Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Pimp my... kansio?  (Luettu 2085 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Karjanvarastaja

Pimp my... kansio?
« : 19.05.08 - klo 16:15 »
Apina lukee ->

Kun kerran pimppaus on pop eikä enää korni, niin kuinkas te yritätte pysyä ajan mukana?
Löytyykö hehkeitä helmiä ja glitteriä vai kuohkeaa kasari-ilmettä ylipirtein pastellivärein? Kymysys kuuluukin, minkälainen kansiosi on? Käytätkö aikaasi sen koristeluun, puhdistatko sen viikottain, puunaatko puhtaaksi kakaroiden kosketteluista seuraavista eritteistä vai tumpaatko siihen tupakan ja annat sen lojua kusisessa nurkassa kuin äpärän, jota kukaan ei halua?

Itse olen viehtynyt ja ikään katsoen epänormaalin viriilisti suorastaan hurahtanut Hesarissa ja paikallispaskalehdessä julkaistuihin Fingerporeihin. Revittelen silloin tällöin parhaat palat ja teippaan ne siniseen kansiooni sopiviin kohtiin ja naureskelen idioottimaisuuksille. Kädelliset taitoni (haa se puhuu runkkauksesta... eiku) ovat alimmalta sivistyksen tasolta, josta johtuen teippaukset ovat päin vittua ja lopputulos on huonoudessaan sitä täydellisintä minua.
Työ on vielä kesken ja jatkan teippausurakkaa, kunhan olen kerännyt vielä semmoiset tusinan strippiä. Tämän jälkeen sivut loppuvat, mutta ainahan voi sitä väliin pistää paperia, joihin ynnätä lisää sarjiksia.

Tähän kohtaan ylpeänä voin huomauttaa, että uusittu kansion ulkoasu on karkoittanut ainakin kolme selaajaa sen luota. Työni on jo keskeneräisenä puolivalmis :)
Kuvaa en pistä, koska mikään muu kuin IRL 3-D kokemus ei tee oikeutta tekeleelleni.

Apina vastaa ->

Hyvä apina.
« Viimeksi muokattu: 19.05.08 - klo 19:19 kirjoittanut Karjanvarastaja »

Poissa lithium

Vs: Pimp my... kansio?
« Vastaus #1 : 19.05.08 - klo 17:05 »
Tuli muuten palomuurihälytys tämän sivun aukaistuani...ettet vain pimpannut myös sivustoa?

Itse ajattelin lyödä kansion täyteen tarroja ja muuta roskaa. Ehkä myös tussilla jotain piirrellä, sisältö on niin heikko että täytyy jotain mielenkiintoista sinne saada :) Megadethin tarran länttäsin jo dekkiboksiin.

Btw, fingerpori on parhautta. http://angelos.pp.fi/fingerpori%20-%20jeesus.jpg

Poissa ilpo

Vs: Pimp my... kansio?
« Vastaus #2 : 19.05.08 - klo 19:29 »
Reissujen antia:



Piirtäjät:

Alan Pollack
Jim Murray
Rebecca Guay
Paolo Parente
Lainaus käyttäjältä: nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.