Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Mitä mangaa luet ja animea katsot?  (Luettu 65147 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Anssi

Vs: Mitä mangaa luet ja animea katsot?
« Vastaus #240 : 11.02.15 - klo 21:50 »
Koska enemmistö tasokkaista mangoista on jo tullut luettua, oon pitkälti siirtynyt korealaisiin web-manhwoihin (aka. "webtoon"), jotka on muutenkin mun mielestä monipuolisempia ja luovempia kuin mangat. Esim:

http://www.webtoons.com/

Tower of God
Noblesse
Annarasumanara
Dr. Frost
Dice
Girls of the Wild's
Kubera
Can't Hear Can't See but love
Dear only you don't know

Ainoat manga-sarjat jota seuraan atm:

Akagi
Kaigi
Kingdom
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Mitä mangaa luet ja animea katsot?
« Vastaus #241 : 11.02.15 - klo 22:28 »
Ylitse muiden on kuitenkin Berserk. Sääli että siitä ei ole tehty jatkoa :(

Berserkkiä on tullut kolme leffaa, jotka käsittelee vähän ripeämmin & kutistetummin saman mitä sarja. Huhuissa myös on, että tulee vielä kolme leffaa, jotka käsittelevät sitten uudempaa matskua, mutta samaa on supateltu jo jonkin aikaa. Ehkä tekijät käyttävät ajan viimeistelyyn, sillä edelliset tulivat 2012-2013 ja animet tunnetusti työstetään hi-taaaaa-ssssss-ti. Tarkastelulistalla pyörineet hetken, en ole vain saanut vielä suoritetuksi.

Kingdom-anime on ollut minusta mielenkiintoinen. Tuotantoarvot ovat kohonneet kausien edetessä huimasti ja kakkoskaudella päätähuimaavan kauhean paska CGI-helvetti ja silmäripuli on sekä kehittynyt siedettäväksi (välillä hyväksi) että vähentynyt. Ei jumalauta, että teki tiukkaa päästä ensimmäisistä jaksoista ohi, mutta onneksi oli sen väärti, sillä tarina on hyvä (ainakin tähän mennessä mitä nyt päähahmo aika ajoin vituttaa). Manga on kuulemma erinomainen, mutta itse en kykene näitä lukemaan näytöltä eikä tila/pätäkkä riitä paperiin.