Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [Ulkomaat] Mission Possible: Amsterdam  (Luettu 24501 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
[Ulkomaat] Mission Possible: Amsterdam
« : 13.09.11 - klo 10:27 »
Puolitoista vuotta sitten Tampereella eräs ihminen tutustui peliin nimeltä Magic The Gathering. Tasan vuosi sitten hän pelasi ensimmäisen turnauspelinsä ja hävisi. Hän tulee Suomen emmättimestä Joensuusta. Hän ei pelaa kortinnosto kortteja dräftissä. koska kortinnosto on turhaa limitedissä. Hän on ollut Suomen toiseksi huonoin Legacy-pelaaja. Pro-pelaajat ovat kilahtelleet tämän miehen puheista (moi Rikola). Hän ei osaa pelata Fireballia oikein. Kaikki pitävät hänet Partiksen suurimpana paistina. Mutta tänä syksynä tämä pelaaja näyttää miten selvitään rasvapatongeilla ja vesipulloilla ulkomailla. Hänellä ei ole mitään menetettävää. Joidenkin mielestä hänen suunnitelmansa kuulostaa hullulta, mutta he ovat väärässä. Kun tarpeeksi uskoo pakan sieluun ja itseensä, niin mikään ei ole mahdotonta. Hän on:
LOCHNESS

http://www.youtube.com/watch?v=DZU6XyFxCA0&feature=related (Elokuvan tunnusmusiikki)

Päivä 1:
Tulin kotiin rankan koulupäivän jälkeen ja tajusin kun katsoin kalenteriin että minun pitää harjoitella jotta pärjäisin hyvin Amstedamissa. Laitoin paskan Vista-koneen päälleni ja laitoin Saarioisten tonnikalapizzan mikroon lämpiämään. Katsoin MCM-trivian voittajia ja haikea kirosana tuli kurkustani kun nimeäni ei näkynnyt listassa. Mutta pizza valmistui ja se haisi tulevalle voitolle. Avasin MWS:n ja rupesin etsimään ensimmäistä uhriani. Vastus oli Zoo tuo burnin ja kavujen epäpyhä liitto. Aivoni raksuttivat koko ajan, kun etsin vastustajan heikoukksia jotta voisin iskeä suoraan hänen kurkkuun kriittisellä hetkellä. Lopulta ei Tarmotkaan auttaneet häntä pelastamaan ragequitilta. Samoin kävi myös seuraavan kahden vastustajan kanssa. Olin tyytyväinen ja söin kylmettyneen pizzan kokonaan. Uni tuli hiljaa silmilleni ja lopulta annoin itselleni rauhan menemällä nukkumaan. Ennen kun nukahdin niin tajusin että tänään on hyvä päivä elää.

Miten käy Lochnessin? Kohtaako hän voittajansa vai kuoleeko hän pizzan aiheuttamaan sydänkohtaukseen ennen häviötä? Sen näette seuraavassa jaksossa eli huomenna...

Tosikoille tiedoksi että tämä on parodiaa todenmukaisella otteella.
« Viimeksi muokattu: 25.10.11 - klo 17:38 kirjoittanut miinin »
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #1 : 13.09.11 - klo 13:27 »
Amsterdam? Niin siis what? Ootko menossa sinne vai? Muista ottaa omat rizlat mukaan ja muista kattoa kelloa ettei 16:20 mee ohi. Ja joo oli tekstiki ihan hauska. Mutta kyllä se jauheliha pizza on parempi ku tonnikala, ainaki saarioisella.

Kyllä sinne olen menossa. Mitä oikein tarkoitat tuolla 16:20:lla? Tonnikala on Saarioisten paras pizza koska siinä on "katkarapua" Mutta tässä olisi sneak previewiä huomisesta, kun sain ensimmäisen kiitoksen tekstistä:

"Kun laitoin foili Gatekeeper Of Malakirin dekkiin niin samalla harmaat aivosoluni tajusivat, että dekin foilaaminen on parempaa kuin seksi jonkun tuntemattoman kauniin naisen kanssa."

PS: Tämä teksti ei ole sitten seksismiä koska tämä ei halvenna naisia tai laita heidät huonompaan asemaan. Olen pahoillani jos tämä loukkaa pelaajia tai moderaattoreja. Minä en ole nyt tässä kerjäämässä uutta banaania poskeen. Sen verran olen oppinut edellisestä.
« Viimeksi muokattu: 13.09.11 - klo 13:38 kirjoittanut Lochness »
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Ermutmut1

Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #2 : 13.09.11 - klo 16:31 »
Taisi keittiön vinski viitata vahvasti hollannin päihdekulttuuriin tuossa yllä, totta mies kyllä puhuu. Muistat vielä vältellä keskusta-alueen turistirysiä ja haet herkut kauemaa puoleen hintaan ;)

Hauskaa luettavaa eittämättä  ;D

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #3 : 14.09.11 - klo 09:13 »
Päivä 2:
Vitun Hive Mind. Jos yritän yritän Thoughseizettää niin tulee Misstepistä. Jos yritän Vindicatella räjäyttää Hive Mindin niin tulee FOW:sta. Sininen on paskaa. Toinen asia mikä on niin ihanaa on decklistojen tekeminen. Ai kuinka se on niin mukavaa, kun yrität katsoa ja muistaa oikein dekkiäsi. Jos dekkilista ei ole täydellinen niin siitä saa judgelta haukut ja Game Lossin. Ei pelaajien pidä tehdä tälläisiä asioita. Wizardsin pitäisi hankkia MTG:n pallopoikia turnauksiin. Eli ihmiset jotka kirjoittaisivat dekkilistan, sleevaisivat dekin ja huolehtisivat ruokapuolesta. Mutta ei, kun MTG ei ole aatellisten laji. Pitääkö minun helvetti muuttaa Englantiin ja naida joku prinsessa jotta saisin MTG:stä kuninkaalisen pelin? Kyllä se on niin että pientä pelaajaa sorretaan kaikella tavalla. Mutta onneksi foilaaminen on aina ollut tyydyttävää. Sen homman en antaisi pallopojille koska ethän sinäkään antaisi Ladaa jonkun pimpattavaksi? Mutta loppujen lopuksi jouduin sleevaaman kisadekkini kun olin unsleevannut sen dräftiä varten. Mutta jos ei ole mitään pahaa niin ei sitten ole mitään hyvää. Kun laitoin foili Gatekeeper Of Malakirin dekkiin niin samalla harmaat aivosoluni tajusivat, että dekin foilaaminen on parempaa kuin seksi jonkun tuntemattoman kauniin naisen kanssa. Valitettavasti foilaaminen on yhtä kallista kuin vaalirahan jakaminen Kokoomukselle. Pitääpä laittaa taas Lottoa ja Kenoa liikkeelle jotta joskus saisin japsi Force Of Willejä. Ja miten pelien kanssa kävi? Menin 2-2 häviten molemmat pelit Hive "Fucking" Mindille.

Miten käy Lochnessin? Pystyykö hän naimaan jonkun aatelisen prinsessan jotta hänen ei tarvitse sleevata dekkiä vai joutuuko hän yhä pyytämään äitiä apuun dekin sleevaamisessa? Sen näette seuraavassa jaksossa eli huomenna...
« Viimeksi muokattu: 14.09.11 - klo 12:54 kirjoittanut Lochness »
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Nastaboi

Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #4 : 14.09.11 - klo 09:32 »
Jos yritän Vindicatella räjäyttää Hive Mindin niin tulee FOW:sta.

Tämä ei ole vastustajalta kovin vahva pelaus, koska sinun on pakko kopioida Force. Ellet sitten halua olla vaihtamatta kopion targettia Vindicatesta esim. vastustajan Forceen. (Muokattu ystävällisempään muotoon käyttäjän pyynnöstä.)
« Viimeksi muokattu: 14.09.11 - klo 10:56 kirjoittanut Nastaboi »
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Roinisto

Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #5 : 14.09.11 - klo 10:02 »
Jos yritän Vindicatella räjäyttää Hive Mindin niin tulee FOW:sta.
Tämä ei ole vastustajalta kovin vahva pelaus, koska sinun on pakko kopioida Force. Ellet sitten halua olla vaihtamatta kopion targettia Vindicatesta esim. vastustajan Forceen. (Muokattu ystävällisempään muotoon käyttäjän pyynnöstä.)

Magic on vaikea peli :)
« Viimeksi muokattu: 14.09.11 - klo 10:56 kirjoittanut Nastaboi »

Poissa Stils

Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #6 : 14.09.11 - klo 10:06 »
Jos yritän Vindicatella räjäyttää Hive Mindin niin tulee FOW:sta.
Tämä ei ole vastustajalta kovin vahva pelaus, koska sinun on pakko kopioida Force. Ellet sitten halua olla vaihtamatta kopion targettia Vindicatesta esim. vastustajan Forceen. (Muokattu ystävällisempään muotoon käyttäjän pyynnöstä.)

Magic on vaikea peli :)

Ei todellakaan aatellisten laji :D

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #7 : 14.09.11 - klo 11:07 »
Jos yritän Vindicatella räjäyttää Hive Mindin niin tulee FOW:sta.

Tämä ei ole vastustajalta kovin vahva pelaus, koska sinun on pakko kopioida Force. Ellet sitten halua olla vaihtamatta kopion targettia Vindicatesta esim. vastustajan Forceen. (Muokattu ystävällisempään muotoon käyttäjän pyynnöstä.)

Psst. Oletko kuullut sellaisesta termistä nimeltä parodia? Älä kerro muille tästä. En halua että muut luulevat minua älykkääksi.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Rancid-

Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #8 : 14.09.11 - klo 11:27 »
Omien turoilujen seivaileminen sarkasmilla ja parodialla on aika köykäinen muuvi. Jälkeenpäin ilmoitetulla tyylilajin vaihdolla (etenkin jos tyylilaji on toteutettu niin huonosti, ettei sitä pysty alkuperäistekstistä havaitsemaan edes ilmoituksen jälkeen) voi saada anteeksi ihan mitä vaan.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #9 : 14.09.11 - klo 11:32 »
Kyllä minusta tuosta alkuperäisestä jutusta näkyy ihan selvästi, että se on hjyymöriä. Prinsessojen naimista pakan suojiin saamiseksi ja äidin apuun pyytämista, hei, nyt vähän parodiatutkaa kehiin. Tosin se ei kyllä anna aihetta olettaa, etteikö pelitapahtuman raportointi voisi olla oikein ja etteikö kerrottu pelivirhe voisi olla juuri niin, kuin sen väitettiin olevan. Tätäkö parodiakortin pätemättömyydellä tarkoitettiin?

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #10 : 14.09.11 - klo 12:50 »
Omien turoilujen seivaileminen sarkasmilla ja parodialla on aika köykäinen muuvi. Jälkeenpäin ilmoitetulla tyylilajin vaihdolla (etenkin jos tyylilaji on toteutettu niin huonosti, ettei sitä pysty alkuperäistekstistä havaitsemaan edes ilmoituksen jälkeen) voi saada anteeksi ihan mitä vaan.

Haluan nähdä sen henkilön joka ei ole naurannut minun derppailulle. Kyllä ihmisiä naurattaa kun jotakin Duudsonin jätkää potkaistaan munille. Miksi en voisi jalostaa derppailun samalla tavalla kuin Duudsonit? Minä en tässä yritä seivata mitään. Olen paisti ja olen hiton ylpeä siitä. Kyllä MTG tarvitsee oman pellensä.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Hopo

Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #11 : 14.09.11 - klo 13:06 »
Haluan nähdä sen henkilön joka ei ole naurannut minun derppailulle.
Täällä olis yksi, mutta jos luoja suo, emme koskaan tapaa.

Kyllä ihmisiä naurattaa kun jotakin Duudsonin jätkää potkaistaan munille. Miksi en voisi jalostaa derppailun samalla tavalla kuin Duudsonit? Minä en tässä yritä seivata mitään. Olen paisti ja olen hiton ylpeä siitä. Kyllä MTG tarvitsee oman pellensä.
Kaikkia ei naurata jatkuva luiskaotsaisuus.
Älä yritä liikaa. Siinä käy helposti niin, että hauskaksi tarkoitetusta jutusta tulee vain yksinkertaisesti huono ja nolo.

Voi myös miettiä, onko tarkoituksellinen itsestään pellen tekeminen foorumin uusien linjausten mukaista. Vähän tyhjänpäiväiseltä tää thread minun silmään vaikuttais.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa instiqma

Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #12 : 14.09.11 - klo 13:08 »
Kyllä MTG tarvitsee oman pellensä.

Sori, mut ei oikeestaan tarvitse.

Tuleeko kenellekään muulle kirjoitustyylistä mieleen parin vuoden takainen Karjanvarastaja?

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #13 : 14.09.11 - klo 13:09 »
On kyllä vähän surullista, jos mitään uutta sisältöä ei saa enää olla sillä perusteella, että sen TYYLILAJI ei jotakuta miellytä tai siinä tehdään jokin määrittelemätön ajatusrikos. Tässä nyt ei varsinaisesti muutenkaan uuteen sisältöön hukuta.

Poissa Hopo

Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #14 : 14.09.11 - klo 13:17 »
On kyllä vähän surullista, jos mitään uutta sisältöä ei saa enää olla sillä perusteella, että sen TYYLILAJI ei jotakuta miellytä tai siinä tehdään jokin määrittelemätön ajatusrikos. Tässä nyt ei varsinaisesti muutenkaan uuteen sisältöön hukuta.

Se että foorumilla on hiljaista ei käsittääkseni tarkoita sitä, että mitä tahansa paskaa saa ja pitää suoltaa muiden silmillle. Tällä logiikallahan voisi saman tien ottaa spämbot-filtterit pois käytöstä että saadaan vähän sisältöä boardille.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Ilkka_s

Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #15 : 14.09.11 - klo 13:21 »
On kyllä vähän surullista, jos mitään uutta sisältöä ei saa enää olla sillä perusteella, että sen TYYLILAJI ei jotakuta miellytä tai siinä tehdään jokin määrittelemätön ajatusrikos. Tässä nyt ei varsinaisesti muutenkaan uuteen sisältöön hukuta.

Se että foorumilla on hiljaista ei käsittääkseni tarkoita sitä, että mitä tahansa paskaa saa ja pitää suoltaa muiden silmillle. Tällä logiikallahan voisi saman tien ottaa spämbot-filtterit pois käytöstä että saadaan vähän sisältöä boardille.

...ja sun on pakko lukea tätä ketjua syystä, että??? Mun mielestäni on ihan piristävää, että joku kirjoittaa jotain. Ja itselleen nauraminen on aina positiivista.

Poissa miinin

Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #16 : 14.09.11 - klo 13:23 »
Jos ketju ei miellytä, niin sitä ei ole pakko lukea. Jos et pidä tyylilajista, niin sitä ei ole pakko lukea. Tässä on kuitenkin yritystä, tietynlaista pioneerihenkeä ja tarkoitus luoda sisältöä. Antakaa rakentavaa kritiikkiä, "tämä on paskaa" ei edesauta kirjoittajaa parantamaan tulevaisuudessa. Jos et muuta palautetta pysty antamaan, niin älä sitten anna mitään.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #17 : 14.09.11 - klo 13:26 »
Se että foorumilla on hiljaista ei käsittääkseni tarkoita sitä, että mitä tahansa paskaa saa ja pitää suoltaa muiden silmillle. Tällä logiikallahan voisi saman tien ottaa spämbot-filtterit pois käytöstä että saadaan vähän sisältöä boardille.

Samaa mieltä, mutta vain teknisesti tuosta tarkasta väitteestä, en muuten asian hengessä. On pikkuisen eroa sillä, että suolletaan mitä tahansa paskaa ja sillä, että kirjoitetaan jotain, mikä nyt ei tyylillisesti satu sinua ja vissiin Villeä nappaamaan.

Jahas, Miinin ehti jo väliin. No, vielä osittain sama asia eri tavalla sanottuna eo. kappaleessa.

-- Nute
Oulu

Poissa mahonen

Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #18 : 14.09.11 - klo 13:31 »
Voihan tästä tulla vielä jotain yhtä legendaarista kuin:
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,59904.0.html

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #19 : 14.09.11 - klo 14:01 »
Samaa mieltä, mutta vain teknisesti tuosta tarkasta väitteestä, en muuten asian hengessä. On pikkuisen eroa sillä, että suolletaan mitä tahansa paskaa ja sillä, että kirjoitetaan jotain, mikä nyt ei tyylillisesti satu sinua ja vissiin Villeä nappaamaan.

Toivottavasti et tarkoittanut minua. En ole tarkoituksella vastannut tähän ketjuun mitään koska ei ole mitään kovin fiksua sanottavaa. Vaikka minä en tästä taiteen lajista pidäkään niin ei minun sitä tarvitse maailmalle kailottaa. Sinänsä jutut turnaukseen valmistautumisesta OLISIVAT kiinnostavia jos niissä olisi oikeaa pelillistä sisältöä.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #20 : 14.09.11 - klo 14:11 »
Samaa mieltä, mutta vain teknisesti tuosta tarkasta väitteestä, en muuten asian hengessä. On pikkuisen eroa sillä, että suolletaan mitä tahansa paskaa ja sillä, että kirjoitetaan jotain, mikä nyt ei tyylillisesti satu sinua ja vissiin Villeä nappaamaan.

Toivottavasti et tarkoittanut minua. En ole tarkoituksella vastannut tähän ketjuun mitään koska ei ole mitään kovin fiksua sanottavaa. Vaikka minä en tästä taiteen lajista pidäkään niin ei minun sitä tarvitse maailmalle kailottaa. Sinänsä jutut turnaukseen valmistautumisesta OLISIVAT kiinnostavia jos niissä olisi oikeaa pelillistä sisältöä.

Tapa miten minä valmistun Amsterdamiin on vain kuiva harjoittelu. Jokainen pro-pelaaja tietää että ainoastaan harjoittelemalla voi voittaa. Päätin että moinen päiväkirja olisi tylsä ja kuiva joten päätin ottaa paistikkaisen tyylisuuntauksen. En rupea tässä analysoimaan mikä dekki on paras toista dekkiä vastaan. Normaali harjoitteluni tässä kuussa on tunti MWS:ssä arkipäivisin ja 2-3 tuntia viikonloppupäivinä. Kuulostaako mielenkiintoiselta? Tuskinpa.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #21 : 14.09.11 - klo 15:51 »
Pari vinkkiä vielä. Nämä eivät ole hassuttelua.

1) Vaikka Duress ja Vindicate ovat hienoja ja täysin hyväksyttäviä kortteja, kannattaa pelata ihan nöyränä poikana sinistä, jos et halua antaa muille tasoitusta GP:llä.

Huom! Jos pystyt turahtamaan ilman sinisiä kortteja, niin se on käytännön sininen.

2) MWS:n pelaaminen satunnaisia vastustajia vastaan voi haitata valmistautumistasi GP:lle, koska voit saada vääriä testituloksia.

3) Käytä enemmän kappalejakoja.

4) Pyöräillessäni oli mielessä vielä jokin asia, jonka unohdin.

Toivottavasti et tarkoittanut minua.

Ylempää ketjusta löysin viestejä vain ihan julkisesti ilmoitetulta Villeltä.

Ja hei, olimmepas me pikkuisen puusilmiä, tuosta ketjun aloitusviestistä jo löytyy selitys kirjoitusten tyylilajista! Olin nähnyt sen eilen ja unohtanut tänään. Eli eipä voi syyttää mistään jälkikäteen pelasteluista.

-- Nute
Oulu

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #22 : 14.09.11 - klo 19:09 »
Pari vinkkiä vielä. Nämä eivät ole hassuttelua.

1) Vaikka Duress ja Vindicate ovat hienoja ja täysin hyväksyttäviä kortteja, kannattaa pelata ihan nöyränä poikana sinistä, jos et halua antaa muille tasoitusta GP:llä.

Huom! Jos pystyt turahtamaan ilman sinisiä kortteja, niin se on käytännön sininen.

2) MWS:n pelaaminen satunnaisia vastustajia vastaan voi haitata valmistautumistasi GP:lle, koska voit saada vääriä testituloksia.

3) Käytä enemmän kappalejakoja.

4) Pyöräillessäni oli mielessä vielä jokin asia, jonka unohdin.

Toivottavasti et tarkoittanut minua.

Ylempää ketjusta löysin viestejä vain ihan julkisesti ilmoitetulta Villeltä.

Ja hei, olimmepas me pikkuisen puusilmiä, tuosta ketjun aloitusviestistä jo löytyy selitys kirjoitusten tyylilajista! Olin nähnyt sen eilen ja unohtanut tänään. Eli eipä voi syyttää mistään jälkikäteen pelasteluista.

-- Nute
Oulu

Ihan kivat vinkit damia varten kiitoksia vaan. Sait minut miettimään, että pitäisikö minun ihan oikeasti pelata sinistä damissa. Millaista sinistä minun kannattaisi pelata?

Pyytäisin modeja siirtämään tämän keskustelun GP Amsterdam ketjuun, koska dekkikeskustelu varmaan kuulu sinne eikä tänne.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #23 : 14.09.11 - klo 19:13 »
Kai sinä nyt itse sentään saat päättää, mistä keskustelet osana turnaukseen valmistautumisesta kertovaa reportaashisarjaasi. Kunhan se menee otsikon alle, ei hajota ketjua, on sääntöjen mukaista jne.

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #24 : 14.09.11 - klo 19:19 »
Kai sinä nyt itse sentään saat päättää, mistä keskustelet osana turnaukseen valmistautumisesta kertovaa reportaashisarjaasi. Kunhan se menee otsikon alle, ei hajota ketjua, on sääntöjen mukaista jne.

Nojaa jos keskustelee siitä miksi kannattaa pelata sinistä ylipäätään niin se varmaan kuuluu sinne GP Amsterdam ketjuun, mutta keskustelu siitä miksi minun kannattaa pelata sinistä varmaan kuullu tänne. En tiedä. Mene ja tiedä missä on se keskustelun raja ettei se mene sivuraiteille.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #25 : 14.09.11 - klo 19:22 »
Tuosta voi yrittää jonkun laista kuvaa rakentaa mitä siellä tullaan pelaamaan ja mitä ehkä itsekkin kannattaa pelata.

http://www.starcitygames.com/magic/legacy/22734_Too_Much_Information_Seattle_Pittsburgh_Richmond_And_Boston_Legacy_Opens.html

Kala vaikuttaa myös porojen GPT:n perusteella aika varmalta valinnalta.
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa hall0n

Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #26 : 14.09.11 - klo 19:26 »
Mietein tätä threadia bussimatkalla, koska ei ollut muutakaan tekemistä.

Kun näin ketjun ensimmäisen kerran, ajattelin että tässä oikeasti olisi kyse Amsterdamiin valmistautumisesta. Pelattaisiin oikeita dekkejä ja hyviä pelaajia vastaan, hiottaisiin listaa optimaaliseksi ja kerrottaisiin peleissä esiin tulleesta testidatasta. Toki tajuan että tämä ihan huumorimielellä tehdään, mutta mielestäni tämä ei vain ole tarpeeksi hauska, vaan tarvittaisiin jotain konkreettistakin sisältöä. Sitten semmoinen juttu, kuin oikoluku tuli myös mieleen. Jutut on ihan hauskoja, mutta toisto ja kirjoitusvirheet vievät niiltä tehoa. Minä ainakin, kun joskus jotain turnausraporttia innostun postaamaan, laitan tekstini jonkun muun luettavaksi. Omille virheilleen on yleensä sokea ja varsinkin pidemmässä jutussa niitä kämmejä tulee sinne sekaan väkisin. Kappalejako on myös poikaa.

Onko tässä threadissa se sama dekki käytössä, joka on esillä eternal-osastolla? Sinistä kannattaa pelata siksi, että se on paras väri. Kun dekkilistan aloittaa kirjoittamalla 4x FoW ja 4x Mental Misstep, niin pieleen ei voi mennä :D

Poissa Saimu

Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #27 : 14.09.11 - klo 19:27 »
Tuosta voi yrittää jonkun laista kuvaa rakentaa mitä siellä tullaan pelaamaan ja mitä ehkä itsekkin kannattaa pelata.

http://www.starcitygames.com/magic/legacy/22734_Too_Much_Information_Seattle_Pittsburgh_Richmond_And_Boston_Legacy_Opens.html

Kala vaikuttaa myös porojen GPT:n perusteella aika varmalta valinnalta.
Miksi suosittelet deckiä jolla on huonoin voittoprosentti eniten pelatuista deckeistä?
"Et pysähdy, kun olet väsynyt - pysähdyt, kun olet maalissa."
Triathlonblogini

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #28 : 14.09.11 - klo 19:33 »
Tuosta voi yrittää jonkun laista kuvaa rakentaa mitä siellä tullaan pelaamaan ja mitä ehkä itsekkin kannattaa pelata.

http://www.starcitygames.com/magic/legacy/22734_Too_Much_Information_Seattle_Pittsburgh_Richmond_And_Boston_Legacy_Opens.html

Kala vaikuttaa myös porojen GPT:n perusteella aika varmalta valinnalta.
Miksi suosittelet deckiä jolla on huonoin voittoprosentti eniten pelatuista deckeistä?

Saatavuuden ja pelattavuuden kannalta. Nopealla aikataululla kalan pystyy saamaan itsekkin kasaan jos ei lainapakkoja satu löytymään lähipiiristä.

Toiseksi en suosittele hivemindin tai edes stonebladen kaltaista dekkiä jossa pitää tehdä huomattava määrä päätöksiä ensimmäiselle GP:lle puolentoista vuoden pelikokemuksella.
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #29 : 14.09.11 - klo 21:50 »
Kun näin ketjun ensimmäisen kerran, ajattelin että tässä oikeasti olisi kyse Amsterdamiin valmistautumisesta. Pelattaisiin oikeita dekkejä ja hyviä pelaajia vastaan, hiottaisiin listaa optimaaliseksi ja kerrottaisiin peleissä esiin tulleesta testidatasta. Toki tajuan että tämä ihan huumorimielellä tehdään, mutta mielestäni tämä ei vain ole tarpeeksi hauska, vaan tarvittaisiin jotain konkreettistakin sisältöä. Sitten semmoinen juttu, kuin oikoluku tuli myös mieleen. Jutut on ihan hauskoja, mutta toisto ja kirjoitusvirheet vievät niiltä tehoa. Minä ainakin, kun joskus jotain turnausraporttia innostun postaamaan, laitan tekstini jonkun muun luettavaksi. Omille virheilleen on yleensä sokea ja varsinkin pidemmässä jutussa niitä kämmejä tulee sinne sekaan väkisin. Kappalejako on myös poikaa.

Point taken. Yritän tehdä huomisen kirjoituksesta vähemmän paistikkaan ja enemmän asiallisemman. Yritän muistaa myös kappalejaon.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/