Poromagia

Äänestys

8. Edikan ulkonäkö on:

Parempi kuin vanha!
22 (23.9%)
Kyllä sitä sietää, jos on pakko.
46 (50%)
Hirveä, en osta näitä enää.
24 (26.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 90

Äänestys päättynyt: 24.10.03 - klo 13:21

Kirjoittaja Aihe: 8. Edikan ulkonäkö  (Luettu 15017 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa PuuroGolem

8. Edikan ulkonäkö
« : 24.10.03 - klo 13:21 »
Aihe josta on keskusteltu paljon, ennen ja julkaisun aikana. Mielestäni on kuitenkin parempi, että tätä kysytään vasta, kun julkaisusta on jo jonkin aikaa. Tämä siitä syystä, että ihmiset ovat ehtineet muodostaa puolueettoman mielipiteen ulkonäöstä (Ihmisellehän on ominaista vastustaa kaikkea uutta mikä tuo muutoksia mukanaan.)

Poissa janne

onhan nekin kortteja...
« Vastaus #1 : 25.10.03 - klo 04:29 »
8th korttejen foilaus on hienompi kuin aiemmin, mutta muuten kortit näyttävät aika rumiltä. ei basic landiin tarvisi kirjoittaa "basic land - forest". kaikkihan tietävät, että basic landeja on viisi ja ne ovat: forest, mountain, swamp, plains ja forest (nyt ainakin tietävät).

ei tuollaisia kyllä mielellään pelaa, mutta pakko mikä pakko.

Poissa DogMeat

8. Edikan ulkonäkö
« Vastaus #2 : 25.10.03 - klo 10:26 »
Jaa jaa, eikös homma ole niin että ne Snow Covered maat on myös basic landeja (niin kuulin ainakin), mutta niissä ei tietenkään lukenut että ne on basic landei ja suurinosa ei tiedäkkään sitä kai ? Ja kyllä minun mieleste tämä uusi ulkonäkö on parempi koska se on siistimpi ja selvempi jotenkin minun silmääni.

Poissa janne

juuh
« Vastaus #3 : 25.10.03 - klo 11:13 »
kyllähän nuo snow-covered landit on basic landeja ja sitä ei luultavasti kaikki tiedä, koska ne ovat ice agesta joka on aika vanha sarja joten aloittelijat eivät taatusti tiedä niistä mitään.

myös yksi huono puoli niissä on, että valkoisia ja artifacteja ei oikeen erota toisistaan. artifactien reunat saisivat olla sellaiset ruskeat kuten aiemminkin, mutta nyt ne on tuollaiset harmaat ja jos pikaisesti vain selaa läpi buusterin jonka on ostanut, saattaa luulla artifacteja valkoisiksi ja toisin päin.

onneksi mirrodinissa ja 8th ei oo vielä oikeen hyviä kortteja niin eipä se haittaa vaikka kortit rumilta näyttää. sitten ku tulee hyviä kortteja niin sitten se haittaa.

Poissa PuuroGolem

Kun
« Vastaus #4 : 25.10.03 - klo 13:05 »
Kun mä vertaan vanhoja  (w)  niin kyllä uudet on huomattavasti hienompia, mielestäni myös (s) on parantunut. Jotenkin olisin toivonut  (f)  olevan "tummempi". Artifactin ja valkoisen eroista en tiedä yhtään mitään, voi olla että mulla on jo artifacteja mutta ne on varmaan kaikki tuolla valkosten korttejen kassassa  :D.  (g) "snakeleather" ulkonäkö on kanssa jees, ehkä vähän tummempi kans ois ollut poikaa.

Poissa Phyrexian

8. Edikan ulkonäkö
« Vastaus #5 : 25.10.03 - klo 13:39 »
Tuohon vanhaan ulkonäköön on vuosien varrella niin kiintynyt et 8th editioinin kortit on kuin pelais pokemonia... Itse en oo vielä kerenny sarjaa hankkia mutta kuvia on tullu katseltua ja ainakin ensimmäisellä kerralla meinas sydän pysähtyä. Mutta koitamme pärjäillä...

Poissa Andromes

8. Edikan ulkonäkö
« Vastaus #6 : 25.10.03 - klo 13:46 »
olen sitä mieltä että vanhat oli paljon parempia , koska nuo jo rupee muistuttamaan pokemon kortteja ,mutta kaikki foili kortit on siinä tosi hienoja
pakko yrittää pärjäillä vaikka en pidäkään niitten ulkonäöstä  :(

Poissa PuuroGolem

Heh
« Vastaus #7 : 25.10.03 - klo 13:50 »
Ette kyllä usko tätä..mutta mun mielestä vanhat foilit oli hienompia  :)

Poissa Rage

8. Edikan ulkonäkö
« Vastaus #8 : 25.10.03 - klo 14:04 »
alussa kyllä olin sitä mieltä että hyi helvetti minkä näköisiä nää on mutta sitten kun ostin pari 8th boosteria niin älysynkin ettei nämä nyt niin kauheita ole ja huomasin myös että 8th korttien kuvat ovat hienompia...
tosiaankin 8th foilit ovat minun mielestäni hienomman näköisiä kuin noissa vanhoissa sarjoissa, koska Žkuvatkin ovat foilattuja kun ennen oli vaan pelkät reunat kiiltäviä.

Poissa Haraw

8. Edikan ulkonäkö
« Vastaus #9 : 31.10.03 - klo 21:02 »
No jaa, aluksi kun katoin niitä kortteja vilauksella, ne näytti hienoilta.
Sitten sain käsiini kaverini 8th kortin, niin..  :o  - ainakin landit.
Mutta onhan ne ihan hienoja  8)

Poissa DogMeat

8. Edikan ulkonäkö
« Vastaus #10 : 02.11.03 - klo 02:09 »
Mä taas tykkään näistä uusista kuvista ainakin. Ja olen PuuroGolemin kanssa
samaa mieltä siitä että entiset foilatut oli hienompia kuin nämä uudet. Ei niitä hienoja kuvia tarvi sotke kiillolla  :D

Poissa xapanthe

8. Edikan ulkonäkö
« Vastaus #11 : 07.11.03 - klo 09:56 »
Mirrodin ja 8th ovat rumia, mutta hyvien korttien takia esim Mirrodiniä kestää juuri ja juuri, mutta 8th saa pysyä kaukana minusta! o_O
xapan Have/want

Poissa Kuuker

8. Edikan ulkonäkö
« Vastaus #12 : 10.11.03 - klo 22:15 »
Typerännäköset reunat, typerännäköset tekstit (just tyyliin basic land - forest).. foilit ovat jotkut ihan nättejä, jotkut menee jotenkin yli. Itse pidän 10 kertaa enemmin vanhasta.

Poissa Fieldy

8. Edikan ulkonäkö
« Vastaus #13 : 16.11.03 - klo 17:50 »
Valkoisen ja artifactin ero on aivan liian vähäinen.Huonossa valaistuksessa :D ei erota toisistaan ennen kun lukee tekstin.Basic ländien "Basic land-swamp" teksti aivan lapsellinen.Foilit koreita mutta eivät pelasta uutta grafiikkaa.Vanha oli jonkin verran parempi.

Poissa kreizi

8. Edikan ulkonäkö
« Vastaus #14 : 23.11.03 - klo 12:06 »
Hyi ..ttu ne on ihan hirveen näkösiä, hyvä et kehtaa ostaa enää buusterii/sitten pelata. HYI! Wizard haukkuu itekki niitä! :(
800 Mhz P-III
Riva TNT 2 M64
128Mt RAM

Poissa Decrepify

8. Edikan ulkonäkö
« Vastaus #15 : 30.11.03 - klo 14:46 »
Täysin surkea. Tulee mieleen digimonkortit kun pitää näkövammaisille painaa tekstit ja manacostit vaaleammalle pohjalle. Pitäisi ampua se joka keksi tehdä ton. Kaikista surkeimmalta näyttää 8th edikan swampit (valkoreunaisia ja digimon ulkoasulla).

No kumminkin pakko kestää jos haluaa turnauksissa pärjätä.
Ea, Lord of the MÄ

Poissa Vega

8. Edikan ulkonäkö
« Vastaus #16 : 02.12.03 - klo 17:26 »
Kaikki näköjään pelaa digimoneilla kanssa kun niistä on paljon puhetta. Tuota itse kyllä pidän uusimmista korteista enemmän, niitten  synkemmän grafiikan takia. Esim. moni monsu on vähän villimmän näköinen kuin vanhempi versio samasta veitikasta.

Uusin mirrodin saa kiitoksen omaperäisyydestään. Monsut on tosi härön näköisiä mikä tekee siitä hauskan näköisen.

Poissa xapanthe

8. Edikan ulkonäkö
« Vastaus #17 : 09.12.03 - klo 13:32 »
8th edikan ulkonäkö on hirveä mutta se on kai sitten kestettävä, koska Mirrodini oli sitten toinen joka sisälsi tuon ruman ulkonäön, joten tulevaisuudessakin sarjat tulevat sen sisältämään
xapan Have/want

Poissa Nesaja

Eih
« Vastaus #18 : 20.01.04 - klo 20:00 »
Inhoan 8th Edition ja uudempia kortteja. Liikaa pokemon- korttien näköisiä. Olen ostanut tasan 2 8th buusteria enkä ole aikeissa ostaa yhtään enempää.
Those who fear darkness have never seen what light can do.

Poissa untrusted

8. Edikan ulkonäkö
« Vastaus #19 : 20.01.04 - klo 21:25 »
Minulle tuolla ulkonäöllä ei ole oikeastaan mitään väliä (paitsi että 8th editionissa, mirrodinissa ja darksteelissa artifaktiit oli aluksi vaikea erottaa valkoisista). Kortissa oleellista on teksti ja kuva.

Ja käyttääkö joku oikeasti valkoreunaisia basic landeja (muita kuin unlimitedin tai revisedin)? :)
h/w: http://www.mtfinland.com/forums/viewtopic.php?t=145, vastaukset minun topicciini

Poissa untrusted

8. Edikan ulkonäkö
« Vastaus #20 : 20.01.04 - klo 21:28 »
jatkoa vouhakkeille: se, että maissa lukee se "basic land", johtuu ihan sääntösyistä. moni juttu selkeytyi mukavasti.
h/w: http://www.mtfinland.com/forums/viewtopic.php?t=145, vastaukset minun topicciini

Poissa xapanthe

8. Edikan ulkonäkö
« Vastaus #21 : 21.01.04 - klo 08:58 »
Pässikin tietää ilman mitään erikoismainintaa landeissä. että basic landit ovat: Island, Swamp, Mountain, Forest ja Plains
xapan Have/want

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
8. Edikan ulkonäkö
« Vastaus #22 : 21.01.04 - klo 09:38 »
Ilmeisesti pässi ei sitä tiennyt. Harvemmat pässit sensijaan tietävät että Snow-Covered ländit ovat myös basic ländejä. Juuri tällaisissa tapauksissa tuo Basic Land teksti helpottaa asioita.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa xapanthe

8. Edikan ulkonäkö
« Vastaus #23 : 21.01.04 - klo 09:53 »
IA:sa ei lukenut basic landiä, joten ei mitään hyötyä enää, eikä kukaan käytä snow-coveredeja
xapan Have/want

Poissa DogMeat

8. Edikan ulkonäkö
« Vastaus #24 : 21.01.04 - klo 17:38 »
Jaha, no jos niitä ei käytetä nii voitte heittää mulle ne. No ette kuitenkaan luovu... Et kai niitä käytetäänkin sitten. Ellei ne ole sitten seinälle ripustettuja tauluja  :D

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
8. Edikan ulkonäkö
« Vastaus #25 : 22.01.04 - klo 10:24 »
Tuo Snow-Covered vertaus olikin lähinnä tulevaisuutta varten, eihän sitä tiedä koska tulee vaikka seuraavat vastaavat ländit...
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa xapanthe

8. Edikan ulkonäkö
« Vastaus #26 : 23.01.04 - klo 12:47 »
Juu no, mutta  8th on ruma. Siitä ei pääse mihinkään.
xapan Have/want

Poissa turtti

Re: onhan nekin kortteja...
« Vastaus #27 : 14.04.04 - klo 17:10 »
Lainaus käyttäjältä: "janne"
8th korttejen foilaus on hienompi kuin aiemmin, mutta muuten kortit näyttävät aika rumiltä. ei basic landiin tarvisi kirjoittaa "basic land - forest". kaikkihan tietävät, että basic landeja on viisi ja ne ovat: forest, mountain, swamp, plains ja forest (nyt ainakin tietävät).

ei tuollaisia kyllä mielellään pelaa, mutta pakko mikä pakko.[/qu

Haha.. kyllähän kaikki sen tietää, että basic landit ovat forest, mountain swamp, plains ja uudestaan forest. islandhan tunnetaan nonbasicländina.. :D

Poissa Naama

8. Edikan ulkonäkö
« Vastaus #28 : 21.04.04 - klo 23:04 »
ne on rumia ku sian arse. silmät menee ku 8e:n kortteja kattoo.
http://www.mtfinland.com/~mtf/forums/viewtopic.php?t=1246


Entdecken Sie Deutschland auf Fahrten durch die Regionen, lassen Sie sich mitreißen
vom spannenden Treiben der Großstädte.

Poissa dsgds

Re: onhan nekin kortteja...
« Vastaus #29 : 04.05.04 - klo 13:09 »
8 edikassa on joitain kortteja ällistyttävän hienoja esim landit. ostin n 8kk sitten 8 edition boxin enkä ollut pettynyt niiden ulko näköön ollenkaan
i am kind a SUPER SAYIAN