Poromagia

Äänestys

Paljonko olet käyttänyt rahaa Magicceihin?

n. 0 - 50 euroa
4 (5.9%)
n. 50 - 150 euroa
7 (10.3%)
n. 150 - 300 euroa
18 (26.5%)
n. 300- 600 euroa
16 (23.5%)
n. 600 - 1000 euroa
5 (7.4%)
n. 1000+ euroa
18 (26.5%)

Äänestäjiä yhteensä: 68

Äänestys päättynyt: 18.08.04 - klo 18:30

Kirjoittaja Aihe: Paljonko olet käyttänyt rahaa Magiceihin?  (Luettu 12166 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kane

Paljonko olet käyttänyt rahaa Magiceihin?
« Vastaus #30 : 23.08.04 - klo 08:37 »
Totuus on, ettei ole tullut koskaan laskettua paljonko rahaa on mennyt. Varmasti enemmän kuin mitä kuvittelen. Vaikka olenkin lopettanut boostereiden oston, arviosin että vuosina 96-03 boostereihin on mennyt n. 2000 euroa. Irtokortteja on tullut ostettua (ja myös myytyä) vielä isommilla summilla. Tällä hetkellä arvioisin, että minulla on t1/1.5 korteissä kiinni katukauppahinnoilla varmaankin n. 3000 euroa.

Poissa Squirrelman

Paljonko olet käyttänyt rahaa Magiceihin?
« Vastaus #31 : 23.08.04 - klo 14:47 »
Lainaus käyttäjältä: "jkk"
Lainaus käyttäjältä: "Squirrelman"
Eipä niistä foileista vielä mitään tommoista hyötyä ole ollut. Ja vielä siihen jkk naureskeluun. Niin ainakin oman kokemukseni pohjelta kaiken maailman DCI ja perus foilit saa myytyä hyvään hintaan joillekkin foilihulluille jenkeille, Suomen tilanteesta en sano mitään.


Naureskelin jälleenmyyntihinnoilla mehustelulle kun kuitenkin eräs jälleenmyyntiyritys hiljattain puri omaan nilkkaan  :D  Mutta ehkäpä ei enempää siitä.

Itsehän olen myynyt runsain määrin DCI-foileja, esimerkiksi yhden 500 euron satsin kotimaiselle keräilijälle. En sitten tiedä myikö hän lappuset vielä voitolla eteenpäin.

Lainaus
Ja kyllä mua ainakin vähän hävettäisi pelata jotain 6th editionin Counterspellejä.


Mua hävettäis jos oisin vahingossa postannut jotain tuollaista julkiselle foorumille  :D

No okei. Ei nyt ehkä ihan hävettäisi, mutta kyllä nyt siitä jotain olisin valmis maksamaan että saisin ne vaihdettua mustareunaisii. Jos nyt kuvitellaan että niitä edes omistaisin ;)  Alkaa vähän pelottamaan. Tämähän alkaa jo muistuttaa themanadrain.comia kun ei uskalla mitään sanoa kun heti tulee noottia. :( Omistatko vielä paljon DCI foileja? Jos omistat niin voisin pistellä sulle listaa mitä tarvitsen ja ostaa sulta jos et karran iste niistä välitä ;)

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Paljonko olet käyttänyt rahaa Magiceihin?
« Vastaus #32 : 23.08.04 - klo 14:54 »
Lainaus käyttäjältä: "Squirrelman"

Omistatko vielä paljon DCI foileja? Jos omistat niin voisin pistellä sulle listaa mitä tarvitsen ja ostaa sulta jos et karran iste niistä välitä ;)


Onhan mulla vielä SM-kisojen ja parin GP:n saalisläjät jäljellä, ja ensi viikolla on MM-kisat josta varmaankin tulee jotain lisää. Kyllä minä olen niistä valmis luopumaan, kunhan hinnasta sovitaan.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa ilpo

jeah
« Vastaus #33 : 23.08.04 - klo 15:04 »
Minäkin olen kiinnostunut muutamista DCI foileista. Tässä lista tarvitsemistani foileista:

3 Intuition
1 Balance
1 Swords to Plowshares

Jos omistat noista mitään ja olet halukas myymään ne, kerro ihmeessä.
Lainaus käyttäjältä: nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.

Poissa xapanthe

Paljonko olet käyttänyt rahaa Magiceihin?
« Vastaus #34 : 23.08.04 - klo 17:32 »
Tämä ei ole oikea paikka replytellä ostolistaa ;)
xapan Have/want

Poissa Maaku83

Paljonko olet käyttänyt rahaa Magiceihin?
« Vastaus #35 : 26.08.04 - klo 10:50 »
Ktuluu kirjoitti:

Foilit kasvattaa vaan sun virtuaalipenistä.

Jos tuo pitää paikkaansa ni sehän on vaan hyvä asia.. kellekkään miehelle ei tee muutama lisäsentti pahaa :D. Muijanikin on kysellyt monta kertaa että "milloinkohan sustakin kasvaa Mies" foilien avulla teoriassa minustakin voisi tulla mies isolla M:llä. Voisin vaikka ostaa 4x foilattua Ravageria lisää koska vielä puuttuu muutama sentti päämäärästäni ;) . Kiitoksia Ktuluu tästä neuvosta.. Perheeni elämänlaatu parani takiasi huomattavasti.



http://www.mtfinland.com/forums/viewtopic.php?t=1474

Poissa mordere

Paljonko olet käyttänyt rahaa Magiceihin?
« Vastaus #36 : 26.08.04 - klo 11:23 »
Virtuaalipenis. Tämän takia naiset ei pelaile pahemmin mtg. Ihan liian sovinistista porukkaa. :D

En minä ole ikuna ostanut kuin vissiin neljä boosteria. Kiitos naisellisten avujen, aika halvalla pääsee.  ;) Ja empä minä ole pelannutkaan kovin pitkään. Alle puoli vuotta yhtäkaikki
Find me @quake.net #moraalipiru
http://www.walma.cjb.net Potter + yaoi. Yahyah.

Poissa xapanthe

Paljonko olet käyttänyt rahaa Magiceihin?
« Vastaus #37 : 26.08.04 - klo 11:54 »
Muistakaa lapset, mitä nopeempaa lataatte, sitä isompi penis teillä on!

 o_O
xapan Have/want

Poissa Tonzza

Paljonko olet käyttänyt rahaa Magiceihin?
« Vastaus #38 : 26.08.04 - klo 12:26 »
Lainaus
maaku83 kirjoitti:

Jos tuo pitää paikkaansa ni sehän on vaan hyvä asia.. kellekkään miehelle ei tee muutama lisäsentti pahaa :D. Muijanikin on kysellyt monta kertaa että "milloinkohan sustakin kasvaa Mies" foilien avulla teoriassa minustakin voisi tulla mies isolla M:llä. Voisin vaikka ostaa 4x foilattua Ravageria lisää koska vielä puuttuu muutama sentti päämäärästäni ;) . Kiitoksia Ktuluu tästä neuvosta.. Perheeni elämänlaatu parani takiasi huomattavasti.



Kiitos kun jaoit tiedon kanssamme O.o
"-Watch out! Here comes the ultimate nightmare!
-What are you talking about ? That's Morphling.
-Exactly."