Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Parannus ehdotus  (Luettu 8227 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa karvapallo

Parannus ehdotus
« : 26.12.04 - klo 16:22 »
Tason parantamiseksi voitaisiin aivan ensimmäiseksi potkia itseään muita ylempinä ja luotettavampina pitävät idiootit jotka eivät suostu simulsendaamaan vaan vaativat heille lähetettävän kortit ensin(tästä esimerkkinä Dark Knight)...

Poissa Andromes

Parannus ehdotus
« Vastaus #1 : 26.12.04 - klo 17:01 »
noh...porukkaa ei potkita täältä tollaisesta syystä, senkus sanot että kaupat on peruttu jos se alkaa mennä tota rataa eli ei pysty simulsendaamaan.
Tosin nämä uuskäyttäjät voivat saada porukan luottamusta tolla ja kyllähän tota kautta on hyvä saada porukan luottamusta kun suostuu tohon.

Poissa Tonzza

Parannus ehdotus
« Vastaus #2 : 26.12.04 - klo 17:17 »
no Dark Knight sentään ilmoittaa asiasta säännöissään eikä vain odottele että toisen kortit tulee ensin ja lähettää sitten..
"-Watch out! Here comes the ultimate nightmare!
-What are you talking about ? That's Morphling.
-Exactly."

Poissa DogMeat

Parannus ehdotus
« Vastaus #3 : 26.12.04 - klo 19:40 »
En näe siinä väärin, jos joku on pistänyt sääntöihinsä noin. Se tietenkin suodattaa tradeja hieman. Se on siis kuitenkin väärin, jos ei ilmoita että haluaa ensin laput. Kyllä minuakin ärsytti tehdä Dark Knightin kanssa kauppoja kun saa odotella että toinen laittaa postiin omat laput, mutta, ei silloin ole pakko kaupata henkilön kanssa.

EDIT: Luuletko muka, että tuollaisia voisi oikeasti potkia foorumilta, ja valvoa että kaikki lähettävät laput samaan aikaan jne?

Poissa Juzam Djinn

Parannus ehdotus
« Vastaus #4 : 29.12.04 - klo 16:26 »
tollasesta tulis vain turhaa työtä,ja samahan  se  on  vaikka odotella..

Poissa xapanthe

Parannus ehdotus
« Vastaus #5 : 04.01.05 - klo 10:55 »
Asialle ei voi tehdä mitään, itselläni on säännäissä, että Slow Traderit lähettää ekana, se varmaan on ymmärrettävää? Mutta itse en kyllä treidaisi Dark Knightin kanssa, varsinkaan niin, että joudun lähettämään ekana. En pidä häntä mitenkään erityisen luotettavana vaikken hänen kanssaan ole ikinä tradennut. Mutta en ole pahemmin jaksanut nähdä vaivaakaan tradeemalla hänen kanssaan, sen jälkeen kun luin topikin säännöt.

Karvapallo; tuollaista emme kyllä valitettavasti pahemmin valvoa, nimittäin jokainen joka on tradennut jonkun kanssa joutuisi kertoa miten tradet meni ja joutuisimme lukemaan jokaisen käyttäjän H/W listan säännöt jne.

Sanon vain: Ei kiitos.

Mutta tietysti niillekkin vähän infoa, jotka pitävät tuollaisia sääntöjä itsellään, älkää ihmetelkö jos teidän kanssa ei tradeta tai jotkut antavat tylyn kohtelun. Itseppähän lisäsitte sen säännön sääntöihinne.


EDIT: Enemmänkin tasoalaskevana asiana pidän turhia postaajia joita en lähde mainitsemaan erikseen. Te jotka huomaatte postaavanne esim. lyhyitä postauksia jotka ei kerro mitään uutta eikä edes teidän mielipidettänne asiasta ja jos asia on vielä sellainen jonka kaikki ennestään tietävät itsestäänselvyytenä.

Turhat postaukset ovat jopa kaataneet joskus forumeita, mutta en tarkoita, että niin kävisi täällä. Kunhan ei vapaaehtoisesti laskettaisiin forumin tasoa!
xapan Have/want

Poissa karvapallo

Parannus ehdotus
« Vastaus #6 : 04.01.05 - klo 19:11 »
tarkoitatko ihmisiä jotka yrittävät lisätä postiensa määrää tarkoituksettomilla postauksilla?ainakaan minun mielestä postauksien määrä mtg foorumeilla ei lisää uskottavuutta mtg piireissä millään lailla mutta en sitten teistä tiedä

Poissa Dark Knight

Re: Parannus ehdotus
« Vastaus #7 : 14.01.05 - klo 13:09 »
Lainaus käyttäjältä: "karvapallo"
Tason parantamiseksi voitaisiin aivan ensimmäiseksi potkia itseään muita ylempinä ja luotettavampina pitävät idiootit jotka eivät suostu simulsendaamaan vaan vaativat heille lähetettävän kortit ensin(tästä esimerkkinä Dark Knight)...



En kyllä ymmärrä sinua karvapallo, en niin yhtään. Ymmärrän, että sinua ärsyttää tämä minun systeemini, ja ymmärrän senkin, että halusit välttämättä valittaa siitä minun topicissani, mutta sitä en todellakaan ymmärrä, että miksi ******* jaksat valittaa siitä VIELÄKIN!? + Haluaisit vielä bänniäkkin minut.
Kuten jo todettiin, ni minun vaihtosysteemini hitaus ei todellakaan voi olla syy siihen, että minut voitaisiin potkia ulos. Kuten Tonzza ja monet muutkin jo huomauttivat, ni minä sentään ilmoitan ton jutun säännöissäni, enkä vasta sitten ku vaihto on jo loppusuoralla. En myöskään tee sellasta, että sovin kortit lähettäviksi yhtä aikaa, enkä sitten lähettäkkään omiani, ennen kuin olen saanut toisen kortit.


Vielä sellanen lisäjuttu, että monet ovat jo tehneet kanssani vaihtoja tällä systeemillä, ja ne on menny ihan hyvin.
Tosta karvapallon kommentista voisi melkeinpä päätellä, että hän on kiinnostunut useista korteistani, ja häntä harmittaa, kun ei saa niitä olematta suostumatta vaihtosysteemiini ja vi*********ena hän kailottaa harmistustaan ympäri foorumin.


Ja vielä viho viimeinen asia, että miksi ihmeessä minut valittiin tämän koko jutun kohteeksi? Eaglescout käytti tätä samaa "kortit mulle ekana"-sääntöä ja Undertaker käyttää sitä vieläkin (kattookaapa vaikka ite).


Ihmettelenpä, ihmettelenpä...
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa maybach

Parannus ehdotus
« Vastaus #8 : 16.01.05 - klo 20:03 »
No siis toi darknightien systeemi on hyvä ja turvallinen heille itselleen, mutta minua ainakin tuppaavat tuollaiset "house" rulet  ärsyttämään.

Mutta ei heidän kanssaan ole pakko treidiä. En minä ainakaan viitsi.
Personally, its not God I dislike, its his fan club I cant stand.

Poissa Dark Knight

.
« Vastaus #9 : 17.01.05 - klo 12:22 »
Lainaus käyttäjältä: "Maybach"
Mutta ei heidän kanssaan ole pakko treidiä. En minä ainakaan viitsi.


Eiköhän toi ole jo tullut niin selväksi, ettei tota samaa lausetta tarte jauhata sen enempää.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa majo

Parannus ehdotus
« Vastaus #10 : 15.02.05 - klo 13:20 »
Epäeettistähän tuo on muita kohtaan varsinkaan, kun kyseisellä henkilöllä ei ole perusteita vaatimukselleen, puhumattakaan auktoriteetistä, jonka turvin kyseisen vaatimuksen voisi esittää. Jos jokainen seuraisa tätä mallia, yhtään tradea ei syntyisi ja ainoa ratkaisu ongelmaan olisi third party.
Laillistahan tuo on, mutta onneksi kyseinen henkilö on toistaiseksi ainoa "vääristyneen" ajatusmaailmansa kanssa (HUOM! mielipide, älä ota tätä absoluuttisena totuutena).  Jos ehdot vaivaavat pahasti, ehdotan ollemaan vaihtamatta näitä pahvinpaloja kyseisen henkilön kanssa, yksinkertaista eikö totta?

Suomessa on melko turhaa pelätä rippausta johtuen etäisyyksistä. Piankos tossa parisataa kilsaa hurahtaa nopeasti autolla ja ollaan rippaajan kotiovella odottamassa sankaria.


-majo-

Poissa Dark Knight

näin
« Vastaus #11 : 16.02.05 - klo 12:32 »
Lainaus käyttäjältä: "majo"
Jos jokainen seuraisa tätä mallia, yhtään tradea ei syntyisi


Aivan niin majo: JOS.
Mutta se on pelkkä "jos" ja koska taapaamieni henkilöiden+teijän mielipiteidenne laadusta voin jopa ennustaa, ettei noin tule käymään.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa majo

Parannus ehdotus
« Vastaus #12 : 16.02.05 - klo 13:02 »
Et tainnut ymmärtää tota pointtia? No aika sama. Tän hetkisellä tilanteella ja Suomen mittakaavassa tuskin noin käy ellei sitten joku järjestäytynyt nörttiliiga ala rippaamaan säännöllisesti porukkaa (eli todennäköisyys on melkein olematon).



-majo-

Poissa xapanthe

Parannus ehdotus
« Vastaus #13 : 17.02.05 - klo 20:00 »
Eihän tälläkään forumilla ole nähty pahemmin rippereitä, Kari on ehkä ainoa kunnon ripperi, joten turha pelätä rippausta. Jos joku slow tradettaa tai rippaa niin se on sitten helppo ilmoittaa ripperit osiolle ja vaikka poliisille.

Tässä topikissa ei varmaan ainakaan nyt mitään epäselvyyttä alkuperäisen asian kanssa, emme voi pakottaa ihmisiä muuttamaan sääntöjään ja jos joku pitää turhia ja tyhmiä sääntöjä, niin ainakaan tradeja ei niin paljon välttämättä tule.
xapan Have/want

Poissa Dark Knight

hehhee
« Vastaus #14 : 19.02.05 - klo 13:05 »
Lainaus käyttäjältä: "xapanthe"
ja jos joku pitää turhia ja tyhmiä sääntöjä, niin ainakaan tradeja ei niin paljon välttämättä tule.



Riippuu näkökulmasta.


Lainaus käyttäjältä: "xapanthe"
ja jos joku pitää turhia ja tyhmiä sääntöjä, niin ainakaan tradeja ei niin paljon välttämättä tule.



Xapanthe, olet pahasti väärässä, sillä vaihtoehdotuksia mulla piisaa. :D
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa xapanthe

Parannus ehdotus
« Vastaus #15 : 19.02.05 - klo 19:38 »
Jaahas, no mutta sen ainakin tiedän, että jos sun kanssa tradeen, niin lähetät samaan aikaan kuin minä, ellei erikseen sovittu.

Tästä ehdotuksesta on turha varmaan enää puhua, jos joku tosiaan haluaa pitää tyhmiä sääntöjä, pitäkööt, mutta arvostan enemmän käyttäjiä jotka eivät vain ajattele itseään.
xapan Have/want

Poissa Dark Knight

aivan
« Vastaus #16 : 20.02.05 - klo 11:57 »
Lainaus käyttäjältä: "xapanthe"
Jaahas, no mutta sen ainakin tiedän, että jos sun kanssa tradeen, niin lähetät samaan aikaan kuin minä, ellei erikseen sovittu.



Aivan niin xapanthe, mutta en edes aio lähettää sulle minkäänlaisia vaihtoehdotuksia tai kuunnella omiasi ENÄÄ, koska en ole vieläkään unohtanut, mitä teit/sanoit, kun viimeksi ehdotin sulle vaihtoa. (muistat varmaankin)
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa xapanthe

Parannus ehdotus
« Vastaus #17 : 20.02.05 - klo 17:32 »
En muistelen pieleen menneitä vanhoja tradeyrityksiä. Miksi kantaisin vihaa jostain joka ei minua voisi kiinnostaa? Jos joku koittaa saada käyttistä paskalla, niin yksinkertaisesti annan asian olla / unohdan sen.
xapan Have/want

Poissa karvapallo

Parannus ehdotus
« Vastaus #18 : 20.02.05 - klo 17:55 »
noh, idiootti mikä idiootti tämä dark knight, jos joku haluaa hänen kanssaan kortteja vaihdella niin onnea ja menestystä. Eipä mua oikeestaan paljoa kiinnosta

Poissa janne

jaa
« Vastaus #19 : 20.02.05 - klo 19:31 »
Lainaus käyttäjältä: "karvapallo"
noh, idiootti mikä idiootti tämä dark knight, jos joku haluaa hänen kanssaan kortteja vaihdella niin onnea ja menestystä. Eipä mua oikeestaan paljoa kiinnosta


Joo, sinä sitten varmaan luulet antavasi itsestäsi tämän topikin kautta todella hyvän kuvan, pässi.

Poissa jambo

Parannus ehdotus
« Vastaus #20 : 25.02.05 - klo 00:28 »
erittäin mukava ja raikas ilmapiiri täällä... typerä systeemi toi mustakin on, mut ei se mikään infinite-damage-combo ole. kyllä sen kanssa vaihdon voi tehdä, yks vaihto muiden joukossa.
Jos sul on kaks nakkia ja sä jaat ne kahtia, mitä sää saat?!

Poissa lesta

Parannus ehdotus
« Vastaus #21 : 25.02.05 - klo 00:48 »
miksei kaikki voi tradeta niinkuin muutkin tradevat.. toi on tollasta että "minä olen kaiken keskipiste ja vain sillä on merkitystä että minä saan laput aikaisemmin ettei minua kuseteta" pitäis luottaa ihmisiin aina samalla tavalla kun ne joutuu suhun luottamaan tässä tradessa, mun mielestä toi on ihan älytöntä. ite en vaivautuisi treidaamaan tollasen kanssa ja ihmettelen miksi muutkaan treidaavat, jos kaikki olisi tuollaisia niin ei syntyisi yhtä ainutta tradea aikaiseksi. joten ajatelkaa siis muutakin kuin pelkästään itseänne.

Poissa jambo

Parannus ehdotus
« Vastaus #22 : 25.02.05 - klo 01:03 »
hyvä pointti
Jos sul on kaks nakkia ja sä jaat ne kahtia, mitä sää saat?!

Poissa oltrak

Parannus ehdotus
« Vastaus #23 : 25.02.05 - klo 01:51 »
Hei tää on paras threadi ikinä. Jos kaikki tässä threadissa esitetyt hyvät pointit kerättäisiin yhteen läjään niin loppuisi tila koko MTFinlandilta. On se semmosta ja LOL ja tälleen.

Poissa xapanthe

Parannus ehdotus
« Vastaus #24 : 25.02.05 - klo 14:12 »
Aivan, tää on jo ihan puitu topikki. Vielä kerran sanon; Ne jotka haluavat olla vähän idiootteja ja laittavat topikkeihinsa idioottimaisia sääntöjä joista on vain itsellensä hyötyä, niin hävetkää, mutta valitettavasti niille ei voida tehä mitään, ellei sääntö oo joku aivan naurettava tai suomen lakien vastainen.

Esim. jos joku laittaa säännön "Minulla on oikeus ripata, ja kun rippaan, teillä ei ole oikeutta valittaa asiasta" tai "minulla on oikeus slow tradeta, mutta jos te slow tradeette, niin haluan siitä 1€ / päivä korvauksena."

Tuon kaltaiset säännöt on sellaisia joihin puututaan tosiaankin, mutta se siitä, antakaa jo olla. Ei täällä ole enää pointteja!
xapan Have/want

Poissa Dark Knight

hyvä idea
« Vastaus #25 : 26.02.05 - klo 17:12 »
Hyvä idea xapanthe. Voitaisiin saman tien tuhota koko topicci, jottei tällasta tarttis enää kattoo, hoh hoijaa.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa Juzam Djinn

Parannus ehdotus
« Vastaus #26 : 26.02.05 - klo 17:17 »
no lukitseminen on varmaan parempi vaihtoehto, onhan sitä joskus hauska lueskella näitä, ja sitten vielä sekin pointti että porukka joka käyttää näitä sääntöjä voi lukea viestit läpi ja miettiä onko se tarpeellista.

Poissa xapanthe

Parannus ehdotus
« Vastaus #27 : 28.02.05 - klo 11:29 »
Aivan, lukitseminen on vaihtoehto, ja jos joku haluaa nähdä esim. darkin postauksia tähän topikkiin, niin mites niitä lueskellaan jos on poistettu.

Homma on selvä ja odotellaan nyt vaan, että joku lukitsee.
xapan Have/want