Poromagia

Äänestys

Kuinka monta kertaa olet nähnyt naisen pelaavan MTG:tä?

en kertaakaan
66 (46.8%)
kerran
27 (19.1%)
useammin
48 (34%)

Äänestäjiä yhteensä: 137

Äänestys päättynyt: 14.12.03 - klo 19:52

Kirjoittaja Aihe: Kauniimman sukupuolen MTG  (Luettu 16752 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Squirrelman

Kauniimman sukupuolen MTG
« : 14.12.03 - klo 19:52 »
Ihan tämmöinen kysymys, että kuinka usein olet nähnyt naisen/tytön pelaavan MTG:tä? ITse en ole sitä 5-vuotisen pelailuni aikan nähnyt kertaakaan. Vastailkaa.

Poissa Rage

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #1 : 15.12.03 - klo 16:12 »
sama juttu minulla, mutta olen kyllä nähnyt yhden naispuolisen tuomarin  o_O

Poissa Kivenkantaja

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #2 : 15.12.03 - klo 16:16 »
Koulussa taitaa olla pari-kolme naispelaajaa.

Poissa DogMeat

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #3 : 15.12.03 - klo 18:16 »
Hups, vastasin väärään.. Unohdin kaverin siskon ja sen kaveri jengin jossa pelataan vakituisesti. Niil on ihan hemmetisti lappusia  :D

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #4 : 23.02.04 - klo 18:51 »
Lainaus käyttäjältä: "Rage"
sama juttu minulla, mutta olen kyllä nähnyt yhden naispuolisen tuomarin  o_O


Hemmetti, mut on nähty.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa xapanthe

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #5 : 23.02.04 - klo 18:57 »
kyllähän näitä kauniimmansukupuolen pelaajia näkyy vähän väliä.
xapan Have/want

Poissa DogMeat

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #6 : 23.02.04 - klo 23:56 »
Juu, ensimmäinen (?) nainen täälläkin ilmeisesti, mikäli jkk:n kommentti pitää paikkansa  :D

Noh.. aiemmin kommentoin et se yks kaverin sisko ja sen tiimi pelas, nyt ne lopetti ja se toinen myi joku 800 lappusta 10 eurolla...varmaan raretki meni siel...Holy Dogs..

Poissa xapanthe

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #7 : 24.02.04 - klo 13:58 »
Eipä näköjään jaksanut enää tätäkään peliä kun noin halvalla myi  o_O
xapan Have/want

Poissa Soca

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #8 : 26.02.04 - klo 00:51 »
Ropeconissa näin kerran yhen casualin pelaajan ja sit kaverin sisko osaa kyl säännöt, mutta mutta..  Oisha noit kyl kiva nähdä enemmänkin  :/

Poissa xapanthe

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #9 : 26.02.04 - klo 08:05 »
On se kyl vähän ihmeellistä, tai no ihmeellistä, mutta ainakin kummalista katottavaa kun naiset pelaavat MTG :/
xapan Have/want

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #10 : 26.02.04 - klo 09:38 »
Lainaus käyttäjältä: "DogMeat"
Juu, ensimmäinen (?) nainen täälläkin ilmeisesti, mikäli jkk:n kommentti pitää paikkansa  :D



Ei huolta, en tullut jäädäkseni.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa xapanthe

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #11 : 26.02.04 - klo 11:04 »
Jaah, no eläs nyt heti karkuun lähe  :D  :D
xapan Have/want

Poissa turtti

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #12 : 06.03.04 - klo 20:41 »
xapanthe on jo pokaamas heti :P ite en oo kyl nähny yhtää ..

Poissa jannu1

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #13 : 07.04.04 - klo 14:33 »
MTG on nörttien / wnb nörttien homaa  :D  :D

Poissa Rage

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #14 : 07.04.04 - klo 17:02 »
mä oon nähny jopa kaks.... ei ne kyllä kovin hehkeitä olleet :D

Poissa mordere

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #15 : 26.08.04 - klo 09:44 »
morde pelaa ^^ Ja joskus jopa voittaa :o, mutta turha kuvitellakkaan että minnekkään turnajaisiin änkeäisi. Eihän sitä naisten lompakko kestä kun pitää kaikkea muuta tarpeellista ostaa, kuten esimerkiksi kerran kuussa vaivaavat systeemit tulee kalliiksi vuoden mittaan,..ja vaatteita,..ja kauneudenhoito tuotteta...öö.

Mjuu, en minä tuota usko itekkään. Omapahan on vikanne kun olette niin sisäänpäin kääntyneitä ja keskittyneitä aina kun pelaatte. Ei siihen uskalla ängetä. Ja kaipa se nyt vain mielletään vähän samaan klubiin kuin pokemon kortit. Tai näin minä ainakin olen ymmärtänyt kun tuttujen kanssa on jutustanut.

Yksi kaveri pelaa, tyttö sekin. Ihan nättejä me ollaan molemmat. Nii.  :D
Find me @quake.net #moraalipiru
http://www.walma.cjb.net Potter + yaoi. Yahyah.

Poissa Farseer

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #16 : 26.08.04 - klo 20:39 »
Erään tuomarittaren poislaskien olen nähnyt tasan yhden tytön pelaavan. Tämän harvinaisuuden tapasin kerran shopilla ja pelasinkin pari peliä häntä vastaan. Siihenpä ne tapaamani magiciä pelaavat naisihmiset jäävätkin, lisääkin saisi olla oikein mielellään :)
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa kane

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #17 : 26.08.04 - klo 23:10 »
No ei tullut mieleeni kuin 4 naispelaajaa, joista tosin 2 on jo entisiä. Nämä lopettaneet aloittivat miehensä kanssa yhtä aikaa. Toinen lopetti pelaamisen avoeron myötä, toisen mies puolestaan myi perheen kaikki laput pois... kolmas naispelaaja onkin oma vaimoni, joka on pelannut vuodesta 96 alkaen.

Heh, 5-vuotiaalla tyttärelläni tosin on oma pieni mtg-kansionsa (alkoi himoita commoneitani jo yhden vuoden iässä). Veikkaisin, että hänestä tulee magicin pelaaja aikanaan.

Poissa Maaku83

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #18 : 27.08.04 - klo 09:04 »
Heh, Munkin pikku prinsessalla on oma pikku kansio mutta tällä hetkellä commonit tuntuvat menevän mielummin suuhun kuin kansioon :D. Tyttöni on oppinut juuri mönkimään ja magicit ovat TÄLLÄ hetkellä lattian tasossa tietokone pöydän alla. Jokakerta kun pikkuisenkin silmä välttää niin tyttö mönkäsee kansioita ihastelemaan ja maistelemaan miltä kansiot maistuu.. Siinä sitten yrittää sanoa että "ei saa mennä isin kansioille" mutta tyttö vaan naureskelee ja entistä vauhikkaammin mönkii kohti ultimaalista suunnitelmaansa. En tiedä mikä siinä on mutta jotenkin ne kansiot vain vetää puoleensa. Elikäs ostetaan kassakaappi, halvalla.


http://www.mtfinland.com/forums/viewtopic.php?t=1474

Poissa DogMeat

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #19 : 27.08.04 - klo 09:48 »
Maaku, ainakin tyttösi on tajunnut commoneiden oikean arvon  :D

Poissa Maaku83

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #20 : 27.08.04 - klo 13:07 »
:D

Poissa Dilraen

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #21 : 27.08.04 - klo 19:23 »
Yhden naisen olen nähnyt pelaavan magiceillä: minä itse.

No, satun asumaan todella pienellä paikkakunnalla, eivätkä useimmat naispuoliset ystäväni edes ole kuulleet koko korteista (ellen minä niillä olisi pelannut.) Yleensä saan kamuiltani aika tylyn mielipiteen korteillapeluustani, mutta enpähän siitä kovastikaan välitä. Olen oikein iloinen että voin lisätä magiceillä pelaamisen harrastuksieni joukkoon.

Onneksi täällä pienessä tuppukylässä asuu kuitenkin pari poikaa joista saan pelikavereita. Ilman heitä pääsisin pelaamaan vain muutaman kerran vuodessa. Turnauksiinkaan kun ei kehtaa mennä...
DRAGONS!

Poissa xapanthe

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #22 : 27.08.04 - klo 21:09 »
Se on kyllä aika totta, että kaverit saattavat suhtautua tylysti. Minulla on muutama kaveri, jotka suhtautuvat suurinpiirtein näin: "Jätkä pelaa pokemonkorteilla !!! hahahah!"

Mutta eipähän se minua haittaa. Jotkut naispuoliset henkilöt myös katsovat harrastustani lapsellisella silmällä.

Mutta tietysti miesten on helpompi saada saman sukupuolen hyväksyntää korteille kuin naisten. Uskoisin ainakin näin.
xapan Have/want

Poissa Squirrelman

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #23 : 27.08.04 - klo 21:43 »
Suurin syy siihen miksi naiset ei juurikaan pelaa on mielestäni varmaan se, että he eivät välttämättä jaksa paneuta tämmöiseen turhanpäiväisyyteen, me miehet taas olemme sen verran lapsellisia että meiltä se luonnistuu.

Poissa xapanthe

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #24 : 27.08.04 - klo 21:46 »
Sitäpä juuri, me ja meidän sotaleikkimme todistaa sen ;)

Naiset juoruavat ja meikkaavat.
xapan Have/want

Poissa mordere

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #25 : 28.08.04 - klo 09:57 »
*mönkii lankoja pitkin kuristamaan xapanthen* Yleistää saa mutta tuo sattui  :(  :/  :D
Find me @quake.net #moraalipiru
http://www.walma.cjb.net Potter + yaoi. Yahyah.

Poissa DogMeat

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #26 : 28.08.04 - klo 11:37 »
Pakko kyllä sanoa että tuo on aivan totta. Naiset harvemmin kiinnostuvat tämän kaltaisista aktiviteeteistä tai muustakaan suht typerästä hommasta, kuten airsoftauksesta. (Ei, en hauku ny tuota, se oli vain esimerkki ja olen itsekkin tehnyt sitä, mutta vanhemmat kielsi kun sanoi sitä vaaralliseksi :P)

Naiset kun leikkivät ensin nukkekodilla lapsuudessansa (ja äijät warhammereilla niiden siaan) ja sitten alkavat enemmän vain juttelemaan jne...öö... eli juoruamaaan ja meikkaamaan kuten xapanthe sanoi, koska nykään täytyy aina olla kaunis ja bla bla :P

Ei nyt jaksa kirjoitella tähän aikaa aamusta tarkemmin... Ajatus toivonmukaan tuli perille kaikille jotka jaksavat tämän lukea :)

Poissa xapanthe

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #27 : 28.08.04 - klo 12:23 »
Airsoft vaarallista ;) ? Jo on kummat vanhemmat, mitä vaarallista siinä on? Samoja loukkaantumisia siinä käy kuin esim. suunnistuksessa, joka tapahtuu metsässä kuten yleensä airsoftikin.

Silmät pysytvät ehjänä niin kauan kun jaksaa noudattaa yleisiä turvaohjeita.
xapan Have/want

Poissa DogMeat

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #28 : 28.08.04 - klo 13:25 »
Joo, ne on vähän vainoharhaisia... Kerran aiemmin ne valitti Warhammereista, sitten ne valitti siitä Airsoftauksesta. Tuon jälkeen tuli valitusta taas MtG korteista (vain kuolleen ruumiini yli luovun niistä)... Ja tietokoneesta ne on aina valitellut. O_o

Huoh, ihmisten ei anneta pitää harrastuksiansa... :S

EDIT: alkaa jo mennä aika offtopiciksi, mutta eipä se minua haittaa :)
EDIT2: Niin, ne on ilmeisesti lukenu hesarista liikaa kun jotkut o modannu airsoft aseita liikaa ja ampunu ilmastointi reikiä toisiinsa muutaman.
EDIT3: Valittaahan ne musiikistakin kokoajan
EDIT4: Vois opetella ajattelee kokonaisuuksina, eikä osasina O_O

Poissa UCA

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #29 : 29.08.04 - klo 13:15 »
Vaimo pelaa, paremmin kuin minä...