Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Time Spiralin Prereleaset, minne ihmiset menevät?  (Luettu 4560 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Anssi

Ajattelin, että ihmiset voisivat olla uteliaita tietämään, mihin ihmiset menevät, joten tälläisen. Itse olen nyt tulevana launtaina Helsingin Fantasiapeleissä, sunnuntaina Safe Havenissa.





Edit: Olisihan se äänestys ihan kiva, mutta
a) -en osaa editoida topicciin äänestystä, modet tehköön jos haluavat.
b) -vaihtoehtoja hiukan liikaa.
« Viimeksi muokattu: 20.09.06 - klo 17:22 kirjoittanut Andar »
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Fumba

Vs: Time Spiralin Prereleaset, minne ihmiset menevät?
« Vastaus #1 : 20.09.06 - klo 15:22 »
Joensuun Fantasiapeleihin.

Poissa ViUe

Vs: Time Spiralin Prereleaset, minne ihmiset menevät?
« Vastaus #2 : 20.09.06 - klo 15:23 »
Hervannan vapaa-aikakeskukseen 23.päivä

Poissa Nastaboi

Vs: Time Spiralin Prereleaset, minne ihmiset menevät?
« Vastaus #3 : 20.09.06 - klo 15:27 »
La 30.9. Safe Haven, muihin en ehdi.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa rayenni

Vs: Time Spiralin Prereleaset, minne ihmiset menevät?
« Vastaus #4 : 20.09.06 - klo 16:10 »
Tampereen molemmat tapaukset tulee toki käytyä, vaikka matkaa kertyykin lähemmäs puoli kilometriä suuntaansa  :o . Tämän lisäksi otamme toveripiirissämme tehtäväksemme mennä kunnon herkkudelegaation voimin jyväskylään 24. päivä.

Poissa deFreak

Vs: Time Spiralin Prereleaset, minne ihmiset menevät?
« Vastaus #5 : 20.09.06 - klo 16:17 »
Herkkudelegaation?

Tähän postaukseen olisi sopinut erinomaisesti äänestys. Painan äänestysnappulaa, kun sellaisen näen.

Poissa Burnsaber

Vs: Time Spiralin Prereleaset, minne ihmiset menevät?
« Vastaus #6 : 20.09.06 - klo 18:48 »
Menen launtaina Vesannon preleen ja sitten sunnuntaina Kuopion fantasiapeleihin. Mmmmhhh... Kahdet prellut....
Mottoni: Jos elämä antaa sinulle vaihtoehdot A ja B, keksi vaihtoehto C ja toteuta se.

H/W

Poissa tutka

Vs: Time Spiralin Prereleaset, minne ihmiset menevät?
« Vastaus #7 : 20.09.06 - klo 19:06 »
Jääpi prelikka väliin, koska:
1) Oulussa ei ole prelikkaa tänä viikonloppuna ja
2) Toisena viikonloppuna jolloin prelikka Oulussa olisi olen Hämeenlinnassa.
Noh, kompensoidaan sitten ostamalla taas boksi tai puolikas Time Spiralia.
Lainaus
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Farseer

Vs: Time Spiralin Prereleaset, minne ihmiset menevät?
« Vastaus #8 : 21.09.06 - klo 01:12 »
La 23.9 Helsingin fantsuun, su 24.9 shopille jos olen krhm... joten kuten selvinnyt pikku miitistä. Seuraavana viikonloppuna ehkä shopille, ei osaa vielä sanoa. Onkohan Helsingin fantsun prelikkaan foorumilta tulossa porukkaa?
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa Vilhis

Vs: Time Spiralin Prereleaset, minne ihmiset menevät?
« Vastaus #9 : 21.09.06 - klo 16:55 »
30.9 Hervantaan prelluun. Hitsi ku joutuu polkemaan n. 5 kilometriä suuntaansa turnauksen takia, järjestäisivät vaikka keskustassa  ;)
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa rayenni

Vs: Time Spiralin Prereleaset, minne ihmiset menevät?
« Vastaus #10 : 21.09.06 - klo 21:30 »
Varmaan ihan turha valittaa Tampereen prelikoiden sijainneista, ne kun ovat kilometrin säteellä suuren osanottajaosan asunnoista. Syytä siis itseäsi jos asut siellä jossain haja-asutus-maakunnassa:) Tämän lisäksi niistä ei tarvitse kenenkään maksaa kenellekään, jolloin tulee halvat tapahtumat. Tämän lisäksi utelen että miksikä ei ko. sankari käy fnm:ssä häh  >:(  ?

Poissa Thalian

Vs: Time Spiralin Prereleaset, minne ihmiset menevät?
« Vastaus #11 : 22.09.06 - klo 14:34 »
Tämän lisäksi otamme toveripiirissämme tehtäväksemme mennä kunnon herkkudelegaation voimin jyväskylään 24. päivä.

Kiitos delegaationne, Jyväskylän paikallisista pelaajista kohtuullisen moni (mm. allekirjoittanut) jäi ekasta prelistä ulos. Ei varmaan olisi tehnytkään mieli pelata vielä....

Poissa mora

Vs: Time Spiralin Prereleaset, minne ihmiset menevät?
« Vastaus #12 : 22.09.06 - klo 18:25 »
Lainaus
30.9 Hervantaan prelluun. Hitsi ku joutuu polkemaan n. 5 kilometriä suuntaansa turnauksen takia, järjestäisivät vaikka keskustassa
Sama mulla, 30 päivä menossa mukana, mutta mulla tosin matkaa vajaa parisataa metriä =P nyt alkaa itelläkin aikaa käydä FNMssä PITKÄstä aikaa, paljonkos siellä häärii pelaajia, viimeks kun kävin talvella oli melkein 50:o

Poissa Luigi

Vs: Time Spiralin Prereleaset, minne ihmiset menevät?
« Vastaus #13 : 22.09.06 - klo 21:29 »
Joensuun Fantsuun huomenna hakkaamaan Fumbaa, toivottavasti Fumban päänsärky jatkuu huomennakin...

Poissa henward

Vs: Time Spiralin Prereleaset, minne ihmiset menevät?
« Vastaus #14 : 22.09.06 - klo 22:44 »
Oulun sunnuntaiseen prelikkaan menen, yli viikko siis vielä odotteluaikaa :-'

Poissa Vilhis

Vs: Time Spiralin Prereleaset, minne ihmiset menevät?
« Vastaus #15 : 23.09.06 - klo 00:00 »
Varmaan ihan turha valittaa Tampereen prelikoiden sijainneista, ne kun ovat kilometrin säteellä suuren osanottajaosan asunnoista. Syytä siis itseäsi jos asut siellä jossain haja-asutus-maakunnassa:) Tämän lisäksi niistä ei tarvitse kenenkään maksaa kenellekään, jolloin tulee halvat tapahtumat. Tämän lisäksi utelen että miksikä ei ko. sankari käy fnm:ssä häh  >:(  ?

Ajattelen tietenkin itsekkäästi ja toivon tapahtumien olevan mahdollisimman lähellä minua. Onneksi kuitenkin sain tietää, että läheltäni lähtee bussi sinne suuntaan. Kerran olen aikaisemmin ollut Tampereella prelikassa, ei ole oikein kunnon pakkoja fmn varten eikä juuri pahemmin rahaakaan.
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa Silens

Vs: Time Spiralin Prereleaset, minne ihmiset menevät?
« Vastaus #16 : 23.09.06 - klo 00:11 »
Ihmettelisin jos et Hervantaan bussilla muualta Tampereelta pääsisi.

Itse olen huomenna olevaan menossa, myöskin tuohon toiseenkin.

Poissa deFreak

Vs: Time Spiralin Prereleaset, minne ihmiset menevät?
« Vastaus #17 : 24.09.06 - klo 18:48 »
Herkkudelegaatio FTW.  ::)