VITTU. Paypalin asiakaspalvelu taas.
Tarinamme alkaa kesäkuussa, kun CFB maksaa minulle ison rahasumman tuomaripalkkiona. Jopa niin ison, että summa pistää jotkut Paypalin rahanpesuhälytyskellot soimaan! Itseasiassa CFB maksoikin vahingossa kahdesti, mutta oho hälytys meni jo ja Paypal haluaa että annan itsestäni lisätietoja. Palautan toki CFB:lle ylimääräiset rahat.
No, ei muuta kuin lisätietoja antamaan. Onhan se kiva jos ne rahat saa tililtä uloskin. Harmi vaan, että tili on edelleen Knuutisen nimellä, vaikka nimi vaihtui Virtaseksi jo 10 vuotta sitten.
Paypalille ei siis kelpaa nykyinen passi ja sähkölasku, vaan pitäisi olla semmoiset joista näkyy tyttönimi.
No, ei muuta kuin tilaamaan maistraatista todistus nimenmuutoksesta, se maksaa vain rahaa.
Uploadaan kaikki paskat taas Paypalin systeemiin. Odotan pari viikkoa.
Mitään ei tapahdu. Pistän asiakaspalveluun valitusta.
Parin päivän päästä John McCabe Senior Vice President Customer Service and Operations IHAN VITUN HENKILÖKOHTAISESTI lähestyy minua ja haluaa tietää, oliko asiakaspalveluelämykseni odotusteni mukainen. Täytän kyselyn, KIITTI JOHN.
Mitään ei tapahdu. Odotan pari viikkoa.
Navigoin Paypalin asiakaspalvelusivut läpi ja etsin sen kohdan, missä nimeä voisi vaihtaa. Lataan taas sinne kaikki paperit. Odotan.
Mitään ei tapahdu. Laitan vastauksen automaattiseen "saimme viestisi ja palaamme asiaan"-meiliin ja pohdin, josko joku ehkä voisi joskus auttaa. Kun pitäis se nimi vaihtaa.
Tänään: "Moi Johanna Knuutinen, kiitos kun yritit muttaa tilisi tietoja. Laitappa kuule sellaset paperit joista näkyy tilin nykyinen nimi niin pistetään asia kuntoon!"
VITTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Olisi vissiin pitänyt vaan tehdä kesäkuussa uusi Paypal-tili ja kierrättää rahat sitä kautta. Saatana.