Sen verran suomentaa, että miten Eternal Dragonilla voitetaan jne..
Ärsyttämällä vastustaja hermoromahduksen partaalle ja sitten cyclaamalla Decree of Justice.
Ja sitten vielä, että onko pakkojen oltava nopeita? Pärjääkö suht hidas, countteriton controllini?
Niin kuin jo Tier 1 -materiaaliksi esitetty Rifter? Ja kyllähän Wombatin (MWC+mahdollinen splash) muutkin ilmenemismuodot taitavat pelattavia olla. Fundamental Turn taitaa muuten olla neljännen vuoron kieppeillä. Silloin Goblinit tappavat tai WoG tyhjentää pöydän tai jotain muuta kriittistä tapahtuu.
Sisältääkö type paljon poistoa?
Luonnollisesti, niin kauan kuin suurin osa pelatuimmista pakoista voittaa kääntämällä pieniä miehiä sivuttain.
Entäpä miten on combo pakkojen laita, mihin ne perustuvat ym., sillä combo pakoista minulla ei ole paljonkaan kokemusta, kun en osaa niitä itse kunnolla rakentaa, enkä pelannut niitä vastaan...?
Combo taitaa olla aika vähäistä. Tuon Solidarityn jälkeen paras on varmaan Salvager Game (Auriok Salvagers + Lion's Eye Diamond + Pyrite Spellbomb). Sitten on tuo sorcery-nopeuksinen High Tide ja pari onnetonta Tendrils-viritelmää, ainoa kelvollinen taitaa olla jonkinlainen Ill-Gotten Gains -versio.
/Edit: Niin, kyllähän sitä sitten on vielä Time Vault + Flame Fusillade -combo, jota on koitettu rikkoa, mutta niitä tuskin montaa tulee vastaan samassa turnauksessa, ihan hintasyistä johtuen.
Edit: Tällaista olen väkertäny (kauan) ja suht hyvin pärjännytkin (omasta mielestäni). Sanokaa omia mielepiteitä miten on, että pärjääkö legacyssa ja jos ei niin, mitä olisi oikeasti muutettava?
Cabal Therapy? Swords to Plowshares? Yleensäkin voisit lähteä siitä, että miten selviät ensimmäiset vuorot, tosin en kyllä oikeasti tiedä mitään Suomen metagamesta. Tai oikeastaan Legacysta muutenkaan. :P