleet itselleen muka hienoja uusia pelihiiriä vuosien varrella, kaikki menneet vaihtoon ja uusia ostettu tilalle :D

Kyllä minun nuoruudessani osattiin vielä hiiriä valmistaa...

Jepetus

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5606 : 29.05.14 - klo 23:04 »
Metro Last Light.

Poissa minics4

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5607 : 29.05.14 - klo 23:14 »
-
« Viimeksi muokattu: 10.10.23 - klo 06:50 kirjoittanut minics4 »

Poissa Orion

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5608 : 30.05.14 - klo 09:50 »
Nykyäänhän kaikki tehdään tahallaan niin heikoiksi/huonolaatuisiksi, että joutuu ostamaan uuden useammin = profit! Jos tavaroista tehtäisiin ikuisia, loppuisi myynti parin vuoden päästä, kun kaikilla tarvitsijoilla on jo kyseinen myyntiartikkeli (tässä tapauksessa hiiri). Sinänsä ihan ymmärrettävää, mutta nykyään ollaan menty liian pitkälle voittojen maksimoinnissa.

Jotenkin koomista, että vanhat tuotteet kestävät niin älyttömän paljon pidempään kuin uudet. Veikkaisin että tulen pelaamaan 8-bittistä nintendoa vielä kauan sen jälkeen, kun vasta julkaistu PS4 on jo viimeiset hengenvetonsa vetänyt.

Tämä se on sitä kapitalismia pojat ja tytöt!

Poissa Co

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5609 : 30.05.14 - klo 10:11 »
Jotenkin koomista, että vanhat tuotteet kestävät niin älyttömän paljon pidempään kuin uudet. Veikkaisin että tulen pelaamaan 8-bittistä nintendoa vielä kauan sen jälkeen, kun vasta julkaistu PS4 on jo viimeiset hengenvetonsa vetänyt.

Peli-elektroniikka ei ole tässä nyt ehkä se paras esimerkki. Komponentit on mennyt pienemmiksi ja niiden toiminta menee kokoajan epävarmemmaksi, mitä pienempään tilaan tavaraa ängetään. Pelikoneilla on muutenkin suhteellisen lyhyt elinkaari, koska seuraava sukupolvi julkaistaan yhä nopeammin (tämä on sitä kapitalismia). Eikä saa unohtaa sitä, että nykyään melkein kaikki sisältää jonkinlaista elektroniikka ja tuotanto on viety halpamaihin. Kyllä se tuotteiden laatu on mennyt myös alas sen takia, että ihmiset ostavat mielummin halvalla.

Onhan se tietysti totta, että asioista tehdään rikkimeneviä. Ei se kuitenkaan ihan koko totuus ole. Kyllä esimerkiksi laadukkaat kodinkoneet kestävät edelleen vuosikymmeniä.
"Fight? I cannot. I do not care if I live or die, so long as I can rest."