Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2289907 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa tekintakka

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4470 : 25.02.13 - klo 21:34 »
Pizzamauste meni spaghetin sekaan vahingossa.

Ei sentään currya chilin sijasta niinkuin eräällä...


Samalla linjalla ollaan tässä.. Menin laittamaan ajatuksissani kanakastikkeeseen aromisuolan sijasta valkopippuria..

Poissa AlmostLikeHuman

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4471 : 27.02.13 - klo 09:57 »
Vituttaa istua pakkasessa (ainakin -2) venaamassa dösää, joka tulee 25 minuuttia myöhässä. Kaiken lisäksi kuskina on joku menkkapäinen rusina, jonka epäystävällinen tervehdys kaikkea muuta kuin piristää päivää. Vituttaa myös ihmiset jotka kiittävät bussikuskia, vaikka tämä tekeekin työnsä aivan päin vittua.
Whenever you feel sad, just remember that somewhere in this world there's an idiot pulling a door that says "PUSH".

Poissa monkoosi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4472 : 27.02.13 - klo 10:03 »
Vituttaa negatiiviset ihmiset jotka whinee kaikesta turhasta foorumeilla.

Poissa AlmostLikeHuman

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4473 : 27.02.13 - klo 10:06 »
Vituttaa negatiiviset ihmiset jotka whinee kaikesta turhasta foorumeilla.
Taidat lukea väärää ketjua.
Whenever you feel sad, just remember that somewhere in this world there's an idiot pulling a door that says "PUSH".

Poissa Thalian

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4474 : 27.02.13 - klo 10:36 »
Jahas, kone lahosi sitten. Ei kyllä olisi ihan nyt tarvinnut.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4475 : 27.02.13 - klo 20:40 »
Seinän takana pidetään hauskaa ja minä... niin... minä... minä en varmaan kai osaa pitää hauskaa. Enkä saa ostaa alkoholijuomia koska olen alaikäinen. Vähän vituttaa. Ehkä pitäisi jatkaa niiden kidutustekstien raapustamista.

Poissa Armus79

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4476 : 01.03.13 - klo 10:32 »
Maia Hirasawan artsy-fartsy version paskalaulusta "Worrying kind".
Does Black Lotus put you on a 20 turn clock? Does Tarmogoyf fly? Does Bob survive a gutshot? Can you pitch Emrakul to Force of Will?
Yeah. Didnt think so

Poissa Reflektio

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4477 : 01.03.13 - klo 16:58 »
Ihmiset jotka menevät yhteisessä pyykkituvassa pesemään pyykkejään toisten vuorolla varaamatta omaa vuoroaan. Vaikka se kone ei pyörisikään ja/tai siellä ei ois pyykkejä juuri sillä hetkellä, niin on se vuoro ja kone myös silti varattu, perkele.

Pitäisi myös tajuta sanomattakin, että varaajalle se on kenties ainoa mahdollinen päivä ehtiä pestä niitä pyykkejään, jos siihen nyt muita syitä tarvitsee sen lisäksi että se on ihan helvetin epäkohteliasta. Tulipa kirjotettua pieni vihainen nootti asiasta varauslistaan.
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4478 : 01.03.13 - klo 20:20 »
Minä ja hygienia. Ajelin naamaani, jotten näyttäisi aivan maahisenvitulta jatkuvasti. Nyt näytän saastaiselta maahisenvitulta, jolla järkyttävät finnit sekä hillot ympäri naamaa. Huhhahhei kun peilikuvakin kirkaisi.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4479 : 01.03.13 - klo 21:06 »
Minä ja hygienia. Ajelin naamaani, jotten näyttäisi aivan maahisenvitulta jatkuvasti. Nyt näytän saastaiselta maahisenvitulta, jolla järkyttävät finnit sekä hillot ympäri naamaa. Huhhahhei kun peilikuvakin kirkaisi.

asiahan selviää naamanpesulla? vaikka läiskäisee sitruunan joka paikkaan ja hankaa puhtaaksi.
« Viimeksi muokattu: 01.03.13 - klo 21:07 kirjoittanut yeou »

Poissa jupu_

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4480 : 01.03.13 - klo 21:40 »
Karjanvarastajalla ei oikee oo vakaa käsi.

Poissa Cloverdad

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4481 : 01.03.13 - klo 22:55 »
Seinän takana pidetään hauskaa ja minä... niin... minä... minä en varmaan kai osaa pitää hauskaa. Enkä saa ostaa alkoholijuomia koska olen alaikäinen. Vähän vituttaa. Ehkä pitäisi jatkaa niiden kidutustekstien raapustamista.

Mihin on nykynuoriso mennyt kun ei osata enää juoda viinaa ilman hauskanpitoa.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4482 : 01.03.13 - klo 23:04 »
Minä ja hygienia. Ajelin naamaani, jotten näyttäisi aivan maahisenvitulta jatkuvasti. Nyt näytän saastaiselta maahisenvitulta, jolla järkyttävät finnit sekä hillot ympäri naamaa. Huhhahhei kun peilikuvakin kirkaisi.

asiahan selviää naamanpesulla? vaikka läiskäisee sitruunan joka paikkaan ja hankaa puhtaaksi.

Kiitti vinkistä. Kirvelee aivan perkeleesti. Niisk. Sob.

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4483 : 01.03.13 - klo 23:08 »
Minä ja hygienia. Ajelin naamaani, jotten näyttäisi aivan maahisenvitulta jatkuvasti. Nyt näytän saastaiselta maahisenvitulta, jolla järkyttävät finnit sekä hillot ympäri naamaa. Huhhahhei kun peilikuvakin kirkaisi.

asiahan selviää naamanpesulla? vaikka läiskäisee sitruunan joka paikkaan ja hankaa puhtaaksi.

Kiitti vinkistä. Kirvelee aivan perkeleesti. Niisk. Sob.
Opitpahan.
« Viimeksi muokattu: 01.03.13 - klo 23:14 kirjoittanut Lochness »
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4484 : 02.03.13 - klo 00:02 »
Seinän takana pidetään hauskaa ja minä... niin... minä... minä en varmaan kai osaa pitää hauskaa. Enkä saa ostaa alkoholijuomia koska olen alaikäinen. Vähän vituttaa. Ehkä pitäisi jatkaa niiden kidutustekstien raapustamista.

Mihin on nykynuoriso mennyt kun ei osata enää juoda viinaa ilman hauskanpitoa.

Pitäisin hauskaa yhden toisen hullun kanssa jos hän olisi olemassa ilman alkoholia, mutta häntä ei nyt ole niin haluan juoda alkoholin siksi koska en voi pitää hauskaa, eli voi sanoa että juo suruun. sitäpaitsi, inkivääriolut tai katajainen sellainen kuulostaa kokeilun arvoiselta. oikeastaan, tällä hetkellä minulla on kaikki aika hyvin. on mustikkapiirasta... toisaalta taas, ei ole sitä teetä mitä haluaisin ostaa. jos joku jyväskyläläinen lukee, haluaisin vaihtaa puolitäyden sitruunamuropaketin, pari rinkeliä, hmm... pientä mekaanista metalliroinaa jos kiinnostaa, talouspaperirullan, oltermannijuustoa... joku määrä jotain näistä, tietynlaiseen teepakettiin. Mutta kukapa haluaisi vaihtokauppoja minun kanssa tehdä kun on muutenkin kova maine. Siitäs saitte. ...
korjasin takin ja hanskat... ompelin sota-ajalta nappeja takkiin. kyllä tuntui hyvältä päivällä kun astuin ulos. napit takissa. kunnolla esillä. mutta tämä on vitutusketju :P

ja ole hyvä karjanvarastaja. toivottavasti kasvosi kasvavat kuukauden sisällä puhtaiksi kuin auringonsäteet. älä vain tahri mihinkään.

lisää: kuitenkin mietityttää seuraava viikko. annetaan 10 euroa jokaiselle päivälle. minä haluan hyvää ruokaa. sitten minä tarvitsen rahaa 25 euroa pelin aikaan. 15 draftiin jos lähden. mikä käteen... 30 euroa viikolle olisi paha. mietityttää. mietityttää kovasti. no eiköhän se kaikki mene kuntoon, pitäisi pystyä pärjäämään  :)
« Viimeksi muokattu: 02.03.13 - klo 00:32 kirjoittanut yeou »

Poissa luma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4485 : 02.03.13 - klo 00:03 »
sitäpaitsi, inkivääriolut tai katajainen sellainen kuulostaa kokeilun arvoiselta.

Inkivääriolut ei sitten ole alkoholijuoma vaikka sitä olueksi haukutaankin. Hyvää se silti on, ei siinä.

Poissa tutka

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4486 : 02.03.13 - klo 00:25 »
sitäpaitsi, inkivääriolut tai katajainen sellainen kuulostaa kokeilun arvoiselta.

Inkivääriolut ei sitten ole alkoholijuoma vaikka sitä olueksi haukutaankin. Hyvää se silti on, ei siinä.
(click to show/hide)
Lainaus
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Yms

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4487 : 02.03.13 - klo 08:45 »
Ei enään ikinä laina-autoa.
>mene autoon
> laita auto käyntiin
>huomaa jäätä ikkunassa
> mene ulos raaputtamaan sitä pois
>tajua että jää onkin ikkunan sisäpinnassa(???)
> huomaa, että ovet ovat lukossa
> ???
>profit

Hyvin alkaa kuukkareissu!
Lightning Bolt, when cast,
Deals three damage to target
Creature or player.

Poissa Nastaboi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4488 : 02.03.13 - klo 18:01 »
Tämä nykyinen limited-formaatti. Tätäkö Wizards haluaa Magicin olevan?

(click to show/hide)
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4489 : 03.03.13 - klo 20:46 »
Vituixhan se kuukkacon meni. Meikäläiselle main-event eli haikku jäi väliin, sillä nukahtelin jo neljännen legakiekan jälkeen pöytään. Modernissa sitten suoritin peliliikkeitä UR Twiniä vastaan. Ensin neula, johon nimetään Splinter Twin, jonka jälkee toinen neula Desolate Lighthouseen. Propsit vastustajalle, jonka ilme ei värähtänytkään kummankaan suorituksen jälkeen.

Viimeisetkin aivosolut katosi.

Poissa Farseer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4490 : 04.03.13 - klo 15:24 »
Perioditauko ilman lomaa. Olisi vissiin pitänyt siitä huolimatta varata se Turkin-loma tms. mutta mikäs tässä: kolme esseetä ja kuusi tehtävää niin ei ainakaan tule vapaa-ajasta pulaa.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4491 : 04.03.13 - klo 22:30 »
<Milling Alert>
en saa koskaan oikeita ystäviä, ja minun pitää tappaa maailma ennen kuin se tappaa minut.
vaikka saisin pääni jollakin ihmeellä kuntoon, maineeni on jo sitä luokkaa että ei onnistu alusta aloittaminen.
no en minä mitenkään halunnutkaan olla kaikkien suosiossa, enkä välitä, mutta halusin muutaman ystävän joiden kanssa elää läpi päivien.
hyvä juttu on se, että on mahdollisuus, että olen vain väärässä paikassa.
mutta jos palaan oikeaan paikkaan, minua vieroksutaan kumminkin. ehkä minulle käy tosi huonosti sitten. sanoisin että tilanne muuttuisi kiinnostavaksi tuossa vaiheessa. minulla olisi syytä toimia. minulla olisi motiivi. mutta olisin silti yksin.
ei nainen eikä mies pidä minusta. minä olen liian outo. en minä naisista pidäkään. mutta miehet peräti pelkäävät.
En oikein tiedä mitä tehdä muuta kuin jatkaa niitä rutiineja jotka ovat meneillään. En osaa itsemurhata. Osaan tuottaa harmia, pelkoa, ärsytystä, särkyneitä sydämiä, yms.

minä olen eksynyt, eikä kotia ole vielä olemassa. haluan löytää sen jonakin päivänä.

Poissa Thalian

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4492 : 04.03.13 - klo 22:33 »
Kun kasvaa isoksi, niin on melkoisen helppoa vain muuttaa jonnekin tarpeeksi kauas ja aloittaa alusta. Sillä tavalla poltetut sillat jäävät taakse ja nuoruuden tyhmäilyt unohtuvat.

Poissa Co

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4493 : 05.03.13 - klo 00:28 »
Kun kasvaa isoksi, niin on melkoisen helppoa vain muuttaa jonnekin tarpeeksi kauas ja aloittaa alusta. Sillä tavalla poltetut sillat jäävät taakse ja nuoruuden tyhmäilyt unohtuvat.

Njoo... Fyysinen muuttaminen on helppoa mutta henkinen ei. Itseään ei voi kuitenkaan jättää taakseen.
Ja lisäksi: Minne muuttaa - Kaikkialla on paskaa, mutta missä vähiten?


Isoissa kaupungeissa on tietenkin paljon ihmisiä ja sitä kautta tietenkin on mahdollista löytää hiukan erikoisempi ystävä. Toisaalta taas ihmisiin tutustuminen saattaa olla vaikeampaa.
« Viimeksi muokattu: 05.03.13 - klo 00:32 kirjoittanut Co »
"Fight? I cannot. I do not care if I live or die, so long as I can rest."

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4494 : 05.03.13 - klo 00:30 »
Tampereella.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa ADraw-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4495 : 05.03.13 - klo 00:58 »
Muuttaminen on kaiken lisäksi erittäin helppoa ja suositeltavaa siinä vaiheessa kun amis/lukio/amislukio loppuu, oppii vähän itsenäisyyttä ja jatko-opiskelujen aloittaminen antaa siihen muutenkin todella luontevan tilaisuuden. Uudessa opiskelupaikassa on myös helppoa tutustua uusiin ihmisiin ja löytää sieltä niitä ystäviä, siellä kun on yleensä aika monta muutakin jotka eivät tunne uudelta paikkakunnalta vielä ketään.

Poissa Enterorrhexis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4496 : 05.03.13 - klo 01:21 »
Naiset.

Ei, ei nyt ihan noin laaja-alaisena käsitteenä. Naiset kyllä itsessään ovat ihania olentoja mutta ei siinä hetkessä, kun..

1. Luulevat itsestään aivan helvetisti liikaa joka suhteessa
2. Hälytyskellot soivat jo pienestä jos jokin ei mee tasan heidän tavallaan
3. Katoat kahdeksi tunniksi Facebookista eli et enää käsittääkseen piittaa hänestä
4. Ristus mikä ulina
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa Saimu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4497 : 05.03.13 - klo 08:59 »
Naiset.

Ei, ei nyt ihan noin laaja-alaisena käsitteenä. Naiset kyllä itsessään ovat ihania olentoja mutta ei siinä hetkessä, kun..

1. Luulevat itsestään aivan helvetisti liikaa joka suhteessa
2. Hälytyskellot soivat jo pienestä jos jokin ei mee tasan heidän tavallaan
3. Katoat kahdeksi tunniksi Facebookista eli et enää käsittääkseen piittaa hänestä
4. Ristus mikä ulina

Vaihtamalla paranee.
"Et pysähdy, kun olet väsynyt - pysähdyt, kun olet maalissa."
Triathlonblogini

Poissa WoRMaSTeR

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4498 : 05.03.13 - klo 11:20 »
Vaihtamalla paranee.
Yleinen harhaluulo, kaikki ne on loppujenlopuksi rasittavia. Pitää vaan oppia sietämään tai olla ilman.

Poissa Ninave

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4499 : 05.03.13 - klo 11:53 »
Vaihtamalla paranee.
Yleinen harhaluulo

Ei. Tuo kuvaus on kyllä jo sellainen, että vaihtamalla pitäisi olla helppoa saada edes yhdeltä kohdalta parempi. Mahdollinen ongelma "Vaihtamalla paranee" -neuvoon tulee siitä miten suuresti on toiseen kiintynyt ja onko vaihtaminen "valittajan" mielessä enää edes toivottavaa.