Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2289994 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4050 : 21.10.12 - klo 22:56 »
Mitä todennäköisimmin talon isäntä jättää aina kahvinporot keittimeen kunnes keitintä käytetään uudestaan.
Siinä porojen päällä kasvoi jo sienirihmastoa. Eikä minun kahvi enää maistunut samalta mitä ennen vaikka huuhtelin vedellä kaiken.
Minun pitää säästää omaan keittimeen sitten... ja sillä välin minä juon teetä!

E: kiitos Sami v_v
« Viimeksi muokattu: 22.10.12 - klo 06:37 kirjoittanut yeou »

Poissa Assariah

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4051 : 21.10.12 - klo 23:40 »
laadukkaita qlicueita top8:ssa että huoh
On normaalia olla epänormaali mutta on epänormaalia olla normaali
Assariah Have/Want

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4052 : 21.10.12 - klo 23:41 »
Mitä todennäköisimmin talon isäntä jättää aina kahvinporot keittimeen kunnes keitintä käytetään uudestaan.
Siinä porojen päällä kasvoi jo sienirihmastoa. Eikä minun kahvi enää maistunut samalta mitä ennen vaikka huuhtelin vedellä kaiken.
Minun pitää säästää omaan keittimeen sitten... ja sillä välin minä juon teetä!
Lukion kahvinkeittimelle oli käynyt joskus samoin. Kuulemma etikan keittäminen sen läpi auttaa asiaan. En tosin tiedä, pitääkö sitä laimentaa kuinka paljon.
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa WoRMaSTeR

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4053 : 22.10.12 - klo 12:11 »
Second Sunrise, todella mielenkiintoista katsottavaa...

Poissa Nastaboi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4054 : 22.10.12 - klo 13:59 »
Siirsin Tarmokeskustelun Korttien arvot -osastolle.

Tänä aamuna vitutti herätä valon määrästä päätellen keskellä yötä töihin.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa JunioRcmf

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4055 : 22.10.12 - klo 20:06 »
The Abyssin hinnan nousu. Ajattelin ostaa kyseisen kortin Highlanderiin, mutta taitaapi tuon noin tuplaantuneen hinnan takia jäädä toistaseks ostamatta.

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4056 : 22.10.12 - klo 20:12 »
http://www.gog.com/interplay
Perseen myyminen vituttaa.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4057 : 22.10.12 - klo 22:18 »
The Abyssin hinnan nousu. Ajattelin ostaa kyseisen kortin Highlanderiin, mutta taitaapi tuon noin tuplaantuneen hinnan takia jäädä toistaseks ostamatta.
Täh? Mitä, häh? Missä tuota oikeasti pelataan, koska mikään muu kuin uusi pakka sen ympärille ei voi selittää hintaa.
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa JunioRcmf

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4058 : 22.10.12 - klo 23:34 »
The Abyssin hinnan nousu. Ajattelin ostaa kyseisen kortin Highlanderiin, mutta taitaapi tuon noin tuplaantuneen hinnan takia jäädä toistaseks ostamatta.
Täh? Mitä, häh? Missä tuota oikeasti pelataan, koska mikään muu kuin uusi pakka sen ympärille ei voi selittää hintaa.
Vs: Rajun hintamuutoksen kokeneet kortit -ketjusta lainaus:
The Abyss vissiin noussu arvossaan UB Staxin suosion myötä. 

SCG:
Lainaus
We did buy "all the copies of The Abyss" from MKM, which amounted to less than 10 copies, after people cancelled orders because "they had sold their Abysses long ago but never updated their MKM listings." We're selling through The Abyss at fast enough a rate that we need this stock in order to supply our players at our Open Series events; literally a supply/demand issue here.

- Ben
En tätä osannut nähdä ennakkoon niin eipä tullut ostettua korttia ajoissa.

Poissa Polari

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4059 : 23.10.12 - klo 13:23 »
Ostin pihdit. Näiden myyntipakkaus on huomattavan jykevä muovihärpäke jossa on selkeästi joku mekanismi sen purkamiseen. Takana on epämääräisiä hieroglyfejä jotka kertovat että jokin osa jostain pitäis leikata poikki ja sen jälkeen jotain toista kokonaisuutta nostaa ylöspäin. Viritys on niin hieno että se on oikein patentoitu, ja keksinkin tässä etsiä jos patenttidokumentti kertoisi että miten tämä saadaan auki. Tähän mennessä olen oppinut että "jaa TUO paske pitäis jotenkin pystyä katkaisemaan" ja että "A first objective of the invention is to provide a tool suspension device that is convenient to assemble or disassemble".
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Taikinavelho

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4060 : 23.10.12 - klo 13:35 »
Vituttaa kun äiti ei aina päästä pelaamaan Mtg kun ei oo tietoa mihin asti kestää. Ja vituttaa kun aina ei oo tiedossa mihin asti kestää.

Poissa Roinisto

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4061 : 23.10.12 - klo 13:50 »
Second Sunrise, todella mielenkiintoista katsottavaa...

Ensimmäinen kerta pitkään aikaan ikinä, kun ei vaan huvita katsoa PT:n finaalin pelejä.

Poissa Der Golem

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4062 : 23.10.12 - klo 15:46 »
Second Sunrise, todella mielenkiintoista katsottavaa...

Ensimmäinen kerta pitkään aikaan ikinä, kun ei vaan huvita katsoa PT:n finaalin pelejä.

Sun mielestä esim. viime standard pt:n finaali oli jotenkin tätä mielenkiintosempi?

Poissa Roinisto

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4063 : 23.10.12 - klo 18:13 »
Second Sunrise, todella mielenkiintoista katsottavaa...

Ensimmäinen kerta pitkään aikaan ikinä, kun ei vaan huvita katsoa PT:n finaalin pelejä.

Sun mielestä esim. viime standard pt:n finaali oli jotenkin tätä mielenkiintosempi?

Kyllä minkä tahansa mirrorin katsominen aina pasianssin voittaa.

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4064 : 23.10.12 - klo 18:21 »
Kyllä kunnon komboilun kattominen aina ramppi- ja jundipaskan voittaa.

(lisäksi: oma vika kun eivät pelaa asioita joilla sitä pasianssia saa disruptattua, t. nimim. 3 Dispeliä mainissa)
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa WoRMaSTeR

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4065 : 23.10.12 - klo 18:29 »
Kyllä kunnon komboilun kattominen aina ramppi- ja jundipaskan voittaa.

(lisäksi: oma vika kun eivät pelaa asioita joilla sitä pasianssia saa disruptattua, t. nimim. 3 Dispeliä mainissa)
Juu kunnon kombo jolla ei käytännössä voisi aikarajojen puitteissa voittaa jos vastus vaatisi sinut tekemään sen combon loppuun. Yuuya Watanaben eleistä oikein näkee miten nautittavaa magicia pelataan. Siinä olet kyllä oikeassa että onhan toi helposti rikottavissa ja hajoaa esim. Leyline of the Voidiin suoraan. Hauskaa tota ei ole katsoa, vielä ikävämpää pelata vastaan ja veikkaan että melkoista kakkaa on sitä myös pelata.

Poissa Nod

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4066 : 23.10.12 - klo 18:42 »
Eipähän ollut ainakaan kavujen kalsketta.
Puumanaiset pelaavat vihreää.

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4067 : 23.10.12 - klo 18:55 »
Helpostihan sillä voittaa aikarajan puitteissa. Kun koko dekki on nostettu, pyöritetään vaan looppia 2xLotus-Pyrite-Bauble-Sunrise.

Se, että tuohon tilanteeseen pääseminen vaatii runsaan määrän peliliikkeitä, on myös ihan luvallista, ja niiden peliliikkeiden suorittaminen on myös ilmeisesti riittävän nopeaa, sillä Modossa tuo dekki oli jo ennen PT:tä jossain määrin suosittu.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa ADraw-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4068 : 23.10.12 - klo 18:58 »
Just jees nähä Magicista erilaisia puolia ja erilaisia pakkoja, eikä aina pelkästään kavu vastaan kavua pum pum. Kombossa sitä jotakin on <3 Sitä paitsi tota komboa on vielä ihan jännä kattoa kun pyörimisen alkuvaiheessa ei voi tietää varmaks että saako koneen lähtemään käyntiin ja esimerkiks yhessä pelissä meinas kusahtaa kun oli kolme Lotus Bloomia kädessä / suspendissa ja jos ois se viimenenki noussu ennen Reshapea niin ois pysähtyny kone siihen (kommentaattorit oli tietenkin vaihteeks pihalla eikä tainnu tajuta mainita asiasta mitään).

Vituttaa ainaset kavunkääntökarnevaalit ja jundinjyystöjuhlat. Magicissa on muutakin.

Poissa Porokki

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4069 : 23.10.12 - klo 20:12 »
Vituttaa kun äiti ei aina päästä pelaamaan Mtg kun ei oo tietoa mihin asti kestää. Ja vituttaa kun aina ei oo tiedossa mihin asti kestää.

Tämä sama, mutta korvaan äidin vaimolla.

Poissa teemuhy

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4070 : 23.10.12 - klo 21:19 »
Vituttaa kun äiti ei aina päästä pelaamaan Mtg kun ei oo tietoa mihin asti kestää. Ja vituttaa kun aina ei oo tiedossa mihin asti kestää.

Tämä sama, mutta korvaan äidin vaimolla.

Vaimo vaihtoon. Tai ehkä varmuuden vuoksi vain nykyinen pihalle.
11:31:56<@Teroin> valkonen on parempi väri ku sinine

Poissa jotudin

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4071 : 23.10.12 - klo 21:46 »
Vituttaa kun äiti ei aina päästä pelaamaan Mtg kun ei oo tietoa mihin asti kestää. Ja vituttaa kun aina ei oo tiedossa mihin asti kestää.

Tämä sama, mutta korvaan äidin vaimolla.

Vaimo vaihtoon. Tai ehkä varmuuden vuoksi vain nykyinen pihalle.

+1. Vaihtovaimosta ei aina tiedä onko muutos parempaan. Olen jälkimmäisen kannalla.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4072 : 23.10.12 - klo 22:04 »
Minun mielestäni useimmat naiset ovat sellaisia että heidän kanssaan asiat voi puhua läpi, mutta se pitää tehdä ärsyttävän monimutkaisesti ja perusteellisesti ja harkitusti ja varovaisesti.
Jos vaimosi tai äitisi ei päästä sinua pelaamaan (minun päästää, no problem- paitsi jos kyse on koko yöstä, harmi ettei sitä sallita mutta ymmärrän kyllä miksi) niin selitä kuinka magicin pelaaminen oikeastaan kehittää aivoja omalla tavallansa, sitä pelatessa pitää miettiä tosissaan, ja vaikka et tiedä tarkkaa loppumisaikaa, tiedät, että tulet kotiin taatusti ennen nukkumaanmenon aikaa.
Ja kun lupaat tulla takaisin elossa, kunnossa ja selvinpäin ja niin vielä että MTG on rikkaiden herrasmiesten peli tai lupaat jotain sille naiselle niin asian pitäisi pehmentyä. Edes vähän. Kerrot että rakastat äitiäsi tai vaimoasi, mutta parempaan elämään tarvitaan hauskanpitoakin (MTG.. ne jotka eivät pidä sitä hauskana, hus hus) ja hauskanpito on hyväksi, sen pitäisi kaikkien ymmärtää.

Toimiko?

Poissa Porokki

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4073 : 24.10.12 - klo 02:16 »
Vituttaa kun äiti ei aina päästä pelaamaan Mtg kun ei oo tietoa mihin asti kestää. Ja vituttaa kun aina ei oo tiedossa mihin asti kestää.

Tämä sama, mutta korvaan äidin vaimolla.

Vaimo vaihtoon. Tai ehkä varmuuden vuoksi vain nykyinen pihalle.

Korjattakoon, että ei tämä nyt mitenkään rajoita meikäläistä loppujen lopuksi. Välillä vaan ärsyttää, kun saa vääntää peli-illoista, vaikka niitä ei edes ole kovin usein.

EDIT: Ilmeisesti osasyy närkästykselle on siinä, että se "viimeinen matsi" kestää aina jostain syystä ilmoitettua kauemmin. Eikä sitä nyt herttinen voi keskenkään jättää.
« Viimeksi muokattu: 24.10.12 - klo 02:19 kirjoittanut Porokki »

Poissa Ancrawier

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4074 : 24.10.12 - klo 10:33 »
Aamulla oli mukava töihin, mutta nyt vituttaa.

Syysflunssa tekee tuloaan ja töissä "jalat pöydälle"-viikko menossa kiitos syyslomien.
Ja kyllä, maita on vain 30 koska yleensä nostan landia kuin eläin tai en ollenkaan, tiedä häntä miksi.

Poissa Farseer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4075 : 24.10.12 - klo 13:09 »
Vaalit alkaa ketuttamaan. Vielä tuollaiset kevyet ~4000 esitettä jaettavana, eikä aika oikein millään riitä. Kyl tämä kampanjointi työstä käy, turuilla ja toreilla sekä vaalipaneeleissa ja muussa mennyt kyllä hyvin koko viimeinen kuukausi. Mutta ei silti taideta päästä noista kaikista esitteistä eroon.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4076 : 24.10.12 - klo 18:06 »
Pikkusisko ''puhui minulle kovalla äänellä'' siksi koska minä ''huusin'' äsken jollekulle toiselle. Häpeä ruikku, ei se ole mikään syy.
''huusin'' varmaankin vahingossa siksi koska minua suretti niin paljon ja toinen henkilö puhui asiasta josta minä en millään olisi halunnut puhua.
tässä itkenyt pitkin päivää. sattuu silmiin, päähän ja sydämmiin sen takia.
suunnilleen 30km turhaa aikaa ja matkaa.
ei me haluta sinua. tämä on tällaista. (haluaisin vaatia lisää selityksiä mutta pidetään meno kohteliaana ja poistutaan rauhallisesti)
tein vuosi sitten melkein hienoksi sanottavan veitsen ja viimeistelin sitä viime aikoina - ongelma on siinä että minun välillä tekee mieli ottaa ja tökkiä sillä mahaparkaa, varmaan hyvä kun ei ole terävä.
eilen tartuin kyllä vahingossa kuumaan rautaan paljaalla kädellä, mutta kun tänään vielä oikean käden etus... no on sormet huonoina, ei siinä.

E: isolla tekstillä: voi jumalauta.
ON SAATANAN PYLLYN EPÄKOHTELIASTA OLLA VASTAAMATTA KUN SINULLE PUHUTAAN! Suurin rikos jonka voit tehdä on olla piittaamatta SINUA KOSKEVISSA ASIOISSA. SINULLE PUHUTAAN. SINUN PITÄÄ VASTATA. Lyön kupistani vetoa että joudun joskus ikuisen elämäni aikana ongelmiin sen takia että suutun kun minun kommunikaatiostani ei piitata. ...mitä törkeyttä! Pitäisikö lyödä että ymmärtäisit? No ei, tämä kävelee hitaasti karkuun. Ehkä varoitan kiltisti etukäteen että pilaan kyseisen henkilön elämän kokonaan jos hän jatkaa piittaamattomuuttaan. Joku sankari sitten varmaan kutsuu poliisit paikalle. Palakaa kaikki vittupäät helvetissä, hra. Pääpirun ruoskittavana, ikuisesti. Kärsikää! Kärsikää loputtomasti!!!

EditToinen: Lupaan että kun olen tehnyt kaiken mitä on koskaan tarvinnut tehdä suomessa, lähden hurjempaan paikkaan jossa on (huom->)minun mielestäni paremmat ihmiset. Tietysti foorumin porukka on kiva, mutta mitä olen tietokoneen ulkopuolella kohdannut niin ei ole ollut hauskaa. Liian ankeaa. Tästä ei saa loukkaantua. Tarvitsen vaan samanhenkistä ympäröivää niin kuin itsekin olen. Toimintaa! Toimintaa!!
« Viimeksi muokattu: 25.10.12 - klo 16:02 kirjoittanut yeou »

Poissa Wintersmith

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The Guilds of Ravnica Will Destroy Each Other
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4077 : 25.10.12 - klo 23:14 »

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4078 : 25.10.12 - klo 23:38 »
Mikä ***** idea on käydä puolenvuoden välein läpi eettinen koulutus? Tätä herkkua taas huomenna luvassa kahden tunnin verran. On vasta 20 kerta....
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa weaselface

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4079 : 26.10.12 - klo 00:16 »
Near Mint from Spain 1

Toi näyttää siltä että se on kastunut. Jos on, niin sitä on aika vaikea enää suoristaa. Reklamaatio lienee paikallaan.