Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Unelmat  (Luettu 17892 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jupu_

Vs: Unelmat
« Vastaus #30 : 11.03.13 - klo 18:14 »
En ole ikinä ymmärtänyt miksi joku tahtoo olla päivät pitkät terveyskeskuksessa ja määrätä lumelääkkeitä mummoille ja antibiootteja muksuille.

Poissa Darkblade

Vs: Unelmat
« Vastaus #31 : 11.03.13 - klo 18:33 »
Enemmän kuitenkin sairaalassa...

Poissa yeou

Vs: Unelmat
« Vastaus #32 : 11.03.13 - klo 20:05 »
Kuulepas, joku vakava mafiaperhe tarvitsee aivan varmasti lääkärin. Hakeudu epäilyttäviin paikkoihin ja kysele jos olisi tarvetta lääkärille, unohtamatta kuitenkin sitä että on olemassa riski lennättää henkensä varjoissa työtä tehtäessä. Uskoakseni sillä tavalla ihmisestä ei pitäisi tulla täysin huumoritonta pupua.

Poissa Darkblade

Vs: Unelmat
« Vastaus #33 : 11.03.13 - klo 20:14 »
yeou, mä en oo kiinnostunut "pimeistä hommista".

Poissa yeou

Vs: Unelmat
« Vastaus #34 : 11.03.13 - klo 21:21 »
...aijaa...
haluaisin osata taikoa kirsikkamehua tyhjästä

Poissa nikoh

Vs: Unelmat
« Vastaus #35 : 11.03.13 - klo 21:27 »
En ole ikinä ymmärtänyt miksi joku tahtoo olla päivät pitkät terveyskeskuksessa ja määrätä lumelääkkeitä mummoille ja antibiootteja muksuille.

Ei kai kukaan lääkäriksi lukeva siitä unelmoi. Lääkärin ammatista on vaan tehty niin mediaseksikäs, että tollaset pikkuiset jutut jää varjoon. Voihan niitä antibiotteja määräillä, kun palkka on vaikka 8000e/kk, tms.

Poissa Assariah

Vs: Unelmat
« Vastaus #36 : 11.03.13 - klo 22:07 »
unelmat on tehty rikottaviksi  ::)
On normaalia olla epänormaali mutta on epänormaalia olla normaali
Assariah Have/Want

Poissa Darkblade

Vs: Unelmat
« Vastaus #37 : 11.03.13 - klo 22:13 »
unelmat on tehty rikottaviksi  ::)
Hitot on. :(

Poissa jotudin

Vs: Unelmat
« Vastaus #38 : 11.03.13 - klo 22:13 »
Jos saisin tyttölapsen, niin nimeksi tulisi Unelma Sirpa-Leena.

Poissa Enterorrhexis

Vs: Unelmat
« Vastaus #39 : 12.03.13 - klo 00:27 »
Jos saisin tyttölapsen, niin nimeksi tulisi Unelma Sirpa-Leena.
Miksei Lumi-Aura?
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa Gagis

Vs: Unelmat
« Vastaus #40 : 12.03.13 - klo 09:55 »
Itsehän päätin aikoinani olla hakematta lääkikseen siinä vaiheessa, kun juttelin postilaatikoilla naapurin lääkärisedän kanssa, joka oli juuri tullut päivystysvuorosta kotiin.

Oli ollut koulujen päättäjäispäivä. Hän oli koko illan ja yön katsellut kun pikkulapsia, joiden vatsa on täynnä viinaa tahi lasolia, kärrätään sisään vatsahuuhteluun tahi kuolemaan.
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa Greyhald

Vs: Unelmat
« Vastaus #41 : 12.03.13 - klo 16:01 »
haluaisin osata taikoa kirsikkamehua tyhjästä

Mitä vikaa Appelsiinimehussa on?!  ;)
"Abandon all hope ye who enter here"
-Dante's divine comedy, Inferno

Poissa yeou

Vs: Unelmat
« Vastaus #42 : 12.03.13 - klo 16:37 »
haluaisin osata taikoa kirsikkamehua tyhjästä

Mitä vikaa Appelsiinimehussa on?!  ;)

Ei mitään, haluttaa sitäkin mutta kirsikkamehu, (tai bonnen nektari niin kuin sitä kutsuvat mutta mielestäni se on enempi tätä mehua kuin nektaria) kirsikkamehu on paras mehu jota tiedän olevan olemassa.
Jos osaisin taikoa sitä tyhjästä, minua ei haluttaisi.

Poissa Alesi

Vs: Unelmat
« Vastaus #43 : 12.03.13 - klo 21:03 »
Jos saisin tyttölapsen, niin nimeksi tulisi Unelma Sirpa-Leena.
Miksei Lumi-Aura?

Mari-Pilvi

Poissa yeou

Vs: Unelmat
« Vastaus #44 : 25.03.13 - klo 15:44 »
Haluan tulevaan pajaani jalkavoimilla helposti pyörivän tuolin josta tieten ja tahtomattani lähetän rangaistuksia ympäri huonetta jousivekottimien avulla niin että siellä on vaarallista oleskella.. kerran kyllä tapahtui poing-piu-pau-pou mutta kyseisellä paikalla oli vain minä ja toinen kaksijalkainen eikä ketään sattunut. aivan varmasti olisi käynyt silmä puhki jos olisi osunut. pyörivä tuoli :)

Poissa yeou

Vs: Unelmat
« Vastaus #45 : 04.04.13 - klo 15:24 »
Jos minusta ei millään tule aseseppää niin unelmoin että minusta tulee maailman pahin maatason roisto jonka ura on loistava ja nappiinmenevä ainiaan. Se on asia, johon voi aina ryhtyä kun kaikki muu menee pieleen. Kerjääminen ja mätä-aivohommat ovat tylsiä.
Nyt joku minut tietävä soittaa poliisin ja...
Unelmoin! Jos ei saa unelmoida niin eläminen on yhtä tyhjän kanssa. Tuhlausta. Olisi pitänyt kuolla kun minua oltiin tekemässä. Ja minä lupaan teille, arvon poliisit, että minä vielä jonakin päivänä karkaan rakkaasta vankilastanne.

Poissa PPVTB

Vs: Unelmat
« Vastaus #46 : 04.04.13 - klo 16:59 »
Jos minusta ei millään tule aseseppää niin unelmoin että minusta tulee maailman pahin maatason roisto jonka ura on loistava ja nappiinmenevä ainiaan. Se on asia, johon voi aina ryhtyä kun kaikki muu menee pieleen. Kerjääminen ja mätä-aivohommat ovat tylsiä.
Nyt joku minut tietävä soittaa poliisin ja...
Unelmoin! Jos ei saa unelmoida niin eläminen on yhtä tyhjän kanssa. Tuhlausta. Olisi pitänyt kuolla kun minua oltiin tekemässä. Ja minä lupaan teille, arvon poliisit, että minä vielä jonakin päivänä karkaan rakkaasta vankilastanne.

Näin viime yönä unta, että ryöstin kaupan ja ryhdyin elämään mökissä järven rannalla.

Poissa tekintakka

Vs: Unelmat
« Vastaus #47 : 06.04.13 - klo 21:39 »
Toivottavasti vielä jossain kohtaa pääsen elelemään post-apokalyptisissä meiningeissä jossain päin Tamperetta.

Realistisempi unelma on osata soittaa pianoa tarpeeksi hyvin että omat kriteerit täyttyvät.

Poissa iBBE

Vs: Unelmat
« Vastaus #48 : 22.04.13 - klo 09:33 »
Mulla on ollut unelmana päästä lääkäriksi jo 4-vuotiaasta, eli pyydän, anna mun haaveen olla muuttumaton. :D

Viestistä tuli heti mieleen tämä video: http://www.youtube.com/watch?v=ji5_MqicxSo.

Suosittelen katsomaan, jos ei ole vielä hylännyt lapsuuden unelmia. Videossa pääpointti kuitenkin on positiivinen elämänasenne, joten kyllä siitä jotain saa varmasti irti vaikkei kummempia unelmia enää olisikaan.
"Vituttaa hävitä hyvällä deckillä, tästä lähtien pelaan vain suikalla"

Poissa yeou

Vs: Unelmat
« Vastaus #49 : 03.08.13 - klo 03:49 »
Haluaisin osata muuttua näkymättömäksi. Voisin olla missä vain eikä kukaan kiinnittäisi minuun mitään turhanpäiväistä huomiota. Mm.. eli ... vähän niin kuin en olisi olemassa, mutta voisin nauttia siitä mitä ympärillä tapahtuu häiritsemättä sitä lainkaan.
Se olisi hyvin mukavaa.

Ensiksi menisin hiippailemaan kaikenlaisiin paikkoihin, kuten toisten taloihin, sitten kuuntelisin miesten keskusteluja, sitten varmaan..
Sitten ryhtyisin maailman jahdatuimmaksi rosvoksi! ;D
Kun olen liian rikas, kävisin puuttumassa muiden ihmisten asioihin hetken mielijohteesta ja varmaan pelaisin kahdellakin puolella (ehkä enemmän joskus) ja näkisin sitten mitä tapahtuu. Nauraisin makeasti.

Siinä on vain yksi mutta. Kun on itse kykeneväinen muuttumaan näkymättömäksi, ei hirveästi taida syntyä ystäväsuhteita. Muuten näkymättömyys olisi maailman parasta huvia, pitkällä tähtäimellä.

edit: aa juu vielä vuokraisin rosvona vähäksi aikaa naisen jolla on hyvät rinnat. hypnoottiset sellaiset. en ole mikään saman sukupuolen rakastaja, mutta silmänruoka... silmänruoka  :'(
taidan olla tulossa hulluksi. se on hyvä asia.
« Viimeksi muokattu: 03.08.13 - klo 03:53 kirjoittanut yeou »

Poissa Viikumi

Vs: Unelmat
« Vastaus #50 : 03.08.13 - klo 05:05 »
Tottapuhuen tällä hetkellä yksi suurimmista unelmista on se, että tuo vesijohtovesi jota kraanasta tulee maistuisi juomakelpoiselta... Sen laatu tuppaa vaihtelemaan ihan oman mielen mukaan.
Osaaminen on taitolaji.

Poissa AlmostLikeHuman

Vs: Unelmat
« Vastaus #51 : 03.08.13 - klo 08:51 »
Tottapuhuen tällä hetkellä yksi suurimmista unelmista on se, että tuo vesijohtovesi jota kraanasta tulee maistuisi juomakelpoiselta... Sen laatu tuppaa vaihtelemaan ihan oman mielen mukaan.

Älä juo vettä.
Whenever you feel sad, just remember that somewhere in this world there's an idiot pulling a door that says "PUSH".

Poissa yeou

Vs: Unelmat
« Vastaus #52 : 26.10.13 - klo 13:25 »
jos voitan lotossa niin ostan liian paljon pokemonkortteja ja rupean taas pelaamaan sitä....
tykkään korteista, en tiedä miksi

Poissa WoRMaSTeR

Vs: Unelmat
« Vastaus #53 : 26.10.13 - klo 13:39 »
Tottapuhuen tällä hetkellä yksi suurimmista unelmista on se, että tuo vesijohtovesi jota kraanasta tulee maistuisi juomakelpoiselta... Sen laatu tuppaa vaihtelemaan ihan oman mielen mukaan.
Edellinen "vinkki" oli yksi typerimmistä ikinä. Veden juonti ei ole ainoastaan elämisen kannalta pakollista, mutta runsas veden juonti edistää terveyttä huomattavasti. Itse huomasin tämän n. 6 vuotta sitten ja suhteellisesti erittäin terveenä olen tämän jälkeen pysynyt. Mitään muuta muutosta en elintapoihini tai ruokailuuni tehnyt kuin aloitin runsaan veden juomisen.

Mulla on jääkaapissa lasinen (suljettu) kannu aina täynnä vettä ja tämän lisäksi lasinen vesipullo lähes aina mukana. Esimerkiksi tälläinen on erittäin kätevä: http://kauppa.ruohonjuuri.fi/lasinen-juomapullo-yonsininen/LIFEFA-705105083766/dp On tärkeää että vesi on suljetussa astiassa jääkaapissa koska muuten siihen tulee paha maku jääkaapista. Kylmyys ja lasisestä astiasta juominen parantaa veden makua ainakin omakohtaisen kokemuksen mukaan. Jos tämäkään ei auta niin kannuun/pulloon voi lisätä sitruunan viipaleen.

Poissa Mykki

Vs: Unelmat
« Vastaus #54 : 26.10.13 - klo 14:57 »
Tottapuhuen tällä hetkellä yksi suurimmista unelmista on se, että tuo vesijohtovesi jota kraanasta tulee maistuisi juomakelpoiselta... Sen laatu tuppaa vaihtelemaan ihan oman mielen mukaan.
Edellinen "vinkki" oli yksi typerimmistä ikinä. Veden juonti ei ole ainoastaan elämisen kannalta pakollista, mutta runsas veden juonti edistää terveyttä huomattavasti. Itse huomasin tämän n. 6 vuotta sitten ja suhteellisesti erittäin terveenä olen tämän jälkeen pysynyt. Mitään muuta muutosta en elintapoihini tai ruokailuuni tehnyt kuin aloitin runsaan veden juomisen.

Mulla on jääkaapissa lasinen (suljettu) kannu aina täynnä vettä ja tämän lisäksi lasinen vesipullo lähes aina mukana. Esimerkiksi tälläinen on erittäin kätevä: http://kauppa.ruohonjuuri.fi/lasinen-juomapullo-yonsininen/LIFEFA-705105083766/dp On tärkeää että vesi on suljetussa astiassa jääkaapissa koska muuten siihen tulee paha maku jääkaapista. Kylmyys ja lasisestä astiasta juominen parantaa veden makua ainakin omakohtaisen kokemuksen mukaan. Jos tämäkään ei auta niin kannuun/pulloon voi lisätä sitruunan viipaleen.

Allekirjoitan tämän. Varsinkin kesällä, kun nesteytys on muutenkin haastavaa, kannattaa litkiä järjettömiä määriä vettä. Vaikuttaa melkein kaikkeen. Uneen, tarkkaavaisuus, jaksaminen, iho&hiukset, blaa blaa....lista on oikeasti järkyttävän pitkä. JUOKAA VETTÄ!

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Unelmat
« Vastaus #55 : 26.10.13 - klo 15:17 »
Tottapuhuen tällä hetkellä yksi suurimmista unelmista on se, että tuo vesijohtovesi jota kraanasta tulee maistuisi juomakelpoiselta... Sen laatu tuppaa vaihtelemaan ihan oman mielen mukaan.
Edellinen "vinkki" oli yksi typerimmistä ikinä. Veden juonti ei ole ainoastaan elämisen kannalta pakollista, mutta runsas veden juonti edistää terveyttä huomattavasti. Itse huomasin tämän n. 6 vuotta sitten ja suhteellisesti erittäin terveenä olen tämän jälkeen pysynyt. Mitään muuta muutosta en elintapoihini tai ruokailuuni tehnyt kuin aloitin runsaan veden juomisen.

Mulla on jääkaapissa lasinen (suljettu) kannu aina täynnä vettä ja tämän lisäksi lasinen vesipullo lähes aina mukana. Esimerkiksi tälläinen on erittäin kätevä: http://kauppa.ruohonjuuri.fi/lasinen-juomapullo-yonsininen/LIFEFA-705105083766/dp On tärkeää että vesi on suljetussa astiassa jääkaapissa koska muuten siihen tulee paha maku jääkaapista. Kylmyys ja lasisestä astiasta juominen parantaa veden makua ainakin omakohtaisen kokemuksen mukaan. Jos tämäkään ei auta niin kannuun/pulloon voi lisätä sitruunan viipaleen.

Allekirjoitan tämän. Varsinkin kesällä, kun nesteytys on muutenkin haastavaa, kannattaa litkiä järjettömiä määriä vettä. Vaikuttaa melkein kaikkeen. Uneen, tarkkaavaisuus, jaksaminen, iho&hiukset, blaa blaa....lista on oikeasti järkyttävän pitkä. JUOKAA VETTÄ!

Kuumana kesäpäivänä jos sattuu jotakin hiostavaa työtä tekemään, niin laimennettu mehu/kivennäisvesi on pelkkää vettä huomattavasti parempaa. Muutenkin kannattaa juoda vettä järkevästi, ei järjettömästi. Munuaiset ei jaksa käsitellä kaikkea vettä jos sitä kiskoo litrakaupalla, sillä veri ohenee ja solut kehossa turpoaa eikä aivotkaan siitä oikein tykkää. Jos jotain esimerkkiä haluaa, niin otapas kaksi sipulia ja keittele suolaisessa ja vähäsuolaisessa vedessä. Huomaat pienen eron.

Itse hörpiskelen vettä vähän väliä, jotten hairahdu mehuja/viinaksia alituisesti juomaan.

E: Jottei nyt aivan aiheesta mene, niin unelmoin motivaatiosta tehdä jotakin joskus jotenkin.
« Viimeksi muokattu: 26.10.13 - klo 15:21 kirjoittanut Karjanvarastaja »