Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Asia, joka ilahdutti -ketju  (Luettu 2166546 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Babu

  • L1-tuomari
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Creature - Goblin Brushwagg
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3540 : 12.02.13 - klo 15:21 »
Pää Kii -levy. Asiallinen meininki ja kovaa settiä.
"eikö se nyt ole vanha fakta että monoliitit menee infiniteks jos niitä päin edes katsoo pahasti"
- luma; 09.04.2020 klo 19:30

Poissa Taikinavelho

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3541 : 12.02.13 - klo 17:34 »
PewDiePie!

Poissa Miqzo

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3542 : 12.02.13 - klo 20:46 »
Helvetin buenot omatekemät pitsat just kuumana uunista, nam

Poissa Lightstorm

« Viimeksi muokattu: 13.02.13 - klo 09:08 kirjoittanut Lightstorm »

Poissa yeou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3544 : 13.02.13 - klo 19:26 »
Parempi kirjoittaa tänne kuin sinne, aloitan synkästi ja lopetan iloisesti:

Minä olin katsonut linja-auton aikataulun väärin, käsitin sen niin että myöhästyin tai mokoma toukka ei vain halunnut esittäytyä puoleen tuntiin koska silloin pessimistisenä ajattelin että olen kurja paska jota ei linja-auto välitä hakea vaikka pitäisi poiketa reitin suunnitelmista, joten siitä lähti hirveä itkuparku ja 2 itsekuristusyritystä onnekkaasti toimimattomalla laturilla. Laturi ei siis toiminut. Linja-auto ei toiminut. Minä en toiminut, ihan jäässä koko rakkine. Vihosuruissani läheisten kysyessä tilanteesta väänsin kännykkääni niin että sen näyttö lakkasi toimimasta (puhelin itse seurasi näyttönsä perässä pian) ja tultiin siihen tulokseen että on näköjään ostettava uusi matkapuhelin.
Tämä ratkaisi kaiken. Vaikka 100% itse aiheutinkin :( mutta kierolta venäläisperäiseltä sitä pitää odottaa. Hommat saadaan toimimaan itse, vaikka piilotajunnan kautta jos päällimmäinen luonne pyrkii olemaan rehti. Ei mitään hätää pyrin olemaan rehti ja rehtinä otan myös vahingoistakin aiheutuneet rangaistukset vastaan. Alunperin piti vain saada uusi laturi mutta nyt kävi näin. Kestihän tämä väännetty matkapuhelin minulla... hitsi, ainakin vuoden mutta epäilen kolmea.
Sekin kun soittaakseni kotipuolelle hyvästä hommasta huomasin että kaikki numerot on män. -tyhjä-
...ei se mitään...

Joka tapauksessa, sain tehtyä tänään sen mitä piti tehdä, sain uuden matkapuhelimen joka on edelliseen verrattuna parempi ja tyylikkäämpi sekä ostovaiheessa tietämättäni 'varakuulokkeet.' En osannut arvata että kännykän mukana tulevat myös kuulokkeet, katsokaas kun edelliset toimivat jo kehnosti. Verhotkin ikkunaan, ei hermostuta enää ollenkaan.
Kaikki on nyt hyvin. Pitää vielä nukkua hyvin, jos en nuku yöllä niin huomenna sattuu varmaan jotain hassua.
Nyt kun kuuntelen tällä musiikkia niin on ihan uusi ulottuvuus!
« Viimeksi muokattu: 13.02.13 - klo 19:33 kirjoittanut yeou »

Poissa Stils

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3545 : 14.02.13 - klo 17:55 »
Ihmiset, joiden kanssa on helppo sopia treidistä ja käydä kauppaa. Hyvää ystävänpäivää kaikille tasapuolisesti!

Poissa Hesfan

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3546 : 14.02.13 - klo 20:14 »
Uusin tulokas (iältään 2vk) hymyili ekan kerran isille :)
Chub Toad, Chub Toad
At the door.
Run away quick
Or you'll run no more.
—Traditional children's rhyme

Poissa Wintersmith

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The Guilds of Ravnica Will Destroy Each Other
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3547 : 15.02.13 - klo 09:39 »
Tampereen aktiivinen ja virkeä MtG skene.

Poissa jambo

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3548 : 15.02.13 - klo 12:08 »
Tampereen aktiivinen ja virkeä MtG skene.

Tää on kyllä kiva kuulla, tosin oon ite asunu jo kuus vuotta treella ja oon silti pelannu vaan vanhojen tuttujen kanssa. Se on hassua kun kuka tahansa johon törmäät voikin yhtäkkiä alkaa puhua vieressä istuvalle kaverille mtg:stä, suosio yllättää, vaikkei kukaan sitä mainosta ikinä kellekään, että "Oon muuten mtg-peluri ja ylpeä siitä!!!" Pelaakohan tampereella kukaan vakituisesti jossain gerlanderia, voisin alkaa olee kypsä tulee joskus koittaan? Tuntuu, että niin paljon kun tampereella onkin aktiivisuutta, niin se on aina jotain muuta: edh/standard/modern/leka/draft/sealed :S
Jos sul on kaks nakkia ja sä jaat ne kahtia, mitä sää saat?!

Poissa Roinisto

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3549 : 15.02.13 - klo 13:49 »
Tajusin hankkia Reckonerit ennenkuin niiden hinta hyppäsi.

Poissa Taikinavelho

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3550 : 15.02.13 - klo 16:41 »
vanhat!

Poissa Reflektio

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3551 : 15.02.13 - klo 16:45 »
Tajusin hankkia Reckonerit ennenkuin niiden hinta hyppäsi.
Tämä, ja kiitos huomiosta että ovat nousseet vielä lisääkin, ainakin Poroilla näköjään jo Deathritejen hintaisia. Huhhuh.
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa Armus79

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3552 : 15.02.13 - klo 19:30 »
ptgtc on kiva katsella.
Does Black Lotus put you on a 20 turn clock? Does Tarmogoyf fly? Does Bob survive a gutshot? Can you pitch Emrakul to Force of Will?
Yeah. Didnt think so

Poissa jupu_

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3553 : 15.02.13 - klo 22:43 »
MBC IS BACK (ei vaan, mut siistiä et conley yrittää)

Poissa Orion

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3554 : 16.02.13 - klo 12:15 »
Tampereen aktiivinen ja virkeä MtG skene.

Sama.

Lisäksi ilahduttaa, miten mukava oli pelata pitkästä aikaa standardia, ja miten hyvin oma puolessa tunnissa keskellä yötä kasaamani pakka pärjäsi. 2-2 record oli tavoitteeni ennen turnausta, ja sen saavutin. Hävityt pelitkin olisi ollut helposti voitettavissa, jos olisin ehtinyt tehdä millään lailla hydyllistä sideboardia.

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3555 : 16.02.13 - klo 22:24 »
Just announced:
Vuonna 2014 on jälleen neljä Pro Touria.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.

Poissa Orion

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3556 : 17.02.13 - klo 10:21 »
Just announced:
Vuonna 2014 on jälleen neljä Pro Touria.

Missä tää on announcattu? Yritin etsiä Dailymtg:stä ja mtgsalvationista, mutten löytänyt mitään. Onko tämä joku judgejen sisäpiirin tieto?

Jottei menisi ihan off-topiciksi, niin tämä ilahduttaa vaikken ole koskaan tourille päässytkään. Sentään joku pääkonttorissa kuuntelee pelaajakuntaakin.

Poissa monkoosi

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3557 : 17.02.13 - klo 11:20 »
 PT-streamissa se pääturnaustäti(en jaksa ettiä nimeä) kertoi näin tehtävän ja se tulis olemaan settisidonnainen niinku muutkin(core settiin). Mitä tohon pelaajakunnan kuunteluun tuli ni siin samalla se mielestäni kerto myös pienentävänsä pelaajamääriä PTeille (vaikka totaali nouseekin neljännen myötä).

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3558 : 17.02.13 - klo 12:45 »
PT-streamissa se pääturnaustäti(en jaksa ettiä nimeä) kertoi näin tehtävän ja se tulis olemaan settisidonnainen niinku muutkin(core settiin). Mitä tohon pelaajakunnan kuunteluun tuli ni siin samalla se mielestäni kerto myös pienentävänsä pelaajamääriä PTeille (vaikka totaali nouseekin neljännen myötä).

Positiivinen uutinen koska käytännössä se tarkoittaa että Suomen slotit lisääntyvät 3->4 koska tuskin täältä sitä viimeistä slottia viedään pois.
« Viimeksi muokattu: 17.02.13 - klo 16:34 kirjoittanut kivi »
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa AlmostLikeHuman

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3559 : 17.02.13 - klo 13:00 »
Inuyashassa ollut Star Wars easter egg.
Whenever you feel sad, just remember that somewhere in this world there's an idiot pulling a door that says "PUSH".

Poissa yeou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3560 : 18.02.13 - klo 22:33 »
Mitä odotin itse keksimän formaatin kommenteista: iloisia huudahduksia ja tekstejä koskien formaatin parantelua, yhden ihmisen näkökulma kun on ymmärrettävästi suppea sekä melko riittämätön tälle tapille
Mitä sain: jupun.

kummasti, vaikken ole koskaan kukkasia syönyt niin huvittaa tällainen tilanne, varmaan vaistomaisesti kun muuten kuolisin masennukseen. hyvä että vaistot toimii, kysymys on se että kuinka kauan kunnes pääsen tekemään siirron.
pandan yrttilakritsi on namia  :'(

Poissa jupu_

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3561 : 19.02.13 - klo 09:30 »
Muiden näkökulma taitaa olla vielä suppeampi kun eivät vaivautuneet edes vastaamaan. Ja ihmisille ei todellakaan internetissä suuttua koska täällä kaikki haistattelevat toisilleen, jännä ilmiö. En todellakaan ymmärtänyt mikä sinun "vormaatissa" oli ideana miten peli etenee ja miksi sitä pelataan.

Poissa Tomppa

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3562 : 19.02.13 - klo 15:25 »
Myin juuri italo Darkin Giant Sharkin 5 €:llä MCM:ssä. Ja ostaja kiitti vielä kaupoista.

Syynä tosin taisi olla kortin signaus. Tom ei ole signannut korttejaan aktiivisesti enää vuosikausiin.


Shaaarkkk!
Myynnit MCM:ssä nickillä DefaultUser

--
Tomppa


Poissa Tervonaattori

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3564 : 20.02.13 - klo 02:15 »
HIFK:in pöllytys vieraissa "pienen" tauon jälkeen :P

Poissa yeou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3565 : 20.02.13 - klo 20:28 »
Pitäisikö laittaa aikajärjestyksessä.
No ensinnäkin inhotti tuo kirkas aurinko tänään kun se joskus osui silmiin ja se ei ole hauskaa.
Huolettaa kyllä jotkut asiat, ristiriitaiset. Toivottavasti kaikki menee hyvin.
Aamu alkoi miten aamut yleensä alkavat, ja käytyäni vierahissa vakituisessa pesässä satuin lapsiäänten uhriksi linja-autossa. Kun eräs tyttö kertoi miten kaloja voisi ottaa lemmikiksi, ne ongelmat jotka tulevat sen kanssa jne. kysyin että miksei itse muutu kalaksi. Selitin kalaksi muuttumista, sitä kuinka kaloja on järvessä, ja kuinka se on mahdollista tytölle, ja hänen ilmeensä oli selityksen loppuun tultua hyvin tällainen, kuin tulevalla sarjakuvahahmollani:
(click to show/hide)

Saavuin väliaikaiseen pesääni ja pistin lapulla viestiä roskakaapin kylkeen roskien viemistilanteesta ja toki huvittaa siihen ilmestynyt vastaus johon minulla on counterspelli jo edellisessä lapussa. *peukku* Tulihan siihen paljon tavan mukaisesti kirjoitettua.
Tätä iloa seurasi erään pelaajaparan raivostuminen hyvin tunnetussa seikkailupelissä. Hän valitti julkisesti kuinka joku xXx oli pistänyt hänelle sydämen pään päälle (pelin event, ja sydän lakkaa olemasta vasta 10 minuutin päästä eikä sitä voi poistaa), siihen minä sanoin HA HA HA josta hän laittoi minulle ns. 3 viestiä missä minua haukuttiin äidinnussijaksi, läskiksi, vammaiseksi ja niin edelleen. Meni jopa niin pitkälle että haukkui serveriä jossa pelasin, vaikka se on paras EU player versus player server joka pelissä on. Kumma jätkä! Sanoi ainakin suoraan toisin kuin jotkut(huom. lissssää kettuilua). Tietyllä tapaa hyvä asia.
Seuraava ilo on minulla ollut tuo romun säätely ja ennakkotehtävän miettiminen. Erittäin mukavaa touhua, tulipa vastaan sellainen tilanne että totesin itsekseni lattiaa katsoessani "tuo näyttää vähän huolestuttavalta". Nauroin/käkättelin siihen viiden minuutin ajan maha kipeänä... tässä taas itse lattia:
(click to show/hide)

Poissa mairou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3566 : 21.02.13 - klo 12:57 »
(click to show/hide)

Ja ei, seuraavalla vuorolla ei tullut Merciless Evictionia vaan vihu skuuppasi. :D

Poissa Iippa

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3567 : 22.02.13 - klo 20:57 »
FNM standard, jossa osittain common/crapboxin antimien avustuksella kyhätyllä borosdekillä mentiin 3-0. There was some epic games of määtsik.

Poissa Profundum

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • "I come looking for demons... I hate angels."
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3568 : 22.02.13 - klo 21:09 »
saapui sopivasti kortit tämänpäiväiseen FNM:ään jonne myös kerkesin vaikka lahopäänä ravasin pysäkin ja kämpän väliä parin bussin edestä unohdellessa milloin mitäkin. lopputulos 2-2 RDW-aggrolla oli ehkä hivenen alle sen, mitä toivoin mutta pelit oli tasasisia, ja pitkästä aikaa ei-modo standardia oli hauska pelata. paljon sitä tuli opittua noinkin "yksinkertaisen" pakan peluusta ja se, että manaflood on ihan oikeasti mahdollista tuollakin kasalla(se tunne, kun vastustajalla on yksi life ja se ajaa snapcasterilla hengiltä kun nostaa vaan ländiä vuoro vuoron perään...). mukava oli myös kerran tehdä Boros Reckoner->Blasphemous Act-veto ja todeta että Legion Loyalist tekee ihan oikeasti asioita. huomenna sitten gamedayhin testaamaan taas miten aggro puree.
Emperor may be the Black Wizards, but Red Mage Wins.

Poissa tutka

Lainaus
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.