Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290625 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa JackT

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4290 : 21.12.12 - klo 00:06 »
Eikö venäläisille tosissaan opeteta englantia. Mokomat kullannuput eivät ymmärrä Dotassa ainuttakaan englanninkielistä sanaa. Ja mitä sille maailmanlopullekin kävi?

Poissa Thalian

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4291 : 21.12.12 - klo 00:09 »
Eikö venäläisille tosissaan opeteta englantia.

Sanoisin, että suurelle osalle ei opeteta. Aivan kuten ei myöskään suuri osa mannereurooppalaisista osaa muita kieliä kuin omaa äidinkieltään. Suomalainen peruskoulu kolmen pakollisen kielen kanssa hämää pahasti, sillä suuressa osassa maailmaa jo kahden kielen osaaminen on melkoinen erikoisuus.

Poissa mork

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4292 : 21.12.12 - klo 00:21 »
ei se mailma loppunutkaan :(

Poissa Tervonaattori

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4293 : 21.12.12 - klo 02:15 »
ei se mailma loppunutkaan :(

Milloinkas sen pitäiskään tulla? Kun alkaa 21.12.2012, right? Eikös mayoilla tuo ala vasta vähän ajan päästä vai kuinka kujalla olen? :) (EDIT: Vielä on "toivoa")
« Viimeksi muokattu: 21.12.12 - klo 02:17 kirjoittanut Tervonaattori »

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4294 : 21.12.12 - klo 09:53 »
"höhöhö maailma ei loppunutkaan"

No ei. Kumma juttu.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4295 : 21.12.12 - klo 13:21 »
Tuli kutsu työhaastatteluun.

Vituttaa sen takia, että kyseessä on videohaastattelu. Saa itse tehdä videon omaan rauhalliseen tahtiin, mutta palautuspäivä on 26.12. Omistanko webcamia? En. Pitäisikö mun olla 24 tunnin päästä junassa matkalla joulunviettoon? Kyllä. HAsdfdsfadfafdsa rentouttavaa joulua.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4296 : 21.12.12 - klo 19:40 »
Steamin alennusmyynnit vituttaa. Ei niitä pelejä kuitenkaan ehdi pelaamaan, mutta ei malta olla ostamattakaan kun halvalla saa (Sulo Vilén -kompleksi).
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Assariah

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4297 : 22.12.12 - klo 04:05 »
Missclick moro cubessa ku oot just lyöny tiskii genesis waven 15:sta pakalla jokä sisältää emrakulin. Pitää ne oppirahat vissii joskus maksaa... :'(
On normaalia olla epänormaali mutta on epänormaalia olla normaali
Assariah Have/Want

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4298 : 22.12.12 - klo 06:45 »
Juna-wifi. Hieno palvelu, paitsi että sillä ei voi modottaa. Ja se pätkii ihan kuten kännykkänettikin.

Ja se, että oon noin 6 tunnin matka-ajasta saanut nukuttua sellaiset puolitoista.
« Viimeksi muokattu: 22.12.12 - klo 06:47 kirjoittanut Rancid- »
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Pepe

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4299 : 22.12.12 - klo 14:24 »
Ochoa special #11

Poissa Prenger

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4300 : 23.12.12 - klo 03:20 »
Naiset.
Voi tätä mielensäpahoittajien valtakuntaa. Mitä tapahtui kansalle joka ei itkeny turhasta ja pohti kokemaansa epäoikeudenmukaisuutta yksin pimeässä tai purki vihansa viikonloppuisin snägärin jonossa.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4301 : 23.12.12 - klo 15:47 »
Kylmä!

Lisää: olen tyytyväinen... vaikka en olisikaan joululahjoihin, mutta ne jotka annettiin minulle piilotettuina.. hitsi, olen iloinen niidenkin kanssa, mutta minua häiritsee kuinka keksirasian jokaisella sivulla on kohokuvanainen. Miehet olisivat olleet monta kertaa iloisempi tapaus siinä. Kenties. Mutta naisrasia. Minua melkein itkettää!
Haluan miehiä :'(
« Viimeksi muokattu: 24.12.12 - klo 01:58 kirjoittanut yeou »

Poissa Enterorrhexis

Re: Vitutusketju
« Vastaus #4302 : 23.12.12 - klo 17:04 »
Eukko!!
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa Prenger

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4303 : 24.12.12 - klo 12:18 »
Isoäiti kuoli tänään.. Hyvää joulua vaan.
Voi tätä mielensäpahoittajien valtakuntaa. Mitä tapahtui kansalle joka ei itkeny turhasta ja pohti kokemaansa epäoikeudenmukaisuutta yksin pimeässä tai purki vihansa viikonloppuisin snägärin jonossa.

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4304 : 24.12.12 - klo 14:29 »
Säilyykö filepihvi huoneenlämmössä 3-4h? Kaikki muut kylmäostokset osasin laittaa jääkaappiin... Vittu.

Poissa weaselface

Vitutusketju
« Vastaus #4305 : 24.12.12 - klo 14:47 »
Säilyykö filepihvi huoneenlämmössä 3-4h? Kaikki muut kylmäostokset osasin laittaa jääkaappiin... Vittu.

Säilyy.

Poissa Enterorrhexis

Re: Vitutusketju
« Vastaus #4306 : 24.12.12 - klo 14:59 »
Aneeminen joulu. Ei tunnu yhtään joululta kun muut on talosta lähteny vanhempien nurkkiin ja saa siellä masunsa täyteen kun minä poika istun kotona kynttelikön äärellä ja mietin miksei tapahdu mitään ja nälkäkin kurnii kun eihän niitä jouluruokia tarvi tänne kotiin olovana tehdä sit erikseen.

Ei enää koskaan näin paskaa joulua, kiitos.
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa Thalian

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4307 : 24.12.12 - klo 15:43 »
Säilyykö filepihvi huoneenlämmössä 3-4h?

Pihvihän otetaan melkein tuon verran aikaisemmin lämpiämään ennen paistoa, että olisi kyllä melkoista, jos se menisi siinä ajassa pilalle...

Poissa Masa88

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4308 : 24.12.12 - klo 22:50 »
Vituttaa, kun Jupu ei päässy Joulupukin kuumallelinjalle. Tämänkö takia katoin sen koko roskan melkein alusta loppuun? :D
Deck lists and tournament results are like guns and killing people. The fact that you managed to kill somebody isn't proof that your gun is the best.

Poissa AlmostLikeHuman

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4309 : 27.12.12 - klo 17:21 »
Vituttaa kun koko partis on ihan kuollut, kukaan ei postaa mitään järkevää (tai sitten mulla on vaan liikaa aikaa refreshata tota etusivua, mikä vituttaa myös), ja ainoa paikka johon jengi kirjottaa on joku vitun Vitutusketju!!1 Eikä jengi vastaa YV:hin vaikka ovat käyneet foorumilla. Joulu on sentään ohi, ettei se enää onneksi vituta.

Ps. Vituttaa tämmöinen ketju.
Whenever you feel sad, just remember that somewhere in this world there's an idiot pulling a door that says "PUSH".

Poissa Alesi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4310 : 29.12.12 - klo 16:31 »
Vituttaa, kun Jupu ei päässy Joulupukin kuumallelinjalle. Tämänkö takia katoin sen koko roskan melkein alusta loppuun? :D

ULOS!

Poissa mairou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4311 : 31.12.12 - klo 01:38 »
Läppäri, ei hiirtä, modo ptq ja dekkinä twini. Jokainen vihu tähän mennessä pakottanu kliksuttelemaan.

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4312 : 31.12.12 - klo 12:08 »
Ostin leimatun Flooded Strandin, sain leimatun Secluded Steppen. Innolla odotan myyjän vastausta.

Poissa Wintersmith

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The Guilds of Ravnica Will Destroy Each Other
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4313 : 31.12.12 - klo 15:49 »
Lähettämäni palaute:
"Hello

Some feedback on the cards I bought.

Ulamog, the Infinite Gyre has some damage on the front. Condition of the card is not near mint.

Also almost all the cards show some wear (white on the border), so your grading of the cards is a bit on the flattering side. They are all still playable, so that won't be a problem.

You also didn't have all the cards i ordered, mainly missing couple of Explores and Qasali Pridemage. I chose you, because you seemed to have most of the cards i needed available on one seller. I could have gotten most of these cards cheaper from other sellers, bit decided to use your services. Now i have to find some two commons and one uncommon from other sellers to get all the cards i need."

Poissa Tervonaattori

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4314 : 01.01.13 - klo 04:11 »
Koiran kanssa ulkona ja joku sankari heittää Thunder Kingin viereen... Vittu mikä ääliö!!
(EDIT: Huusin kyllä niin kovaa ja vihasesti ku lähtee ja alko talon ikkunoihin ilmestyä uteliaita naamoja)
« Viimeksi muokattu: 01.01.13 - klo 04:13 kirjoittanut Tervonaattori »

Poissa oblivion69

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4315 : 02.01.13 - klo 10:05 »
ei varsinaisesti vitutusta, mutta dailymtg server is too busy  :-'

Poissa luma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4316 : 02.01.13 - klo 13:21 »
 - EA Origin
 - SimCity, jonka saa Macille vain fyysisenä
 - Se, että Mac Minissä ei ole optista asemaa jolla tuon asentaisi
 - Se, että kuitenkin ostan sen SimCityn.

Poissa Corpseriuz

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4317 : 02.01.13 - klo 13:33 »
Flunssan sairastaminen näin lomalla vituttaa aivan älyttömästä! Neljäs päivä menossa jo eikä loppua näy voi prkl!

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4318 : 02.01.13 - klo 15:12 »
Ei kyllä korttien tilailu kannata, tulee väärässä kunnossa tai kastuneina  :'(

Poissa Samulai

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4319 : 02.01.13 - klo 18:09 »
Mikä vitun koulutettu gorilla näitä ajokaista.comin harjoituksia laatii?