Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Asia, joka ilahdutti -ketju  (Luettu 2166238 kertaa)

0 jäsentä ja 11 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2790 : 21.08.12 - klo 14:28 »
Ei oo kyllä sullakaan helppoa.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Antsi123

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2791 : 21.08.12 - klo 15:57 »
Pakko toistaa jo sanottua: Bensarahat :D
« Viimeksi muokattu: 21.08.12 - klo 16:02 kirjoittanut Antsi123 »

Poissa Etzell

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2792 : 22.08.12 - klo 20:37 »
tietokoneen hardware päivitys \o/

Poissa DawnStar

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2793 : 23.08.12 - klo 08:24 »
Eilinen sekoilu koulun asuntolalla.
"I am writing this under an appreciable mental strain, since by tonight I shall be no more." H.P Lovecraft

Poissa Roinisto

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2794 : 23.08.12 - klo 10:27 »

Poissa yeou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2795 : 23.08.12 - klo 22:44 »
Saa olla aikamoinen kakkapää, jos tuollaisesta menee suuttumaan.
Tämä tässä ^
Ja minä suutuin joku 24h tuntia sitten siitä että hän ei kuunnellut minua vaan kovalla äänellä puhui omiansa joten potkaisin reiteen.
Hyvä kun olemme sovut nyt :)

Poissa Reflektio

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2796 : 24.08.12 - klo 10:54 »
Nettisivujen koodaus ns. käsin HTML:llä ilman Dreamweaveria (tuossa taustalla mutta siis koodaan melkein kaiken silti käsin sen sisällä). Ja kyllä, meitä friikahtavia poikkeuksiakin todella on vielä jäljellä ketkä ihan tykkääkin siitä.

Lisäksi maskottilogon keksiminen findieryhmälle ilahduttaa, kuten myös musiikki,, ED Green Light, tupakka ja illemmalla siintävä parin amatööribändin keikkatapahtuma. Pienistä asioistahan pitää osata nauttia, vaikka välillä mietityttääkin mihin se elämä (mikä?) oikein katosi ja missä vaiheessa... :D
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2797 : 24.08.12 - klo 13:22 »
Väittelen sveitsiläisen insinöörin kanssa väitteestä "Ole, mitä haluat, älä, mitä muut haluavat." Hänen mukaansa on parempi olla sekä, mitä itse haluaa että mitä muut haluavat. Mukavaa aivojumppaa. Hieman vituttaa, että koko juttu lähti liikkeelle flirtistä tyttöystäväni seinällä (hän oli aiemmin tavallaan kilpakosija ja minä voitin). Mutta kunnon aivojumppa on silti paras tapa virkistyä. Varsinkin, kun nautin asiallisista väittelyistä suunnattomasti. Ei sillä, minua on kyllä jo kutsuttu Piisamirotaksi aika pilkalliseen sävyyn. Yrittää alfata ilmeisesti. Vastaus? Vaihdoin profiilikuvani Piisamirotaksi. :D
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa mairou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2798 : 24.08.12 - klo 23:20 »
Bonfire of the damned

Poissa Reflektio

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2799 : 25.08.12 - klo 21:34 »
Varsinkin, kun nautin asiallisista väittelyistä suunnattomasti. Ei sillä, minua on kyllä jo kutsuttu Piisamirotaksi aika pilkalliseen sävyyn.
Mukava kuulla että muitakin on, heh. Itseänikin on kutsuttu kyseisellä nimellä, joskin vähemmän pilkallisesti. Mutta vaikka se sanottaisiin kuinka pilkallisesti, ota se kohteliaisuutena kuten kuuluu, koska sitähän se on. ;) Or "meh."

Bonfire of the damned
Kateus kortin vuoksi jota en ole vieläkään saanut hankittua, sekä kiitollisuus hyvän biisin tarjoamisesta korvieni kuultavaksi iskivät samanaikaisesti. Enpä ollut aiemmin kuullut, mutta hyvä biisi on. Kiitos tästä.

Näiden kahden lisäksi itseäni ilahduttavat tänään tietyt hyväksi osoittautuneet (pääasiassa italialaiset) ruokareseptit, sekä postin tuoma M13 Event Deck Repeat Performance ja sen parit herkut, joilla saan semimukavasti täydennettyä paria pakkaani.
« Viimeksi muokattu: 25.08.12 - klo 21:36 kirjoittanut Reflektio »
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2800 : 27.08.12 - klo 11:22 »
Izzet vs. Golgari. Kävin läpi decklistit ja hot damn. Ilmeisesti Venser vs. Kothista on sitten todellakin otettu opiksi. Life from the Loam? Life/Death? Sadistic Hypnotist? Eternal Witness? Golgari Grave-Troll? Brainstorm? Isochron Scepter? Overwhelming Intellect? Ja tietenkin uudet kortit, varsinkin Izzetin puolella.
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa WoRMaSTeR

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2801 : 27.08.12 - klo 12:21 »
Izzet vs. Golgari. Kävin läpi decklistit ja hot damn. Ilmeisesti Venser vs. Kothista on sitten todellakin otettu opiksi. Life from the Loam? Life/Death? Sadistic Hypnotist? Eternal Witness? Golgari Grave-Troll? Brainstorm? Isochron Scepter? Overwhelming Intellect? Ja tietenkin uudet kortit, varsinkin Izzetin puolella.
No huh huh Life from the Loam, Eternal Witness ja kepukka takaa jo että nuo lähtee hyllystä. Onhan siellä vielä Fire/Ice, sitten jääkin jännättäväksi tuleeko esim. Brainstormiin joku upea uusi art.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2802 : 27.08.12 - klo 13:01 »
Saksalaisissa häissä oli hauskaa.

Omat häät taas oli tasan 7 vuotta sitten, ja sekin on hieno asia :)
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa sax

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2803 : 27.08.12 - klo 16:43 »
Voitin Dewilin alteroiman StoPin facebook- arvonnassa : D
"He wished for a deck, but not for the skill to play it."

Poissa Enterorrhexis

Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2804 : 27.08.12 - klo 17:46 »
Kerrankin on ihan passeli duel dekki tulossa. :)
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa Stils

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2805 : 27.08.12 - klo 21:29 »
Kuukauden matkalla ollut playsetin viimeinen duali löysi tänään kotiin :)

Poissa yeou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2806 : 28.08.12 - klo 17:46 »
Ensinnäkin, tänne tuntuu aina yhtä hyvältä kirjoittaa. (vai tuntuiko joskus eri tavalla?)

Sain tänään valmiiksi aikaisemmin päänvaivaa tuottaneen rautaisen katapultin, ja eilen pienen puisen pöydän jota voi lennätellä silloin kun vituttaa niin ei tarvitse kirjoittaa vitutusketjuun. Idea kopioitu WoWin jutuista jotka on kopioitu Japanin kulttuurista. Ei myyntiin...
Äsken päättelin ihmisen nerokkuuden* näkyvän hänessä jo nuorena. En kerro mitä näytin, mutta äiti sanoi että opiskelijat olisivat olleet kiinnostuneina myös ja minun oikeasti pitäisi mennä lukioon. ...Mitä minulle on tapahtunut? Olin aika kaaottinen aikaisemmin. Meinasin tulla hulluksi joskus kun äiti puhui lukiosta, nyt jopa voisin harkitakin. Eikä ole taatusti kahta persoonallisuutta.
Onnistunut kahvi! Maistuu kylmänäkin.
Omat keksinnöt tältä päivältä.

*olen läheistä sukua ihmisrodulle siinä mielessä että olen aika lailla samanmuotoinen. Se riittää siihen  ;D

Poissa Amidi Vidro

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2807 : 28.08.12 - klo 22:09 »
En kerro mitä näytin, mutta äiti sanoi että opiskelijat olisivat olleet kiinnostuneina myös ja minun oikeasti pitäisi mennä lukioon. ...Mitä minulle on tapahtunut? Olin aika kaaottinen aikaisemmin. Meinasin tulla hulluksi joskus kun äiti puhui lukiosta, nyt jopa voisin harkitakin.
Se että voisit harkita ja suhtaudut lukioon paremmin, johtuu juuri saamastasi palautteesta ja siitä miten tuohon positiiviseen palautteeseen on liitetty lukio, mikä herättää sinussa myönteisiä tunteita ko. paikasta, sekä varmasti nuoruuden sekavat ajatukset. Älä huoli, täysin normaalia käytöstä ja ajattelutapa ikäiseltäsi ihmisrodun jäseneltä.

Poissa instiqma

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2808 : 29.08.12 - klo 01:51 »
"Vanhuus on rikkaus mutta voi sitä rikkautta vähän realisoidakin."

Hieno sarja tämä Ihmisten Puolue, jotenkin onnistunut aiemmin sivuuttamaan.

Poissa Tervonaattori

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2809 : 29.08.12 - klo 07:44 »
Hui kauhia ku o perhosia vatsassa ja jäntskättää... Kohta alkaa koulu. Olo on ku pikkutytöllä kun kohta kiherrän jännittäen kouluun :) Ei tajua itsekään tätä.

Poissa jotudin

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2810 : 29.08.12 - klo 10:27 »
Good old games. Päädyin tuonne erään langan seurauksena ja joutunee raottamaan lompakkoa. Eipä vissiin mene "muutaman" illan suunnitelmat uusiksi.

Poissa Lightstorm

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2811 : 29.08.12 - klo 12:36 »
Good old games. Päädyin tuonne erään langan seurauksena ja joutunee raottamaan lompakkoa. Eipä vissiin mene "muutaman" illan suunnitelmat uusiksi.

Hyvännäköisiä pelejä, mutta monilla on jotenkin aika paljon hintaa vain. Mikäli Steam ei ole tuttu ohjelma, niin kannattaa tutustua!

7th Guest ja syke nousee jo pelkistä muistoista.
« Viimeksi muokattu: 29.08.12 - klo 12:38 kirjoittanut Lightstorm »

Poissa jotudin

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2812 : 29.08.12 - klo 12:46 »
Good old games. Päädyin tuonne erään langan seurauksena ja joutunee raottamaan lompakkoa. Eipä vissiin mene "muutaman" illan suunnitelmat uusiksi.

Hyvännäköisiä pelejä, mutta monilla on jotenkin aika paljon hintaa vain. Mikäli Steam ei ole tuttu ohjelma, niin kannattaa tutustua!

7th Guest ja syke nousee jo pelkistä muistoista.

Huomioitavaa on, että noihin on tehty emulointi yms. niin, että voi pelata nykyisilläkin koneilla. Toki kantsii tsekkaa Steamista saako edukkaammin.

Poissa DawnStar

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2813 : 29.08.12 - klo 13:32 »
Konepiirrustus...
"I am writing this under an appreciable mental strain, since by tonight I shall be no more." H.P Lovecraft

Poissa Reflektio

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2814 : 30.08.12 - klo 14:15 »
Vähän myöhässä, kun noteerasin tämän jo aikoja sitten, mutta edelleenkin olen ilahtunut siitä että RtR-prellut on samana viikonloppuna Oulun zombiewalkin kanssa. Tullee hauska viikonloppu kun tosiaan vielä spessumukava yöpaikkakin saatuna (josta tosin jo aiemmin mainitsin, duh).
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa Wintersmith

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The Guilds of Ravnica Will Destroy Each Other
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2815 : 30.08.12 - klo 15:57 »
Jaa, se Portugalin posti. 11.8. confirm shipment. 24.8. leimaus kuoressa. 28.8. kirje kädessäni.

Poissa Elwood

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2816 : 30.08.12 - klo 16:08 »
Bilsan harkassa kuvattu flipattu delveri

(click to show/hide)

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2817 : 30.08.12 - klo 16:31 »
Jaa, se Portugalin posti. 11.8. confirm shipment. 24.8. leimaus kuoressa. 28.8. kirje kädessäni.

Laitahan pienimuotoinen rähinä päälle.

Poissa Yms

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2818 : 30.08.12 - klo 16:48 »
Setti Mind Sculpteja ei voi olla kuin hyvä dräfti.
Lightning Bolt, when cast,
Deals three damage to target
Creature or player.

Poissa Nastaboi

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2819 : 30.08.12 - klo 19:02 »
Draftifinaali, kolmas peli. (Huom! Ei M13 vaan oikea formaatti.)

(click to show/hide)
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM