Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Tampereen Lorwyn prereleaset ja release [INFO]  (Luettu 4018 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa duracel

Tampereen Lorwyn prereleaset ja release [INFO]
« : 14.09.07 - klo 14:18 »
Sunnuntaina 14.10. kello 11 alkaen järjestetään Lorwyn-julkaisuturnaus, jonka formaatti on booster draft. Turnauksessa pelaajat jaetaan noin kahdeksan hengen podeihin, joiden sisällä pelataan kolme kierrosta. Turnauspaikka on Hervannan vapaa-aikakeskus (Lindforsinkatu 5) ja sali 222. Osallistumismaksu on 12 euroa. FNM-drafteista poiketen draftin rareja ei arvota jälkeenpäin uudelleen, vaan kaikki draftaamansa kortit saa pitää. Turnauksessa on boosteripalkinnot: 3-0 -tuloksella saa 4 boosteria, 2-1 -tuloksella 2 boosteria. Turnauksessa on paikkoja 32:lle pelaajalle. Jokainen osallistuja saa lisäksi release-foilikortin. Turnaus on täynnä! Jonopaikoille voi vielä ilmoittautua.

Turnaukseen voi ilmoittautua ennakkoon lähettämällä nimi ja DCI-numero sähköpostilla osoitteeseen [email protected].

~jari

Edit 8.10.2007: Poistettu tiedot prelluista.
« Viimeksi muokattu: 09.10.07 - klo 11:18 kirjoittanut duracel »
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa ilpo

Vs: Tampereen Lorwyn prereleaset ja release [INFO]
« Vastaus #1 : 14.09.07 - klo 14:22 »
Vaadin Tampereelle vintageturnauksen, jotta saa hyvän tekosyyn käydä mustan makkaran mestoilla.
Lainaus käyttäjältä: nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.

Poissa Laava

Vs: Tampereen Lorwyn prereleaset ja release [INFO]
« Vastaus #2 : 14.09.07 - klo 21:07 »
Vaadin Tampereelle vintageturnauksen, jotta saa hyvän tekosyyn käydä mustan makkaran mestoilla.
Tuo Mikro Rakkula on vähän suunnitellut proksyvintaasia, ahdistelepa sitä. Vintaasia ja mustaamakkaraa, mmm.
DCI Level 1 Judge


Ufojen kosminen viesti

Poissa jobim

Vs: Tampereen Lorwyn prereleaset ja release [INFO]
« Vastaus #3 : 14.09.07 - klo 23:29 »
Kyllä ilposen eufemismit tunnetaan.


-valZu

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Tampereen Lorwyn prereleaset ja release [INFO]
« Vastaus #4 : 15.09.07 - klo 13:29 »
Uutta numeroa ei tarvitse tehdä.

Eikö tämä olisi peräti: "Uutta numeroa ei SAA tehdä"?

EDITAATIO: Korjattu kirjoitusvirhe. [Lisätty 15.9.07 klo 15.25.]
« Viimeksi muokattu: 15.09.07 - klo 15:25 kirjoittanut Thaurwylth »

Poissa duracel

Re: Tampereen Lorwyn prereleaset ja release [INFO]
« Vastaus #5 : 20.09.07 - klo 06:54 »
Uppailenpa röyhkeästi, jotta infot pysyvät näkyvillä.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Tampereen Lorwyn prereleaset ja release [INFO]
« Vastaus #6 : 25.09.07 - klo 18:00 »
Ensimmäinen prellu on TÄYNNÄ! Varapaikoille saa ilmoittautua, jos haluaa tulla aamulla kyttäämään peruutuspaikkoja.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Tampereen Lorwyn prereleaset ja release [INFO]
« Vastaus #7 : 28.09.07 - klo 20:18 »
Mielenkiinnosta kyselisin, että pystyykö prelluissa ostelemaan enemmänkin näitä boostereita vai joutuuko odottamaan kunnes on riliisiturnee?

Poissa Laava

Vs: Tampereen Lorwyn prereleaset ja release [INFO]
« Vastaus #8 : 28.09.07 - klo 20:36 »
Joutuu odottelemaan julkaisua.
DCI Level 1 Judge


Ufojen kosminen viesti

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Tampereen Lorwyn prereleaset ja release [INFO]
« Vastaus #9 : 28.09.07 - klo 21:28 »
Prellussa tosin yleensä jaetaan palkintoina uuden sarjan pusseja, ja niitä voivat tietysti voittajat myydä eteenpäin, jos haluavat. Tällä tavalla voidaan esimerkiksi pyrkiä raapimaan kasaan riittävästi pusseja erillistä dräftiä varten.

Poissa Vilhis

Vs: Tampereen Lorwyn prereleaset ja release [INFO]
« Vastaus #10 : 29.09.07 - klo 11:34 »
Voihan p*rse. Olin merkannut kalenteriin noi prellupäivät, että ne olisi 6 ja 13.10 :( Enpä sitten päässyt ekaan prelluun. Kyllä aamulla vaille kymmenen ketutti aika ankarasti, mutta onneks pääsee edes tuohon toiseen. Ja kun ei itse päässyt nyt paikalle, niin ehkä joku muu on tullut onnelliseksi päässessään osallistumaan prelluun mun paikalta... Pitää ilmottautua tohon draftiin sit, niin on 2 mtg-häppeninkiä sit peräkkäisinä viikonloppuina, kun ei oikein tule muissa käytyä.
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa jobim

Vs: Tampereen Lorwyn prereleaset ja release [INFO]
« Vastaus #11 : 29.09.07 - klo 17:13 »
Joo prellussa oli yksi no-show ja sen slotin lunasti Mikko Airaksinen,
joka oli tullut Ylöjärveltä asti kykkimään paikkaa.




Poissa Vilhis

Vs: Tampereen Lorwyn prereleaset ja release [INFO]
« Vastaus #12 : 29.09.07 - klo 22:00 »
Joo prellussa oli yksi no-show ja sen slotin lunasti Mikko Airaksinen,
joka oli tullut Ylöjärveltä asti kykkimään paikkaa.

No onneks meni sit slotti tarpeeseen! :)
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa duracel

Re: Tampereen Lorwyn prereleaset ja release [INFO]
« Vastaus #13 : 08.10.07 - klo 14:58 »
Tietoja päivitetty release-turnauksen osalta.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!