Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Haetaan uusia moderaattoreita (APRILLIPILA 2011)  (Luettu 5653 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa miinin

Foorumin valvominen alkaa käydä mahdottomaksi nykyisten moderaattorien voimin, nyt haemme joukkoomme kahta uutta moderaattoria. Laitapa siis yksityisviestillä minulle vapaamuotoinen hakemus ja selvitys siitä, miksi juuri sinut pitäisi valita tähän palkattomaan ja epäkiitolliseen unelmatehtävään! Hakuaikaa on viikko ja tulevana perjantaina julkistamme uudet moderaattorit kaiken kansan ihailtavaksi. Aiempi moderaattorikokemus ei ole välttämätöntä - opetamme kyllä kaiken tarvittavan, sen sijaan aktiivisuus foorumilla on välttämätöntä. Jos koet itsesi sopivaksi kandidaatiksi, niin eikun YV:ä tulemaan!
« Viimeksi muokattu: 02.04.11 - klo 19:44 kirjoittanut miinin »

Poissa miinin

Vs: Haetaan uusia moderaattoreita
« Vastaus #1 : 01.04.11 - klo 09:04 »
Hakuprosessi on nyt saatu päätökseen ja enemmän tai vähemmän varteenotettavia hakemuksia saapui toistakymmentä! Kiitoksia kaikille hakemuksen laittaneille, vaikka nyt et tulisikaan valituksi, niin hakemuksesi huomioidaan myös jatkossa, kun uusia moderaattoreita tarvitaan. Haussa tärkein tavoite oli parantaa foorumin ilmapiiriä ja poistaa yksittäisiin käyttäjiin kohdistuva epäasiallinen käytös. Päädyimme lopulta siihen, että parhaiten tässä taistelussa osaavat auttaa ne, jotka ovat saaneet siitä osansa ja ovat sen kestäneet ja jopa jo aiemmin vaikuttaneet foorumin ilmapiiriin. Sen pitemmittä puheita, tervetuloa uudet moderaattorit: Lochness ja jupu_!
« Viimeksi muokattu: 01.04.11 - klo 15:54 kirjoittanut miinin »

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Haetaan uusia moderaattoreita
« Vastaus #2 : 01.04.11 - klo 09:23 »
I, for one, welcome our new insect overlords!
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Haetaan uusia moderaattoreita
« Vastaus #3 : 01.04.11 - klo 10:13 »
Hakuprosessi on nyt saatu päätökseen ja enemmän tai vähemmän varteenotettavia hakemuksia saapui toistakymmentä! Kiitoksia kaikille hakemuksen laittaneille, vaikka nyt et tulisikaan valituksi, niin hakemuksesi huomioidaan myös jatkossa, kun uusia moderaattoreita tarvitaan. Haussa tärkein tavoite oli parantaa foorumin ilmapiiriä ja poistaa yksittäisiin käyttäjiin kohdistuva epäasiallinen käytös. Päädyimme lopulta siihen, että parhaiten tässä taistelussa osaavat auttaa ne, jotka ovat saaneet siitä osansa ja ovat sen kestäneet ja jopa jo aiemmin vaikuttaneet foorumin ilmapiiriin. Sen pitemmittä puheita, tervetuloa uudet moderaattorit: lochness ja jupu_!

Onnittelut uusille moderaattoreillemme! Näiden kahden ansiokkaan herran ansiosta rakas foorumimme on nyt jälleen kerran piirun verran parempi paikka idlata  :)

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Haetaan uusia moderaattoreita
« Vastaus #4 : 01.04.11 - klo 10:34 »
Hakuprosessi on nyt saatu päätökseen ja enemmän tai vähemmän varteenotettavia hakemuksia saapui toistakymmentä! Kiitoksia kaikille hakemuksen laittaneille, vaikka nyt et tulisikaan valituksi, niin hakemuksesi huomioidaan myös jatkossa, kun uusia moderaattoreita tarvitaan. Haussa tärkein tavoite oli parantaa foorumin ilmapiiriä ja poistaa yksittäisiin käyttäjiin kohdistuva epäasiallinen käytös. Päädyimme lopulta siihen, että parhaiten tässä taistelussa osaavat auttaa ne, jotka ovat saaneet siitä osansa ja ovat sen kestäneet ja jopa jo aiemmin vaikuttaneet foorumin ilmapiiriin. Sen pitemmittä puheita, tervetuloa uudet moderaattorit: lochness ja jupu_!

Se kirjoitetaan muuten Lochness että tiedoksi vaan muuten banaania tulee poskeen.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Stils

Vs: Haetaan uusia moderaattoreita
« Vastaus #5 : 01.04.11 - klo 10:50 »

Se kirjoitetaan muuten Lochness että tiedoksi vaan muuten banaania tulee poskeen.

Kai herroilla on ensin koeaika ^^

Poissa Reanimatrix

Vs: Haetaan uusia moderaattoreita
« Vastaus #6 : 01.04.11 - klo 12:04 »
tänään on muuten perjantai ja paljon muuta ;)

mut onnea uusille moderaattoreille taistelu trolleja vastaan saa alkaa

Poissa Stefan

Vs: Haetaan uusia moderaattoreita
« Vastaus #7 : 01.04.11 - klo 14:52 »
lochness ja jupu_!

Huomasin muuten juuri, että tänään on 1.4. Sattumoitako?

Poissa jupu_

Vs: Haetaan uusia moderaattoreita
« Vastaus #8 : 01.04.11 - klo 17:46 »
Hyvää aprillia. Paras läppä tänään ;). Mutta jos taistelu trolleja vastaan alkaa, ja on itse pahenman luokan peikko, mitä mä sitten teen?

Poissa Enterorrhexis

Vs: Haetaan uusia moderaattoreita
« Vastaus #9 : 01.04.11 - klo 17:49 »
Hyvää aprillia. Paras läppä tänään ;). Mutta jos taistelu trolleja vastaan alkaa, ja on itse pahenman luokan peikko, mitä mä sitten teen?

Tästähän syntyy madonreikä. :o
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa tride

Vs: Haetaan uusia moderaattoreita
« Vastaus #10 : 01.04.11 - klo 17:50 »
Hyvää aprillia. Paras läppä tänään ;). Mutta jos taistelu trolleja vastaan alkaa, ja on itse pahenman luokan peikko, mitä mä sitten teen?

Tästähän syntyy madonreikä. :o
No eihän synny. Bännii vaan itsensä.

Poissa Enterorrhexis

Vs: Haetaan uusia moderaattoreita
« Vastaus #11 : 01.04.11 - klo 17:51 »
Siinä menee hyvää potentiaalia hukkaan. ;D 1.4. on ihmeitä täynnä.
« Viimeksi muokattu: 01.04.11 - klo 17:55 kirjoittanut Sliditanko »
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa miinin

Vs: Haetaan uusia moderaattoreita
« Vastaus #12 : 01.04.11 - klo 21:39 »
Eli ne, joille jäi vielä epäselväksi:
APRILLIA!


Poissa aatami

Vs: Haetaan uusia moderaattoreita
« Vastaus #13 : 02.04.11 - klo 09:38 »
Hahahahaha, pelästyinkin aluksi, mutta sitten muistin että eilen oli aprillipäivä.
The father of trolls...